اینترنت و شبکه, سامانه ها, موبایل, همه مطالب

شماره پشتیبانی تلفنی سامانه صدور مجوز کسب و کار

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای دریافت شماره پشتیبانی تلفنی سامانه صدور مجوز کسب و کار، می توانید ۲۴ ساعته با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق تلفن های ثابت ( تماس با موبایل امکان ندارد ) ارتباط بگیرید .

در صورت در دسترس نبودن خط ثابت ، از طریق لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه ) به مطلب مورد نظر مراجعه کنید و آموزش های لازم را فرا بگیرید تا در تماس با کارشناسان همراه رایانه ، برای یافتن شماره پشتیبانی تلفنی سامانه صدور مجوز کسب و کار موفق باشید .

امروزه اکثر کسب و کارهایی که در جامعه مشاهده می کنید ، برای فعالیت خود ملزم به داشتن مجوز کسب و کار هستند . در گذشته برای دریافت مجوز ، متقاضیان مجبور بودند دوندگی های زیادی انجام بدهند تا مجوز کسب و کارشان صادر شود ؛ اما در حال حاضر با ورود به سامانه ملی مجوز های کشور هر فردی به سادگی می تواند این کار را انجام دهد .

این سامانه همچون سامانه های دیگر گاهی دچار مشکلات ریز و درشتی می شود که کاربران را از به اتمام رساندن کارشان باز می دارد . در این مطلب از وب سایت همراه رایانه ، تصمیم داریم شما را با شماره پشتیبانی تلفنی سامانه صدور مجوز کسب و کار آشنا نماییم .

یکی از شرایط مهم سامانه مجوز ها برای دریافت مجوز کسب و کار ، ثبت نام و ورود به این سامانه می باشد . در صورتی که نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید ، پست نحوه ثبت نام سامانه صدور مجوز کسب و کار را مطالعه فرمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

یکی از سامانه های مهم کشور ، سامانه امتا می باشد ؛ چنان چه برای ورود به این سامانه مشکلی دارید ، می توانید از مقاله آموزش ثبت نام سامانه امتا استفاده نمایید .

در صورتی که سربازان نظام وظیفه قصد خروج از کشور را دارند اما با پرسشی مواجه شده اند ، به مطلب پشتیبانی سامانه سخا نظام وظیفه خروج از کشور سر بزنید .

 

 

۲ شماره پشتیبانی تلفنی سامانه صدور مجوز کسب و کار

در ادامه به شما دوستان گرامی ، دو شماره پشتیبانی تلفنی سامانه صدور مجوز کسب و کار را معرفی خواهیم کرد .

 

2 شماره پشتیبانی تلفنی سامانه صدور مجوز کسب و کار

۲ شماره پشتیبانی تلفنی سامانه صدور مجوز کسب و کار

اولین شماره پشتیبانی تلفنی سامانه صدور مجوز کسب و کار که خود سامانه ملی مجوز ها به متقاضیان خود اعلام کرده است و در سایت قابل مشاهده می باشد ، شماره ۶۳۴۶۸۴۰۰ می باشد ؛ شما با شماره گیری این شماره همراه با پیش شماره ۰۲۱ ، قادر هستید با مرکز تماس و راهنمایی این سامانه ارتباط گرفته و مشکل خود را حل نمایید .

شماره دوم پشتیبانی تلفنی سامانه صدور مجوز کسب و کار ، شماره تماس مجموعه همراه رایانه می باشد که همه روزه حتی ایام تعطیل به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما خواهند بود و در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را رفع خواهند کرد . برای برقراری ارتباط با مرکز مشاوره همراه رایانه ، شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را شماره گیری نمایید تا به کارشناسان مجرب تیم ما در بخش سامانه صدور مجوز کسب و کار متصل شوید .

 

کلام پایانی

خب ! به انتهای مقاله شماره پشتیبانی تلفنی سامانه صدور مجوز کسب و کار رسیدیم . شما همراهان گرامی چنان چه هر سوالی در مورد این سامانه مانند درخواست صدور مجوز های پروانه کسب ، ثبت نام و ورود به درگاه ملی مجوز ها ، ثبت شکایت و … دارید ، می توانید در هر ساعت از شبانه روز که پرسشی داشتید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را حل کنید . علاوه بر آن در صورتی که دسترسی به تلفن ثابت ندارید ، قادر هستید از سامانه شارژی استفاده نمایید .

منتظر نظرات گرم و انتقادات سازنده شما در قسمت دیدگاه های سایت خواهیم بود . برای ارتباط با ما کافی ست با شماره ۹۰۹۰۷۰۳۴۵ بدون هیچ کد و پیش شماره ای تماس حاصل فرمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *