اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل ارسال نشدن پیام اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر شما هم با مشکل ارسال نشدن پیام اینستاگرام مواجه شده اید ، تا پایان این پست آموزشی همراه ما باشید و یا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید و با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

اینستاگرام با قابلیت های ویژه و بصری خود توانسته کاربران فضای مجازی اعم از نوجوانان و جوانان و…را جذب خود کند . بطوریکه امروزه برای دیده شدن و شهرت ، بهترین فضا را ایجاد نموده است .

این قابلیت ها اما گاهی دردسر ساز و پرچالش بوده است . یکی از آپشن هایی که از بدو ساخت این برنامه با اان نبود و به مرور زمان اضافه شد ، قابلیت پیام رسان یا همان دایرکت می باشد که با لمس مطلب دایرکت اینستاگرام چیست به راحتی می توانید با این آپشن کاملا اشنا شده و از کارایی آن مطلع شوید . گاها برخی از افراد در این بخش دچار مشکل می شوند و پیام آن ها ارسال نمی شود . همراه رایانه قصد دارد در این مقاله این مشکل را به طور کامل مورد بررسی قرار دهد .

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینستاگرام مطلب پشتیبانی اینستاگرام را مطالعه نماییید و در صورت تمایل و لزوم مطالب مشکل ندیدن و نشان ندادن فالوور اینستاگرام و مشکل تماس تصویری در اینستاگرام  را نیز بخوانید و از آن بهره مند شوید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

بررسی مشکل ارسال نشدن پیام اینستاگرام

 

بررسی مشکل ارسال نشدن پیام اینستاگرام

بررسی مشکل ارسال نشدن پیام اینستاگرام

دایرکت یا همان بخش پیام رسان یکی از اپشن های پر طرفدار اینستاگرام است که روزانه تعداد زیای از کاربران از طریق آن با یکدیگر به تبادل اطلاعات می پردازند . اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که مشکل عدم ارسال پیام در اینستاگرام را دارید ، با دقت موارد زیر را مطالعه نمایید و به حل مشکل خود بپردازید ، ا زجمله علل عدم ارسال پیام موارد زیر می باشد ؛

 

ضعیف بودن و یا قطع اینترنت

مهم ترین عاملی که باعث می شود پیام شما برای مخاطب مورد نظرتان ارسال نشود ، مشکل اینترنت می باشد . با اینترنت کم سرعت هم حتی نمی توان ازپیام رسال اینستاگرام استفاده کرد . اینترنت دستگاه خود را بررسی کنید .

 

استفاده از ابزار های تغییر آی پی نامناسب

همانطور که می دانید اینستاگرام در ایران فیلتربوده و برای استفاده از آن بایستی از ابزار های تغییر آی پی استفاده نمایید . کارنکردن این ابزار ها ممکن است در روند ارسال پیام در اینستاگرام اختلال ایجاد کرده و پیام شما ارسال نشود . پس فیلتر * شکن خود را بررسی کنید .

 

آپدیت نبودن اینستاگرام

پلتفرم اینستاگرام در صورت قدیمی بودن نمی تواند خدمات خوبی به شما ارائه دهد . اگر هنوز از نسخه قدیمی آن استفاده می نمایید ، سریعا آن را به روز رسانی کنید تا برای ارسال پیام دچار مشکل نشوید .

 

اختلالات در سرورهای اینستاگرام

به سراغ سایت رسمی اینستاگرام بروید تا از وجود اختلال در اینستا با خبر شوید و یا از دوستان وآشنایان خود پرس و جو کنید و ببینید آیا آن ها هم با مشکل عدم ارسال پیام مواجه شده اند یا خیر ؟ گاهی اوقات مشکل از خود برنامه می باشد .در این مواقع جزء صبر کاری از دست کاربران برنمی آید .

 

محدودیت در ارسال پیام ( ریپ چت )

سقف ارسال پیام در یکساعت برای پیج های تازه تاسیس ۳۰ تا و پیج های قدیمی تر ۶۰ تا می باشد . چنانچه از این حد تجاوز نمایید برنامه شما را محدود نموده و با در صورت ارسال پیام با خطای  action block مواجه می شوید . در این صورت می توانید صبوری کنید تا هوش مصنوعی برنامه شما را رفع محدودیت کند و یا برای سایت اینستاگرام گزارش مشکل ارسال کنید .

 راه حل های پیشنهادی برای حل مشکل ارسال نشدن پیام اینستاگرام

اگر بخواهیم از راه حل های پیشنهادی برای حل مشکل ارسال نشدن پیام اینستاگرام صحبت کنیم ابندا باید بگوییم که مطالب ذکر شدهدر این مقاله را با دقت مطالعه نمایید و در صورت حل نشدن مشکل راه حل های زیر را امتحان کنید . البته لازم به ذکر است مورد محدودیت با انجام موارد زیر قابل حل نمی باشد .

  • راه حل های پیشنهادی عبارت است از ؛
  • حذف اینستاگرام و نصب مجدد آن
  • خروج از حساب کاربری و ورد دوباره
  • ریست کردن تنظیمات شبکه
  • تغییر آی پی دستگاه
  • استفاده از نسخه وب اینستاگرام و..

در پایان

همانطور که مشاهده می کنید تیم تولید محتوای همراه رایانه در این مطلب سعی نمودند به طور مختصر و مفید ، دلایل عدم ارسال پیام در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهند و راه حل ها حل مشکل را برای شما عزیزان شرح دهند .چنانچه با مطالعه مطالب فوق نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید ، کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را تنها با خط ثابت و بدون کد شماه گیری نموده و با مشاوران به صورت تلفنی ارتباط داشته باشید .

در ضمن برای دانلود اینستاگرام مطلب ذکر شده را لمس نمایید واز این برنامه پرطرفدار نهایت استفاده را ببرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *