اینترنت و شبکه, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب, واتس اپ

مشکل ارسال پیام در واتساپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای حل مشکل ارسال پیام در واتساپ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید . ( تماس با موبایل ممکن نیست ) در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) استفاده کنید تا به پشتیبانی واتساپ متصل شده و مشکل ارسال پیام در واتساپ را حل کنید .

پیام رسان واتساپ برای شما هم قادر به ارسال پیام نیست ؟ با مطالعه این پست می توانید مشکل ارسال پیام در واتساپ رو حل کنید ، فقط کافی ست تا پایان این مطالب با ما همراه باشید و از آموزشات همراه رایانه نهایت استفاده رو ببرید .

ارتباط با پشتیبانی واتساپ یکی از بهترین روش های حل مشکلات واتساپ است . همراه رایانه در پست پشتیبانی واتساپ ، تمامی راه های ارتباطی با پشتیبانی این پیام رسان را آموزش داده است .

پیام رسان واتساپ علاوه بر پیام رسانی از قابلیت های ارسال و دریافت عکس و فیلم ، تماس تصویری و صوتی ، گذاشتن استاتوس و غیره برخوردار است .

اگر برای فرستادن عکس در واتساپ به مشکل خوردید ، پست حل مشکل ارسال نشدن عکس در واتساپ را بخوانید و از آموزشات ارائه شده برای حل مشکل خود استفاده کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در ادامه راهکار هایی برای حل مشکل ارسال پیام در واتساپ ارائه کرده و دلایل ایجاد آن را بررسی می کنیم . در صورت تمایل برای برقراری ارتباط با پشتیبانی واتساپ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید .

 

 

علت ایجاد مشکل ارسال پیام در واتساپ

علت ایجاد مشکل ارسال پیام در واتساپ

علت ایجاد مشکل ارسال پیام در واتساپ

آیا شما هم  اطلاعی راجع به این که چرا پیام های واتساپ ارسال نمی شود ندارید ؟ در این بخش دلایلی که باعث می شود پیام فرستاده نشود و کاربر با مشکل ارسال پیام در واتساپ مواجه شود را بررسی می کنیم  .

از آنجایی که واتساپ دائما در حال ارائه دادن نسخه های بروز و جدید است ، ممکن است همواره باگ های ریز و مختلفی داشته باشد . به عنوان مثال ممکن است در مدت کوتاهی ویس و صدا از سمت شما ارسال نشود .

برای حل این موضوع ، پست مشکل عدم ارسال ویس و صدا در واتساپ را باز کنید .

آیا می دانستید واتساپ قابلیت ارسال فایل را به همراه دارد ؟ اگر در برنامه واتساپ نمی توانید فایلی ارسال کنید و یا از چگونه انجام دادن آن اطلاعی ندارید به پست مشکل ارسال نشدن فایل در واتساپ بروید .

مشکل ارسال پیام در واتساپ می تواند با دلایل مختلفی ایجاد شود . به عنوان مثال :

 

روشن نبودن فیلت.رشک.ن

مدتی ست که واتساپ فیل.ترشده است ، بنابراین  بدون تغییر آی پی کار نکرده و قادر به فعالیت نیست . اگر قبل از وارد شدن به واتساپ و ارسال پیام در آن آیپی سرور خود را تغییر نداده باشید ، با مشکل ارسال پیام در واتساپ مواجه می شوید .

 

ریپورت بودن حساب کاربری

واتساپ نیز مانند همه پیام رسان ها در ارسال پیام با یک محدودیت خاصی رو به روست . بنابراین اگر کاربر روزانه بیش ازحد مجاز پیام ارسال کند ، با مشکل محدودیت رو به رو می شود و دیگر قادر به ارسال پیام نیست .

 

اختلال در سرور واتساپ

برخی اوقات مشکل ارسال پیام در واتساپ به دلیل خرابی سرور های آن است . در این هنگام هیچ کاری مثل صبر کردن نمی تواند مشکل شما را حل کند . لازم است کمی صبوری به خرج بدید تا اختلالت از سمت سرور واتساپ برطرف شود .

 

اختلال در برنامه واتساپ

نصب واتساپ از سایت های مختلف و نامعتبر می تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد و با اختلالت زیادی همراه باشد  . به عنوان مثال مشکل ارسال پیام در واتساپ می تواند به دلیل اختلال در فایل نصبی واتساپ شما باشد .

 

مسدودیت از سمت فرستنده

یکی از دلایلی که باعث ایجاد مشکل ارسال پیام در واتساپ می شود ، مسدودیت از سمت فرستنده ست . اگر فرستنده شما را بلاک کرده باشد ، دیگر نمی تواند برای آن پیامی ارسال کنید .

 

قدیمی بودن واتساپ

برنامه واتساپ از آن دسته نرم افزار هایی ست که همواره در حال بروزرسانی و منسوخ کردن نسخه های قدیمی ست  ، هر چه نسخه قدیمی تر باشد احتمال منسوخ شدن آن بیشتر و کارکرد های آن کمتر است .

 

روت شدن گوشی

به گزارش برخی از کاربرانی که تلفن های خود را روت کرده اند ، ارسال پیام در واتساپ برای آنان مشکل ساز شده است . بنابراین اگر تلفن همراه خود را روت کرده اید احتمال ایجاد هر مشکلی را در نظر داشته باشید .

در ادامه مراحل حل مشکل ارسال پیام در واتساپ را آموزش می دهیم . برای ارتباط با پشتیبانی واتساپ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد تماس بگیرید .

 

 

حل مشکل ارسال پیام در واتساپ

حل مشکل ارسال پیام در واتساپ

حل مشکل ارسال پیام در واتساپ

برای این که بتوانیم به راحتی مشکل ارسال پیام در واتساپ را حل کرده و دیگر خودمان را درگیر این مشکلات روزمره نکنیم ، لازم است از روش ها و راهکار های متنوعی استفاده کنیم .

برای حل مشکل ارسال پیام در واتساپ لازم است از تمامی مراحل موجود پیش روید و تنها به انجام یک روش اکتفا نکنید .

  • رفع ریپورت اکانت واتساپ
  • استفاده از سرور ثابت فیل.ترشک.ن
  • استفاده از اینترنت پر سرعت
  • بروزرسانی کردن واتساپ  
  • پاک کردن کش واتساپ
  • حذف و نصب واتساپ

با انجام هر یک از مراحل بالا می توانید مشکل ارسال پیام در واتساپ را برای خود حل کنید . اگر به هر دلیلی موفق به حل مشکل خود نشدید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *