بله, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

دریافت کد ورود به بله

حل مشکلات با کمک رایانه               

َاگر شما هم مثل من در ورود به بله با مشکل ارسال کد پیام رسان بله مواجه شدید ، کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به بررسی و حل مشکل بله شما بپردازند .

پشرفت فناوری و ترکیب هنر برنامه نویسی عصر جدیدی از زندگی فناورانه را ایجاد کرده است . پیام رسان بله ، یک نرم افزار ایرانی ست که از ترکیب دو قابلیت ویژه پیام رسانی و انجام عملیات های بانکی برخوردار است . این برنامه می تواند به راحتی با قابلیت های ویژه ای که دارد شما را از مراجعه به دستگاه های ATM  و شعبات بانکی بی نیاز کند . اگر شما هم به داشتن این پیام رسان بی نظیر علاقه مند شدید ، حتما قبل از دانلود برنامه بله ، پست پیام رسان بله چیست ؟ را مطالعه کنید .

هر مشکلی در روند استفاده از پیام رسان بله ممکن است سر راهتان قرار گیرد را با لمس و مطالعه پشتیبانی بله به راحتی حل و فصل نمایید .

در ضمن شما عزیزان می توانید جهت اطلاع بیشتر از امکانات ویژه این پیام رسان به مطلب امکانات بله مراجعه نمایید .

از آنجایی که یک پیام رسان قدرتمند ، برنامه ای ست که از لحاظ امنیتی قدرتمند باشد ؛ بله تمامی نکات امنیتی خاص خود را حفظ کرده است . بدین منظور جهت اطلاعات بیشتر از حریم خصوصی پیام رسان بله دیدن کنید . همچنین می توانید تنها با مطالعه مطلب دیلیت اکانت بله ، به راحتی به حذف اکانت بله خود بپردازید .

حل مشکلات با کمک رایانه

همراه رایانه ، به مطالعه و بررسی همچنین حل مشکلات بله شما می پردازند . شما می توانید جهت حل مشکلاتی همچون باز نشدن عکس ، فایل و نوتیفیکیشن بله به مطالب مشکل دانلود عکس در بله ، مشکل دانلود فایل در بله و مشکل نوتیفیکیشن پیام رسان بله مراجعه کنید .

 

اگر تمایل به استفاده از وب بله دارید ، نسخه تحت وب بله را لمس و از آن بهره مند شوید  . در صورتی که با مشکل پیام رسان بله وب رو به رو شدید ، روی همراه رایانه حساب کنید .

در این مقاله نحوه حل مشکل ارسال کد پیام رسان بله را بررسی می کنیم و راهکار هایی برای حل آن ارائه می دهیم  . با همراه رایانه همراه ما باشید .

چنانچه قصد ارتباط با مرکز همراه رایانه پاسخگویی تلفنی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی و کامپیوتر را دارید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت و بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

دریافت کد ورود به بله

 

مشکل ارسال کد پیام رسان بله

مشکل ارسال کد پیام رسان بله

کد ورود به پیام رسان ، یکی از موارد الزامی ست که برای ایجاد اکانت در همه برنامه ها کاربرد و تاثیر بسزایی دارد . به عنوان مثال شما در هیچ یک از نرم افزار های ایرانی ابتدا با داشتن تنها یک آیدی موفق به ساخت حساب کاربری نمی شوید . بنابراین کد ورود و داشتن یک سیم کارت اولبن و تنها روش ایجاد اکانت کاربری در برنامه بله ست .

طبق تماس هایی که با مرکز مشاوره همراه رایانه گرفته می شود ، متوجه شدیم که برخی از کاربران اپلیکیشن بله از دریافت کد ورود به بله آزرده خاطر شده اند و با تلاش مکرر متاسفانه موفق به دریافت کد فعالسازی نشده اند . دریافت کد ورود به بله برای کاربرانی که قبلا از برنامه استفاده می کردند ولی بنا به دلایلی آن را حذف نموده اند ، از طریق تماس صوتی ارسال می شود .

اما برخی اوقات ممکن است که کد ورود به برنامه برای شما بنا بر هر دلیلی ارسال نشده و کاربر را از ورود به پیام رسان منع کند . در این هنگام لازم است چه کرد ؟

برای بررسی علل عدم دریافت کد ورود به بله ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

چرا بله برام کد ارسال نمیکنه 

 

چرا بله برام کد ارسال نمیکنه

چرا بله برام کد ارسال نمیکنه

عوامل مختلفی وجود دارد که این سوال را در ذهن ما به وجود می آورد ” چرا بله برام کد ارسال نمیکنه  ” . همراه رایانه اینجاست تا پاسخ این سوال شما را بدهد . دلایلی که باعث می شوود کاربران بله نتوانند کد فعالسازی دریافت کنند ، به شرح زیر است ؛

  • در دسترس نبودن سیم کارت

راهکار : سیم کارت خود را چک کرده و از مسدود نبودن خط خود اطمینان حاصل کنید .

  • بسته بودن گزینه دریافت پیام از شماره ناشناس

راهکار : بخش انسداد شماره ها و هرزنامه پیام های خود را بررسی کرده و صورت فعال بودن تیک آن ، گزینه را غیر فعال نمایید .

  • ضعیف بودن اتصال اینترنت

راهکار : اتصال داده خود را عوض کنید و از یک اینترنت پر سرعت و قوی استفاده کنید .

  • فعال بودن برنامه های تغییر آی پی

راهکار : هرگونه نرم افزار تغییر آیپی را خاموش نموده و از روشن نبودن فیل.تر ش.کن های خود مطمئن شوید .

  • محدود بودن اکانت کاربری بله

راهکار : در صورتی که حساب کاربری شما مسدود است ، ایتدا رفع مسدودیت نموده و سپس مجددا تلاش کنید .

  • قدیمی بودن نسخه مورد استفاده

راهکار : نسخه فعلی بله خود را حذف کرده و از سایت رسمی و یا بخش دانلود بله ، نسخه بروز پیام رسان را دانلود و نصب نمایید .

  • اختلال از طرف سرور

راهکار :  اول از همه از دوستان خود که از بله استفاده می کنند بپرسید که آیا این برنامه برای آن ها نیز جوابگو نیست ؟ اگر با استفاده از راهکارهای ارائه شده مشکل دریافت کد شما حل نشد ، به احتمال ۹۸ درصد مشکل از سمت سرور است بنابراین لازم است مقداری صبور باشید .

 

در نتیجه

 چنانچه با راهکار های ارائه شده قادر به حل مشکل ارسال کد پیام رسان بله خود نبودید ، لازم است تنها با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت ، بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا از اطلاعات بی نظیر کارشناسان همراه رایانه بهره مند شده و به راحتی بتوانید مشکل ارسال کد پیام رسان بله را حل کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *