اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی

حل مشکلات با کمک رایانه               

گوشی شیائومی دارید و نمی تونید استوری های اینستاگرام رو ببینید ؟ با مطالعه پست مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی در کنار ما باشید ؛همچنین می توانید برای حل آن با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

اینستاگرام یک پلفرم در شبکه های مجازی ست که وظیفه آن انتشار و اشتراک گذاری عکس و فلیم های مورد علاقه کاربر است .می توانید با مطالعه پست اینستاگرام چیست یک شناخت عالی از این برنامه به دست آورید .

همچنین همراه رایانه یک مطلب فوق العاده و آموزشی برای شما کاربران گرامی آماده کرده است که با مطالعه آن می توانید نحوه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام را یاد بگیرید .

این شبکه اجتماعی با این که یک پلتفرم قدرتمند به حساب می آَید اما باگ ها و اختلالات بسیاری را در بر می گیرد . همراه رایانه یک وبسایت آموزشی جهت حل مشکلات شماست . بنابراین شما می توانید برای حل مشکلات اینستاگرام از پست های زیر استفاده نماید .

در این مقاله روش های حل این مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی را آموزش داده ایم . با انجام این راهکار ها می توانید به راحتی و به نحوه احسنت مشکلات خود را کنار بگذارید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در ادامه به بررسی یکی از مشکلات اینستاگرام همچون مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی می پرازیم . به دنبال دلایل ایجاد این مشکل می گردیم و راهکار های مفیدی برای آن پیدا می کنیم . برای ارتباط با همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

 

 

بررسی مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی

 

بررسی مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی

بررسی مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی

برنامه اینستاگرام در برخی از تلفن های هوشمند شیائومی اختلال های گسترده ای به همراه دارند . یکی از این اختلال ها مشکل استوری اینستاگرام است . استوری ها آپلود نمی شود و قادر به آپلود کردن آن نیستیم .

در ادامه دلایل ایجاد این مشکل را معرفی می کنیم .

 

  • ضعیف بودن اینترنت

ضعیف بودن اتصال اینترنت موجب می شود کاربر قادر به استوری گذاشتن در اینستاگرام نباشد .

 

  • قطع اتصال فیل.ترشک.ن

یکی از رایج ترین دلیل های مشکل استوری اینستاگرام قطع نرم افزار تغییر آی پی ست که موجب شده اینستاگرام کلا بالا نیاد و کاربر نتواند مشکل استوری اینستاگرام خود را برطرف کند .

 

  • وجود تغییرات متداول در آی پی

هر چقد آی پی دستگاه خود را تغییر دهید الگوریتم برنامه شما را ربات حساب می کند و استوری های اینستاگرام شما را بالا می آورد .

 

  • پر یودن حافظه دستگاه

پر بودن حافظه گوشی شیائومی نمی گذارد محتوای شما لود شود و بنابراین استوری اینستاگرام در شیائومی را به شما نشان نمی دهد .

 

  • قدیمی بودن نسخه برنامه

اگر برنامه شما قدیمی باشد استوری اینستاگرام برای شما نشان داده نمی شود بنابراین احتیاج داریم که از بروزترین نسخه اینستاگرام استفاده کنیم .

 

  • اشتباه بودن فرمت فیلم یا عکس

در صورتی که فرمت فیلم و یا عکس شما با برنامه اینستاگرام ناسازگار باشد ،استوری اینستاگرام در شیائومی باز نمی شود .

 

  • پر بودن کش اینستاگرام

چنانچه کش برنامه اینستاگرام شما پر باشد ، استوری های این پلترفم نمایش داده نمی شود بنابراین احتیاج داریم کش اپلیکیشن را پاک کنیم .

 

  • عدم همگام سازی فضای ابری شیائومی با دیتای دستگاه

یکی از مشکلاتی که خیلی کم به آن توجه شده است همگام سازی دیتای شماست . عدم همگام سازی فضای ابری شیائومی با دیتای دستگاه موجحب اختلال در کارکرد اینستاگرام شما می شود .

 

  • صحیح نبودن تاریخ و ساعت

صحبح نبودن تاریخ و ساعت دستگاه باعث ایجاد اختلالات عجیبی همچون مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی می شود .

 

  • آپدیت نبودن اندروید دستگاه

اندروید پایین در شیائومی باعث شده برخی از برنامه ها از جمله قابلیت و ویژگی های اینستاگرام کار نکند .

 

  • مشکلات نرم افزاری تلفن همراه

اگر تلفن همراه شما به هر دلیلی با اختلال و اشکال در کارکرد اش رو به رو باشد مانع فعالیت شما در شبکه های مجازی می شود .

 

حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی

در ادامه این پست وبلاگ ، راهکار های حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی را به شما معرفی می کنیم . تنها کافیه از روش های زیر برای حل مشکل خود استفاده کنید تا بتوانید به راحتی مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی را حل کنید .

توجه داشته باشید که بیشتر اوقات تنها یک راه حل برای شما جوابگو نیست بلکه لازم است از همه راهکار ها استفاده کنید تا به بهترین نتیجه دلخواه خود برسید .

  • اتصال به یک اینترنت قدرتمند
  • استفاده از یک آدرس آی پی ثابت
  • ری استارت گوشی شیائومی
  • کم کردن حافظه گوشی شیائومی
  • پاک کردن کش اینستاگرام
  • بروزرسانی اینستاگرام
  • استفاده از نسخه اینستاگرام وب
  • بروزرسانی کردن اندروید گوشی شیائومی
  • تنظیم تاریخ و ساعت دستگاه
  • همگام سازی فضای ابری شیائومی با دیتای گوشی
  • تغییر فرمت فیلم و عکس در اینستاگرام
  • توقف اجاری برنامه اینستاگرام

اگر با انجام این مراحل قادر به حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی نبودید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

 

 

نتیجه گیری

بعضی از دستگاه ها هستند که پس از یک مدت عملکرد بسیار ضعیفی پیدا کرده و بسیاری از قابلیت های خود را از دست می دهند . گوشی های شیائومی نسبت به سایر برند ها کمی حساس تر عمل می کنند .

این حساسیت آن ها نیز موجب شده تا پس از یک بازه زمانی کوتاه استفاده از دستگاه ، قابلیت های برنامه های نصب شده در آن همچون استوری در اینستاگرام شیائومی ضعیف شود و یا به طور کلی کار نکند . با همراه رایانه ، همراه باشید .

همچنین همراه رایانه خود را موظف می داند که شما را در حل همه امور همچون مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موبایل و کامپیوتر یاری کند . شما می توانید برای حل مشکلات اینستاگرام روی ما حساب کنید .

چنانچه در حل مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی به مشکل خوردید و قادر به انجام آن نبودید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان خبره همراه رایانه شما را یاری کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی

  1. علی گفت:

    سلام وخسته نباشید
    من اطلاعاتی اعم از عکس و فیلم‌ در فضای ابری ایتا ذخیره کرده بودم ولی امروز برای مشاهده عکس و فیلم درفضای ابری ایتا مراجعه کردم چیزی نبود
    ولی در اطلاعات مربوط به محل ذخیره سازی همه چیزه ثبت شده ولی چیزی برای مشاهده نیست یا به عبارتی پنهان شده به کجا مراجعه کنم برای دریافت فایل و عکس

    1. رضا کیوانلو گفت:

      احتمالا حسبتون هک شده از داخل ایتا پاکش کردن . بستگی به مدل گوشی داره روش های زیادی هست لطفا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *