اندروید, اینترنت و شبکه, بله, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

مشکل دانلود فایل بله و مشکل ارسال فایل در بله

حل مشکلات با کمک رایانه               

ممکن است شما هم با مشکل دانلود فایل بله و مشکل ارسال فایل در بله  مواجه شده باشید ، در هنگام وقوع این مشکل کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون وارد کردن هیچ گونه کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و با تجربه همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند . در صورتی که نتوانستید با شماره فوق تماس بگیرید از پست شماره تماس مشاوران همراه رایانه استفاده نمایید .

پیام رسان بله یک اپلیکیشن ایرانی پر مخاطب می باشد که با امکانات بانکی ، تماس صوتی ، تماس تصویری ، ارسال و دریافت پیام ، ارسال عکس و فیلم و … که نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است . برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن و استفاده از قابلیت های کم نظبیرش ، مطلب امکانات بله را لمس نمایید .

برای شناخت بهتر و بیشتر پلتفرم بله پیشنهاد می کنیم تا مطلب پیام رسان بله چیست را مطالعه کنید ، برای استفاده از هر اپلیکیشن همان طور که در پست های قبل گفته ایم حتما باید از آخرین نسخه نیز استفاده کنیم برای دانلود بله اینجا را کلیک کنید و یا به سایت رسمی بله مراجعه کرده و از طریق دانلود مسقیم فایل را دریافت کنید .

سپس بعد از دانلود این اپلیکیشن برای نصب نیاز به آموزش دارید تا به سادگی این برنامه را نصب کنید در مطلب آموزش نصب بله ، نصب اپلیکیشن بله برای اندروید گوشی و نصب اپلیکیشن بله بر روی کامپیوتر توضیحات لازم را ذکر کرده ایم .

بررسی مشکل دانلود فایل بله

بررسی مشکل دانلود فایل بله

بررسی مشکل دانلود فایل بله

گاهی اوقات وقتی قصد دانلود فایلی را در پیام رسان بله را داریم تا لحظه اخر فایل دانلود می شود ولی دانلود کامل نمی شود و یا ممکن است زمان طولانی منتظر باشید و هم چنان در حال دانلود باشد و به دنبال راهی برای حل این مشکل نیز باشید در همراه رایانه ، با ما همراه باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

پر بودن حافظه کش بله یا تلفن همراه

راهکار –  برای حذف حافظه پنهان برنامه بله وارد تنظیمات تلفن همراه شوید و در بخش برنامه ها حافظه پنهان را پاک کنید ، حافظه تلفن همراه خود را سبک کنید تا فضا  برای دانلود فایل آزاد شود .

حجم بالا فایل

راهکار – ممکن است فایلی دانلودی تان حجم بالایی داشته باشد و اپلیکیشن بله قدر به دانلود آن نیز نباشد بهتر است که به شخص مقابلتان بگویید که حجم فایل را کم و سپس مجدداً ارسال نماید .

اختلال اینترنت

راهکار – اتصال شبکه اینترنت خویش را چک نموده و یک بار خاموش روشن کنید و در صورت لازم تلفن خود را حدود ۳ دقیقه در حالت پرواز قرار دهید .

تغییر آی پی

راهکار – در حال در گوشی های اکثر افراد برنامه های تغییر آی پی نیز نصب است اگر شما هم جزء افرادی هستید که از فیل . تر . شکن استفاده می کنید ، حتما آن را خاموش کنید و از خاموش بودن آن اطمینان خاطر حاصل کنید .

نسخه قدیمی برنامه

راهکار – آخرین نسخه بروز پلتفرم بله را نصب کنید .

مشکل ارسال فایل در بله

بررسی مشکل ارسال فایل در بله

بررسی مشکل ارسال فایل در بله

همان طور که در مطلب فوق مطالعه کردید علت مشکل ارسال فایل در بله ، اعم از پر بودن حافظه پنهان ، حجم بالا فایل ، اختلال اینترنت ، تغییر آی پی ، نسخه قدیمی و دیگر دلایلی هست که در ادامه مطلب مورد بررسی قرار می هیم .

محدود بودن 

ممکن ریپورت و یا محدود شده باشید و اجازه ارسال فایل را نداشته باشید . 

 

اگر بعد از مطالعه مطلب ” مشکل دانلود فایل بله و مشکل ارسال فایل در بله ” همچنان با مشکل دانلود فایل بله و مشکل ارسال فایل در بله مواجه شدید حتما با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون شماره گیری کد و با خط ثابت تماس بگیرید .

ممکن است شماه هم جزء کسانی باشید که قصد دیلیت اکانت بله را داشته باشند و به دنبال راه برای حذف اکانت خود باشید برای اطلاع بیشتر درباره ی دیلیت اکانت بر روی مطلب حذف اکانت بله کلیک کنید . اگر شما هم جزء افرادی هستید امنیت حساب بله برای تان اهمیت بسزایی دارد ، در مطلب حریم خصوصی بله توضیحات کامل تر در باره ی امنیت و حریم خصوصی داده شده است پس به مطالعه آن بپردازید .

چنانچه در برنامه بله با مشکل کارت به کارت مواجه شدید و راه چاره ای نداشتید به مطلب مشکل کارت به کارت در بله مراجعه کنید .

و در آخر

همیشه یادتان باشد یکی از بهترین راه های حل مشکل برنامه های اجتماعی استفاده از آخرین نسخه بروز آن برنامه نیز می باشد در سایت همراه رایانه مطالب بسیاری درباره ی پیام رسان بله ارائه داده ایم و سعی و تلاش خود را می کنیم تا مطالبی برای حل مشکلات شما به اشتراک بگذاریم چنانچه با مشکلات برنامه های شبکه اجتماعی ، نرم افزار ، سخت افزار موبایل و کامپیوتر مواجه شدید شرکت همراه رایانه در خدمت شما است و شما می توانید به سادگی به شماره ۹۰۹۰۷۰۳۴۵ بدون وارد کردن هیچ گونه و پیش شماره ای و با خط ثابت تماس بگیرید .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *