شبکه های اجتماعی, همه مطالب, واتس اپ

واتساپ جی بی چیست

حل مشکلات با کمک رایانه               

واتساپ جی بی چیست ؟ شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و نصب واتساپ جی بی با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به شما کمک کنند .

اگر جز کاربران پرو پا قرص شبکه های مجازی باشید ، حتما با پیام رسان واتساپ آشنا شدید . واتساپ یکی از بهترین برنامه های پیام رسانی ست که در بستر اینترنت فعالیت می کند . تمامی پیام ها و داده های این برنامه به صورت کاملا ایمن رمزنگاری شده است .

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با برنامه واتساپ به پست پیام رسان واتساپ چیست مراجعه کنید .

همانطور که می دانید بسیاری از برنامه ها دارای نسخه های فیک هستند . اگر بخواهیم واقع بینانه به این موضوع نگاه کنیم نسخه های فیک از ایمنی پیام رسان اصلی برخوردار نیستند اما در کنار آن ویژگی هایی فراتر از نسخه اصلی به همراه دارند و یک برنامه کمکی در کنار نرم افزار اصلی به حساب می آیند .

موضوع امروز این پست از وبلاگ ، واتساپ جی بی ست . واتساپ جی بی یکی از نسخه های فیک پیام رسان واتساپ است اما با ایمنی بالا . در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی کامل واتساپ جی بی بپردازیم .

حل مشکلات با کمک رایانه

در ضمن اگر نیاز به ارتباط با پشتیبانی واتساپ دارید از پست پشتیبانی واتساپ در ایران دیدن کنید و یا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید تا با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

 

 

پیام رسان واتساپ جی بی چیست 

پیام رسان GBWhatsApp توسط  Atnfas Hoak ساخته شده است . این برنامه از روی نسخه اصلی واتساپ شبیه سازی شده است به طوری که علاوه بر پشتیبانی از تمامی قابلیت های واتساپ از امکانات بسیار زیادی نیز برخوردار می باشد  .

یکی از بهترین نسخه های فرعی واتساپ ، واتساپ جی بی ست تمامی پیام های رد و بدل شده در این نرم افزار رمزنگاری شدست به طوری که نمی توان به راحتی به اطلاعات آن از خارج از اکانت شما دسترسی پیدا کرد و به نوعی حساب کاربری شما مورد حمله و یا نفوذ دیگر افراد قرار نمی گیرد .

نکته ای جالب از واتساپ جی بی این است که شما نیازی به برنامه واتساپ اصلی ندارید و تنها می توانید با دانلود این پیام رسان از واتساپ استفاده کنید .

اگر چه امنیت نسخه واتس اپ جی بی بسیار است ، اما برای دانلود نمی توان از فروشگاه های تلفن همراه و یا اپ استور استفاده کرد و تنها می توانید با ورود به سایت اصلی و توسعه دهنده این نرم افزار فایل نصبی GBWhatsApp را دانلود نمایید .

 

 

تفاوت واتساپ اصلی با واتساپ جی بی چیست ؟

همانطور که می دانید واتساپ جی بی از تمامی قابلیت هایی که واتساپ اصلی دارد ، پشتیبانی می کند .  این پیام رسان امکانات بسیار زیادی را در خود جای داده است به طوری که روز به روز کاربران واتساپ جی بی از واتساپ اصلی بیشتر می شود .

جهت آشنایی بیشتر با امکانات واتساپ ، از پست ویژگی های واتساپ دیدن کنید .

تفاوت واتساپ اصلی با واتساپ جی بی

تفاوت واتساپ اصلی با واتساپ جی بی

در ادامه قصد داریم امکانات و ویژگی های واتساپ جی بی را بررسی کرده و به توضیحی کوتاه اما مفید درباره هر کدام می پردازیم .

چنانچه در استفاده از واتس اپ جی بی و یا واتساپ اصلی به مشکل برخوردید ، نگران نباشید ! همراه رایانه برای حل مشکلات شما اینجاست . فقط کافیه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا با کارشناسان خبره همراه رایانه در ارتباط باشید .

 

 

بررسی قابلیت های واتساپ جی بی ( GBWhatsAapp  )

در این بخش بسیاری از قابلیت های کاربردی واتساپ جی بی را به شما عزیزان معرفی می کنیم ، تنها کافی ست با همراه رایانه همراه ما باشید .

جهت ارتباط بیشتر با کارشناسان همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید .

 

  • حالت روح ( Ghost Mode )

با استفاده از قابلیت روح ، تمامی فعالیت هایی که در پیام رسان واتس اپ جی بی انجام می دهید برای کاربران دیگر نا معلوم است . بدین ترتیب که آخرین بازدید شما نمایان نمی شود و می توانید به راحتی استوری های دیگران را به صورت ببنید و پیام هایی که دریافت کرده اید پس از خوانده شدن ، تیک آبی نمی خورد .

 

  • حالت پرواز

درصورت فعال کردن این حالت اینترنت برنامه واتساپ شما قطع می شود و نوتیفیکیشن های واتساپ به طور موقت متوقف می شود .

 

  • وجود فونت ها و پوسته ( تم ها ) نامحدود

واتساپ جی بی از پوسته و فونت های متنوعی برخوردار است که شما می توانید به راحتی هر کدام یک از آن ها دانلود و استفاده کنید .

 

  • مخفی کردن نام مخاطب

با استفاده از این قابلیت نام مخاطب در گفتگوی شما پنهان می شود و در صورتی که تلفن همراتان دست کسی باشد ، متوجه نمی شود که شما با چه شخصی در حال گفتگو هستید .

 

  • پاسخ دهی خودکار به مخاطب

این قابلیت با این که ویژگی پر طرفداری ست اما در واتس اپ اصلی وجود ندارد . با استفاده از این گزینه می توانید به گروه و یا مخاطبین دلخواه خود در یک زمان مشخص ، یک پیام یکسان ارسال کنید .

 

  • لینک ارتباط مستقیم

با اشتراک گذاری این لینک از صفحه چت مخاطب مورد نظر می توانید پیوی این شخص را به افرادی دیگر ارسال کنید تا آنان نیز بتوانند با مخاطب مورد نظر شما در ارتباط باشند .

 

  • مشاهده افراد نزدیکتر

فعال کردن این گزینه افرادی که در اطراف شما از واتساپ استفاده می کنند را به شما نمایش می دهد .

 

  • دانلود وضعیت ها ( استاتوس )

یکی از بهترین ویژگی های واتساپ جی بی دانلود وضعیت هاست که شما می توانید به راحتی استوری های مخاطبین واتساپتان را بارگیری کنید .

 

  • دیدن استوری ها بدون خوردن دو تیک

داشتن واتساپ جی بی به شما کمک می کند بدون فهمیدن شخص مورد نظر استاتوس های آن ها را دانلود کنید و در صورت تمایل دو تیک در کنار وضعیت را لمس کنید .

 

  • امکان دیدن پیام و استاتوس های حذف شده

در صورت حذف شدن پیام ها و استاتوس های حذف شده توسط کاربر فرستنده ، با داشتن واتساپ جی بی می توانید آن ها را مشاهده کنیم .

 

  • دانلود خودکار رسانه ها

با فعال ساختن این گزینه ، تمامی رسانه هایی که در گفتگو شما وجود دارد به صورت خودکار دانلود می شود .

 

  • ساخت پوسته دلخواه

وجود این قابلیت در واتساپ جی بی به کاربر این امکان را می دهد تا خودش تم مورد نظرش را بسازد و از محیط کاربری برنامه اش لذت ببرد .

 

  • مسدود کردن تماس ها

مسدود کردن تماس ها موجب می شود تا مخاطب مورد نظر نتواند با شما تماس بگیرید و تماس ناموفق اعلام می شود .

 

  • تغییر صدا در گفتگو

یکی از ویژگی هایی که در واتساپ جی بی وجود دارد ، تغییر صدا در گفتو ست . این گزینه صدای ویس های کاربر را به دلخواه تغییر می دهد .

 

  • ارسال ویدئو تا حجم ۵۰ مگابایت

اگر قصد ارسال ویدئو ای طولانی را دارید ، استفاده از واتساپ جی بی را به تعویق نندازید ، با این واتساپ می توانید ویدئو هایی با حجم بالا تر از ۵۰ مگ را ارسال کنید .

 

  • ارسال صدا تا حجم ۱۰۰ مگابایت

داشتن این ویژگی به شما کمک می کند تا صدا ها و ویس هایی با حجم ۱۰۰ مگ به بالا بفرستید .

 

  • ارسال عکس های با کیفیت

ارسال عکس با کیفیت یکی از درخواست هایی ست که کاربران واتساپ از ابتدای رونمایی از این برنامه تقاضای آن را داشتند و متاسفانه تا امروز این گزینه برای استفاده در واتساپ اصلی وجود ندارد . بنابراین استفاده از نسخه فرعی واتساپ همانند واتساپ جی بی بهترین انتخابی ست که یک کاربر می تواند داشته باشد .

 

  • تایید کردن عکس و استوری قبل از ارسال

با فعال کردن این دو گزینه می توانید عکس ها و استیکر هایی که مایل به فرستادن هستید را قبل از ارسال تایید کنید و در صورت تمایل به ارسال آن ، تصاویر و استیکر های خود را ارسال کنید .

 

  • تنظیم کاغذ دیواری مشخص برای یک گفتگو

شما می توانید برای هر گفتگو یک کاغذ دیواری مشخص قرار دهید و یا یک تصویر را برای تمامی گفتگو هایتان به عنوان کاغذ دیوار تنظیم نمایید .

واتساپ جی بی تمامی این امکانات را به همراه ویژگی های بیشتری ارائه می دهد و شما می توانید با خیال راحت از این پلتفرم استفاده کنید .

 

 

نسخه های واتساپ جی بی

متاسفانه واتساپ جی بی برخلاف واتساپ اصلی ، از نسخه تحت وب و یا آیفون پشتیبانی نمی کند . وجود این عیب باعث شده است تا کاربرانی که از سیستم عامل  ios استفاده می کنند ، واتساپ اصلی را جایگزین این نسخه منحصر به فرد می کنند .

بنابراین اگر شما نیز از سیستم عامل  ای او اس و تلفن های هوشمند آیفون استفاده می کنید ، پیشنهاد می کنم که از واتساپ اصلی استفاده نمایید .

برای دانلود فایل مورد نظر نسخه اصلی واتساپ به پست دانلود واتساپ مراجعه کنید ، در صورتی که موفق به نصب و ایجاد اکانت کاربری در واتس اپ نشدید مطلب آموزش نصب واتساپ را از دست ندهید .

 

 

پشتیبانی واتساپ جی بی ( GB WhatsApp  )

همانطور که می دانید پیام رسان واتساپ یکی از بهترین برنامه های خارجی ست که ارسال و دریافت پیام های آن به صورت رمزنگاری شده انجام می شود ، از این سو موجب شده تا در اکثر کشور ها مورد توجه و استفاده بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی قرار بگیرد .

پشتیبانی واتساپ اصلی در خارج از ایران انجام می شود و متاسفانه به دلایل بسیاری آی پی ایران را به سختی قبول می کند .

متاسفانه واتساپ جی بی نیز مانند واتساپ اصلی از پشتیبانی به موقعی برخوردار نبوده و موجب نارضایتی بسیاری شده است . اما اصلا نگران نباشید ؛ همراه رایانه در کنار شماست .

مرکز مشاوره همراه رایانه از کارشناسان مجربی تشکبل شده است که به زیر و بم واتساپ شما مسلط اند ، تنها کافیه که با همراه رایانه برای حل مشکلاتتان همراه باشید .

 

 

پشتیبانی واتساپ جی بی در ایران

همراه رایانه با داشتن کارشناسان خبره مفتخر است تا به شما در جهت حل مشکلات واتساپ جی بی اتان کمک کنند و بسیاری از مشکلت شما را در جهت استفاده از این پیام رسان رفع کند .

پشتیبانی واتساپ جی بی در ایران

پشتیبانی واتساپ جی بی در ایران

شما می توانید برای حل مشکلاتی نظیر ، هک واتساپ ، آموزش پشتیبان گیری واتساپ و نصب آن و اطلاع از فیلتر شدن واتساپ و غیره روی همراه رایانه حساب کنید .

برای ارتباط با کارشناسان همراه رایانه می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

 

 

نکات ضروری استفاده از واتساپ جی بی ( GBWhatsApp )

  • در حین استفاده از واتساپ جی بی ، حتما از یک آی پی (IP ) ثابت استفاده کنید تا از بلاک شدن اکانت کاربری خود جلوگیری کنید .
  • شما می توانید از یک اکانت تنها در یک برنامه استفاده کنید و در صورت منتقل شدن به یک واتساپ دیگر تمامی داده های شما پاک می شود . ( اگر قصد بک آپ گیری از اطلاعات واتساپ خود را دارید ، به پست آموزش پشتیبان گیری واتساپ مراجعه نمایید . )

 

 

کلام آخر

مطالبی که در این پست آموزشی مطرح شد ، از جمله واتساپ جی بی چیست ، پشتیبانی واتساپ جی بی ، کاربرد های آن و …. می تواند در حل مشکلات شما در واتساپ جی بی کمک کند .

چنانچه با خواندن مطالب کاربردی فوق ، باز هم موفق به حل مشکلات خود نشدید و یا پاسخ سوالاتتان را دریافت نکرده اید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلقن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس یگیرید تا کارشناسان همراه رایانه با سابقه ای بیش از ده سال در زمینه حل مشکلات نرم افزاری کامپیوتر و موبایل و مشکلات شبکه های مجازی شما را یاری کنند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *