سامانه ها, همه مطالب

پشتیبانی سامانه سخا خودرو تلفنی

حل مشکلات با کمک رایانه               

 

چنان چه شما در درگاه سخا دچار مشکلی شدید و به پشتیبانی سامانه سخا خودرو تلفنی نیاز داشتید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد ) تماس بگیرید .

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت شما می توانید از سامانه شارژی استفاده کنید . برای استفاده از این سامانه شما می توانید مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه از طریق موبایل را مطالعه کنید ، درون این مطلب تمام راه های ارتباطی با مشاورین همراه رایانه گرداوری شده است .

تا قبل از طراحی سامانه سخا ، افراد مجبور بودند برای انجام کار هایی همانند درخواست گذرنامه ، تایید اصالت کارت پایان خدمت ، درخواست معافیت تحصیلی دانشجویی و غیره به پلیس + ۱۰ مراجعه کنند .

اما حالا ، با طراحی سامانه سخا افراد می توانند به سادگی ، کار هایی را که نیاز به مراجعه به پلیس + ۱۰ دارد را در این درگاه انجام دهند .

حل مشکلات با کمک رایانه

شما می توانید برای وارد شدن به سامانه سخا روی عبارت ورود به سامانه سخا کلیک کنید .

همچنین یکی دیگر از مزایای این سامانه ثبت درخواست نقل و انتقال وکالتی است . در صورتی که شما نیز با مشکلی در تقل و انتقال خودو مواجه شدید ، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید ، در این مطلب ما می خواهیم نحوه برقراری ارتباط با پشتیبانی سامانه سخا خودرو تلفنی را برای شما شرح دهیم .

همچنین شما می توانید در صورت مواجه شدن با مشکلی در این سامانه به مطلب پشتیبانی سامانه سخا پلیس + ۱۰ مراجعه کنید .

 

۲ راه تماس با پشتیبانی سامانه سخا خودرو تلفنی

در کل ۲ راه برای تماس با پشتیبانی این برنامه وجود دارد که در ادامه این مطلب ما قصد داریم به معرفی این راه ها به شما بپردازیم .

 

2 راه تماس با پشتیبانی سامانه سخا خودرو تلفنی

۲ راه تماس با پشتیبانی سامانه سخا خودرو تلفنی

۱ . بر قراری ارتباط با پشتیبانی سامانه سخا

درگاه سخا نیز مانند دیگر سامانه ها دارای یک شماره تلفن است که شما می توانید از طریق آن با پشتیبانی این سامانه در ارتباط باشید .

شماره پشتیبانی سامانه سخا خودرو تلفنی ۰۲۱۸۱۲۴۰۰۹۰ است . شما می توانید مشکلات خود را در سامانه سخا خودرو ، با استفاده از تماس با این شماره حل کنید .

 

 

۲ . تماس با مشاورین همراه رایانه

همانطور که پیش تر گفتیم سامانه سخا دارای شماره پشتیبانی است ، اما این احتمال را در نظر بگیرید که معمولا خط پشتیبانی این درگاه مشغول است .

چنان چه شما نتوانستید مشکل خود را در این سامانه حل کنید ، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید . کارشناس های همراه رایانه در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات نرم افزاری و سخت افزاری شما عزیزان هستند .

 

                                                  

کلام آخر

ما در این مطلب برای شما نحوه بر قراری ارتباط با پشتیبانی سامانه سخا خودرو تلفنی را شرح دادیم .

در صورتی که شما نتوانستید با بر قراری ارتباط با پشتیبانی سامانه سخا مشکل خود را حل کنید ، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ارتباط بر قرار کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *