سامانه ها, همه مطالب

پشتیبانی سامانه سخا نظام وظیفه تلفنی

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنان چه شما در سامانه سخا دچار مشکل شدید و به بر قراری تماس با پشتیبانی سامانه سخا نظام وظیفه تلفنی نیاز داشتید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت  ( تماس از طریق تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد ) تماس بگیرید .

در صورتی که شما به تلفن ثابت دسترسی نداشتید ، می توانید از سامانه شارژی استفاده کنید . برای استفاده از این سامانه می توانید بر روی مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه از طریق تلفن همراه کلیک کنید . در این مطلب تمام راه های تماس با مشاورین همراه رایانه ذکر شده است .

درگاه سخا یا سامانه خدمات انتظامی توسط سامان نیروی انتظامی طراحی شد . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه سخا ، به مطلب پشتیبانی سامانه سخا پلیس + ۱۰ مراجعه کنید .

این پلتفرم در واقع به منظور کاهش تردد افراد در دفاتر پلیس + ۱۰ در سال ۹۸ ایجاد شد .

همچنین این سامانه به عنوان یک ابزار نوین نقش مهمی در تسهیل فرایند ها دارد .

حل مشکلات با کمک رایانه

اگر شما در این درگاه دچار مشکل شدید و به بر قراری ارتباط با پشتیبانی سامانه سخا نظام وظیفه تلفنی نیاز داشتید ، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید .

 

سامانه سخا نظام وظیفه چیست

 

سامانه سخا نظام وظیفه چیست

سامانه سخا نظام وظیفه چیست

احتمالا این سوال برای شما نیز پیش آمده که سامانه سخا نظام وظیفه چیست ؟ در جواب این سوال باید بگوییم که این سامانه یک درگاه الکترونیکی برای افراد است تا بتوانند به راحتی مشکلات خود را در رابطه با نظام وظیفه ، در آن پیگیری کنند .

شما می توانید برای وارد شدن به این درگاه بر روی عبارت ورود به سامانه نظام وظیفه کلیک کنید . 

در این درگاه خدماتی همانند مدیریت پرونده ، ثبت نام سربازی ، پیگیری وضعیت خدمت ، درخواست معافیت سربازی و غیره به متقاضیان ارائه می شود .

به دلیل وجود خدمات بسیار زیادی که در این سامانه عرضه می شود ، افراد می توانند کار های اداری خود را بدون مراجعه به دفاتر پلیس ، انجام دهند .

از مزایای این پلتفرم می توان به دسترسی سریع به اطلاعات ، ویرایش داده ها به صورت آنلاین ، کاهش تردد و غیره اشاره کرد .

 

 

شماره پشتیبانی سامانه سخا نظام وظیفه شبانه روزی

 

شماره پشتیبانی سامانه سخا نظام وظیفه شبانه روزی

شماره پشتیبانی سامانه سخا نظام وظیفه شبانه روزی

قاعدتا هر سامانه ای دچار مشکلاتی می شود . در این مواقع معمولا افراد به پشتیبانی آن درگاه مراجعه می کنند . اگر شما نیز به دنبال شماره پشتیبانی سامانه سخا نظام وظیفه تلفنی هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید .

 

تماس تلفنی با پشتیبانی سامانه سخا نظام وظیفه

سامانه سخا نیز مانند دیگر سامانه ها دارای پشتیبانی است . همانطور که پیش تر گفتیم هر سامانه دارای یک شماره تماس است .

شما می توانید جهت حل مشکلات خود در سامانه سخا با شماره ای که در این درگاه وجود دارد ( ۰۲۱۸۱۲۴۰۰۹۰ ) تماس بگیرید .

 

 

برقراری ارتباط با مشاورین همراه رایانه

معمولا خط های پشتیبانی این سامانه مشغول است . چنان چه شما نتوانستید با پشتیبانی سامانه سخا نظام وظیفه تلفنی ارتباط برقرار کنید ، می توانید با مشاورین همراه رایانه تماس بگیرید .

کارشناسان همراه رایانه در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات نرم افزاری و سخت افزاری شما هستند ، فقط کافیست که شما با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس حاصل فرمایید .

 

 

کلام آخر

ما در این مطلب برای شما ۲ نحوه بر قراری ارتباط با پشتیبانی سامانه سخا نظام وظیفه نلفنی را شرح دادیم .

اگر شما به اطلاعات بیشتری راجب به این سامانه نیاز داشتید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره وبا تلفن ثابت جهت رفع مشکل خود در سامانه نظام وظیفه تماس بگیرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *