اینترنت و شبکه, بله, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

پیام رسان بله در خارج از کشور

حل مشکلات با کمک رایانه               

با سلام خدمت همراهان همیشگی همراه رایانه ، این بار با موضوع پیام رسان بله در خارج از کشور در خدمت شما عزیزان هستیم . برای رفع مشکلات و پاسخ سوالات خود در این زمینه ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت شماره گیری کنید .

پیام رسان بله ، یکی از برنامه داخلی ست که علاوه بر پیام رسان و ارتباط اجتماعی ، خدمات بانکی نیز به کاربران خود ارائه می دهد . برنامه اجتماعی مالی بله ، تحت حمایت بانک ملی می باشد .

برای آشنایی با قابلیت ها و امکانات بی نظیر بله ، مطلب امکانات برنامه بله را لمس کنید و اگر خواهان اطلاعات بیشتر می باشید ، کافی ست بر روی مطلب پیام رسان بله چیست ضربه بزنید .

ممکن است در روند استفاده از این برنامه به پشتیبانی نیاز پیدا کنید ، در این صورت مطلب پشتیبانی بله را که در سایت همراه رایانه قرار داده ایم ، با دقت مطالعه نمایید .

در این وبلاگ قصد داریم شما را با عملکردها و چگونگی روند پیام رسان بله در خارج از کشور آشنا کنیم . با همراه رایانه همراه باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در ضمن اگر جزء کاربرانی هستید که با مشکل نوتیفیکیشن پیام رسان بله مواجه شدید و یا می خواهید حذف اکانت بله انجام دهید ، مطالب ذکر شده را لمس و مطالعه کنید .

نصب بله در خارج از کشور

 

نصب بله در خارج از کشور

نصب بله در خارج از کشور

با توجه به تماس های مکرر با مرکز مشاوره همراه رایانه مطلع شدیم که بسیاری از هموطنان علاقه مندند بدانند که در خارج از کشور می توانند برنامه بله را نصب کنند یاخیر ؟

همانطور که مستحضر هستید ، هزینه ارسال پیامک فعال سازی برای خارج از کشور ، رقم بالایی را به همراه دارد . از این رو اپلیکیشن ها داخلی قابلیت نصب در خارج از کشور را ندارند . اما اخبار و اطلاعاتی که منتشرشده است  ، گویای این مطلب می باشد که ، اپیکیشن بله قابلیت نصب و دریافت کد فعال سازی در خارج از کشور را نیز دارد .

از این رو هموطنانی که در خارج از کشور زندگی می کنند و علاقه مند به اپلیکیشن های داخلی می باشند ، می تواند پیامرسان بله را امتحان کنند .

برای اطلاعات بیشتر در این مورد ، کافی ست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و تنها با خط ثابت از اقصی نقاط کشور شماره گیری کنید و به صورت شبانه روزی با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

مشکلات بله در خارج از کشور

اگر شما هم جزء هموطنانی هستید که به خارج از کشور سفر کرده اید ، قطعا برای استفاده از پیام رسان و اپلیکیشن های داخلی با مشکلاتی مواجه شده اید . که ما در این بخش مشکلات را مورد بررسی قرار می دهیم .

کاربرانی که به خارج از کشور مهاجرت نموده اند ، می توانند از پیام رسان بله و سایر پیام رسان های داخلی استفاده کنند اما به شرطی که اکانت کاربری خود را تا زمانی که در ایران هستند ، ایجاد کنند .

به عبارت ساده تر کسانی که پیام رسان های داخلی از جمله بله را روی گوشی خود نصب دارند ، هنگام خروج از کشور با مشکل عدم اتصال مواجه نخواهند شد .

لازم به ذکر است این افراد تنها تا زمانی می توانند از این برنامه استفاده کنند که نسخه جدید منتشر نکرده باشد . در صورت انتشار نسخه جدید ، برنامه بله نیاز به آپدیت دارد وبرای دریافت کد ممکن است با مشکل مواجه شود .

برخی از مشکلات نرم افزاری بله نیز با حذف و نصب حل می شود اما کاربران خارج از کشور نمی توانند از این طریق مشکل خود را حل کنند .

مطالب پیشنهادی اپلیکیشن بله

همراه رایانه مثل همیشه مطالب مفید و کاربردی را برای کاربران در نظر گرفته است . از جمله  این مطالب می توان به مشکل تماس تصویری پیام رسان بله و حذف تبلیغات پیام رسان بله اشاره کرد .

در ضمن اگر با مشکل ارسال کد پیام رسان بله مواجه شدید ، مطلب مورد نظر را لمس کنید و با مطالعه آن به حل مشکل خود بپردازید .

برای آشنایی بیشتر با خدمات پیام رسان بله ، بر روی مطلب ذکر شده ضربه بزنید .

کلام آخر

اگر بخواهیم به یک جمع بندی مفید و کاربردی در مورد پیام رسان بله در خارج از کشور برسیم ، باید بگوییم که در مجموع کسانی که می خواهند در خارج از کشور از پیام رسان بله استفاده کنند ممکن است برای دریافت کد فعال سازی دچار مشکل شوند .

با توجه به اینکه اپلیکیشن های خارجی در ایران فیل*تر شده است ، هموطنان ما در خارج از کشور برای ارتباط با خانواده و آشنایان خود در ایران با چالش مواجه هستند و علاقه مندند از پیام رسان های داخلی استفاده کنند .

امیدوارم هستیم در آینده ای نزدیک پیام رسان بله مشکل ارسال پیامک فعال سازی خود را حل نماید تا هموطنان ما در خارج از کشور بتوانند به راحتی از این اپلیکیشن پر طرفدار استفاده کنند .

اگر با خواندن مطالب فوق همچنان به پاسخ سوالات خود در زمینه نصب برنامه بله در خارج از کشور و سایر پیام رسان های داخلی نرسیدید ، کافی ست با مرکز مشاوره تلفنی همراه رایانه در ارتباط باشید و از اطلاعات و تجربیات آن ها بهره مند شوید . برای ارتباط با همراه رایانه کافی ست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را تنها با خط ثابت و بدون کد به راحتی از اقصی نقاط کشور شماره گیری کنید . در ضمن مشاوران همراه رایانه به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشکلات و سوالات شما عزیزان هستند .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *