سروش, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم

حل مشکلات با کمک رایانه               

در این مقاله، به این موضوع می پردازیم که چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم؟ ما را همراهی نمایید.

پیام رسان سروش، یکی از انواع پیام رسان های ایرانی می باشد که دارای ویژگی های متفاوتی می باشد که هر یک از این ویژگی ها، امکاناتی خاص را به کاربر ارائه می نمایند.

این پیام رسان، در بسیاری از سازمان های دولتی و حتی خصوصی و همچنین بخش وسیعی از ارگان ها، به عنوان یک جایگزین برای پیام رسان های خارجی نظیر تلگرام معرفی شده است.

پیام رسان سروش به دلیل کاربردهای آن، به یکی از بحث بر انگیزترین پیام رسان های داخلی مبدل شده است و نا آشنا بودن قشر وسیعی از کاربران آن به کاربردهای مختلف این پیام رسان، سؤالات بسیاری را در ذهن این کاربران سر درگم، به وجود آورده است.

یکی از سؤالات رایجی که در زمینه پیام رسان سروش مطرح می گردد، این است که چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم ؟

حل مشکلات با کمک رایانه

در این مقاله، کارشناسان و متخصصان شرکت همراه رایانه ، به این سؤال پاسخ خواهند داد و همچنین به برخی از نکات مهم در مورد پیام رسان سروش، اشاره ای کوتاه خواهند نمود. شرکت همراه رایانه ، از معتبرترین ها در این زمینه به شمار می آید.

چنان چه شما نیز از کاربران این پیام رسان پرکاربرد داخلی می باشید، از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مبحث، ما را همراهی نمایید.

در مقاله چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم ؟، به بررسی موضوع های زیر پرداخته ایم:

چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم ؟

نکاتی چند در زمینه حساب کاربری در پیام رسان سروش

چگونگی ایجاد تغییرات در حساب کاربری

نکاتی کلی در مورد پیام رسان سروش

چند نکته مهم در مورد بخش کاربران در پیام رسان سروش

شرایط گفت و گوی خصوصی و دو نفره در پیام رسان سروش

برخی انتقادات از پیام رسان سروش

سخن پایانی

 

چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم ؟

چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم ؟

چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم ؟

در بخش حساب کاربری یا قسمت profile در پیام رسان سروش، اطلاعات کامل کاربر ذکر شده است. تمامی افرادی که شماره کاربر این پیام رسان در گوشی آن ها ذخیره شده باشد، می توانند به تمامی قسمت های حساب کاربری فرد، دسترسی داشته باشند و آن را مشاهده نمایند.

از جمله مواردی که در بخش حساب کاربری قابل مشاهده می باشد، اعلام آنلاین بودن و یا آفلاین بودن کاربر می باشد. همچنین آخرین تاریخ و ساعتی که فرد در پیام رسان سروش حاضر بوده است نیز، نشان داده می شود. در صورتی که برای دریافت کد ورود به سروش مشکلی داشته باشید می توانید مطلب چرا کد سروش برام نمیاد را مطالعه نمایید .

لازم به ذکر است که در پیام رسان سروش، در حال حاضر قابلیت تغییر و برداشتن آخرین تاریخ و ساعت بازدید، وجود ندارد. بدین صورت که هر یک از دیگر کاربران این پیام رسان، می توانند به راحتی با مشاهده بخش پروفایل کاربر مورد نظر خود، از آخرین زمان حضور وی در این پیام رسان اطلاع حاصل نمایند.

نکاتی چند در زمینه حساب کاربری در پیام رسان سروش

نکاتی چند در زمینه حساب کاربری در پیام رسان سروش

نکاتی چند در زمینه حساب کاربری در پیام رسان سروش

در پیام رسان داخلی سروش، در بخش حساب کاربری، قسمت های متفاوتی در نظر گرفته شده است. در این بخش، کاربر می تواند شماره تلفن همراه خود را که با آن در پیام رسان سروش عضو شده است، مشاهده نماید و لازم به ذکر است که این شماره تلفن، به هیچ عنوان قابل ویرایش نمی باشد و عاملی غیر فعال می باشد.

چنان چه کاربر در گروهی عضو شده باشد و شماره تماس وی در گوشی برخی از اعضای عضو گروه ذخیره نشده باشد، به جای نام، شماره تلفن کاربر در گروه نمایش داده خواهد شد. در بخش حساب کاربری، بخشی با عنوان اوضاع و احوال قرار دارد.

تکمیل بخش اوضاع و احوال، کاملاً اختیاری می باشد و در صورتی که کاربر تمایلی به ذکر چیزی در این قسمت نداشته باشد، می تواند بدون هیچ مشکلی، این قسمت را نادیده بگیرد. همچنین در پیام رسان سروش، امکان گذاشتن تصویر در بخش پروفایل وجود دارد.

چنان چه کاربر تمایل داشته باشد که تصویری خاص را در این بخش قرار دهد، می تواند به راحتی با لمس تصویر دوربین، عکس مورد نظر خود را انتخاب نموده و در قسمت پروفایل خود، در پیام رسان سروش قرار دهد.

موضوعی که در این مقاله به آن پرداخته ایم، چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم ؟ می باشد. در این مقاله، کارشناسان شرکت همراه پی سی، به نکات مهم و قابل توجهی در زمینه پیام رسان سروش اشاره نموده اند. چنان چه شما نیز از کاربران پیام رسان سروش می باشید، از شما دعوت می کنیم، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

یکی دیگر از مواردی که در پروفایل کاربر قابل مشاهده می باشد، تعداد فایل های مدیا می باشد

یکی دیگر از مواردی که در پروفایل کاربر قابل مشاهده می باشد، تعداد فایل های مدیا می باشد که در گفت و گوهای دو نفره او، به اشتراک گذاشته شده است.

علاوه بر این مورد، همان طور که در پاسخ به سوال چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم به آن اشاره کردیم، در بخش پروفایل این پیام رسان داخلی، بخشی وجود دارد که آنلاین بودن و یا آفلاین بودن کاربر را مشخص می نمایند.

در این قسمت، آخرین ساعت و تاریخ بازدید و حضور کاربر در پیام رسان سروش توسط تمامی افرادی که شماره تماس این فرد را در گوشی خود ذخیره کرده اند، قابل مشاهده است. در پیام رسان سروش، در حال حاضر هیچ گزینه ای برای حذف و یا تغییر در شرایط آخرین بازدید وجود ندارد.

به صورتی که نمی توان در پیام رسان سروش، آخرین بازدید را برداشت! دقت کنید که تمامی افرادی که شماره تلفن کاربر این پیام رسان را در گوشی خود داشته باشند، به تمامی بخش های پروفایل او دسترسی خواهند داشت.

لازم به ذکر است که اگر شماره کاربر در گوشی فردی که هم گروه او می باشد، ذخیره نشده باشد نیز، این امکان را برای هم گروهی فراهم می آورد که بتواند به پروفایل او دسترسی داشته باشد.

اگر شماره فرد در گوشی او ذخیره نشده باشد نیز، شرایط هم گروهی، این امکان را برای او فراهم خواهد آورد که به جز شماره تلفن، بتواند به تمامی بخش های پروفایل او دست یابد.

بدین صورت که حتی اگر شماره فرد در گوشی او ذخیره نشده باشد نیز، شرایط هم گروهی، این امکان را برای او فراهم خواهد آورد که به جز شماره تلفن، بتواند به تمامی بخش های پروفایل او دست یابد.در شرایطی که شماره تماس فرد در گوشی دیگری ذخیره نباشد و کاربر در هیچ گروهی نیز عضو نباشد، امکان دسترسی به پروفایل او، به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت.

شایان ذکر است که در صورت داشتن هر گونه سؤال در زمینه بخش های مختلف پیام رسان سروش، می توانید با شرکت همراه رایانه تماس حاصل نمایید.

مشاوران و متخصصان با تجربه شرکت همراه رایانه ، به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته، همواره آماده پاسخگویی به سؤالات سخت افزاری و نرم افزاری کاربران رایانه، تلفن همراه و … می باشند.

چگونگی ایجاد تغییرات در حساب کاربری

چگونگی ایجاد تغییرات در حساب کاربری

چگونگی ایجاد تغییرات در حساب کاربری

همان طور که به آن اشاره شد، در بخش حساب کاربری، قسمت مربوط به شماره تلفن همراهی که فرد با آن در این پیام رسان عضو شده است و نیز زمان و ساعت آخرین بازدید، غیر قابل تغییر می باشد.

در ادامه مبحث چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم  لازم است بدانیم که در حال حاضر در پیام رسان سروش، امکان تغییر شماره تلفن با این امکان که تمامی اطلاعات ثبت شده در آن شماره به شماره جدید انتقال یابد، وجود ندارد.

لذا این بخش از پروفایل، به صورت کامل غیر قابل تغییر می باشد. اما، اگر کاربر تمایل به تغییر شماره همراهی که با آن در پیام رسان عضو می باشد، داشته باشد، می بایست بداند که تمامی اطلاعات پیشین وی، به صورت کامل حذف خواهند شد.

در حقیقت، فرد با تغییر شماره همراه خود در این پیام رسان، یک کاربر جدید می باشد. متخصصان همراه رایانه ، تنها راه تغییر شماره تماس در پیام رسان سروش را حذف حساب کاربری قبلی و نصب مجدد نرم افزار روی دستگاه تلفن همراه کاربر بیان می نمایند.

با این کار، فرد با نصب مجدد سروش، می تواند در بخش حساب کاربری، این بار شماره جدید را وارد نماید و پس از دریافت کد فعالسازی، به عنوان کاربری جدید، مجدداً وارد پیام رسان سروش شود.

آموزش کامل حذف اکانت سروش را در سایت همراه رایانه مطالعه نمایید

حذف حساب کاربری به صورت کامل، در پیام رسان سروش وجود ندارد

لازم به ذکر است که حذف حساب کاربری به صورت کامل، در پیام رسان سروش وجود ندارد. بدین معنا که با حذف نرم افزار، به هیچ عنوان حساب کاربری حذف نمی گردد. اما لازم به ذکر است که با حذف و نصب مجدد پیام رسان سروش، برخی از اطلاعات موجود در این پیام رسان، حذف خواهد شد.

به صورتی که پیام های کاربر که در بخش گفتگوهای خصوصی بوده است، به صورت کامل حذف خواهند شد. همچنین، در زمینه پیام هایی که در گروه ها آمده است، تنها ۱۰۰ پیام آخر بعد از حذف و نصب نرم افزار، باقی خواهند ماند.

علاوه بر این، در قسمت کانال ها، تمامی پیام هایی که بین سازنده کانال و دنبال کننده کانال بوده اند نیز به صورت کامل حذف خواهند شد. ام، خوشبختانه لیست کانال هایی که توسط کاربر در پیام رسان سروش دنبال شده اند، بدون تغییر باقی خواهند ماند.

در صورت هر گونه سؤالی و یا کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گزینه های مختلف پیام رسان سروش، می توانید با شرکت همراه رایانه تماس حاصل نموده و از خدمات مشاوره متخصصین شرکت همراه پی سی در زمینه کلیه مشکلات نرم افزاری، سخت افزاری و راه اندازی رایانه، گوشی، تبلت و … بهره مند شوید.

در این مقاله، سعی داریم به بحث و بررسی در زمینه موضوع ” چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم ” بپردازیم. در این راستا، از راهنمایی های متخصصان و مشاوران شرکت همراه پی سی، بسیار کمک گرفته ایم. چنان چه شما نیز از کاربران پیام رسان داخلی سروش می باشید و با چگونگی کارکرد آن آشنایی لازم را ندارید، می توانید از مشاوران و متخصصان شرکت معتبر همراه پی سی، کمک بگیرید.

نکاتی کلی در مورد پیام رسان سروش

نکاتی کلی در مورد پیام رسان سروش

نکاتی کلی در مورد پیام رسان سروش

پیام رسان سروش، یک پیام رسان ایرانی است که به دلیل سرعت و امنیت بالایی که دارد، مورد توجه بسیاری از ارگان ها و مؤسسات قرار گرفته است. در سروش می توان پیام متنی، پیام صوتی، تماس صوتی رایگان، عکس و فیلم و فایل ارسال کرد.

همچنین در این پیام رسان مثل پیام رسان های خارجی، امکان ساختن گروه و کانال نیز وجود دارد. برای کاربرانی که در استفاده از این پیام رسان مشکل دارند، پشتیبانی شبانه روزی قرار داده شده که هر زمان که تمایل داشته باشند، می توانند با ارتباط با آن ها، مشکلات خودشان را رفع کنند.

مسیرهایی که در پیش راه کاربران برای بیان مشکلاتشان توسط سروش قرار داده شده است، به صورت زیر می باشند:
  • تماس با پشتیبانی به شماره ۲۷۸۶۲۰۲۰-۰۲۱
  • ارسال ایمیل support@sapp.ir
  • تماس با شرکت همراه پی سی

در مورد نصب این سرویس پیام رسان داخلی، باید بدانید که هر فردی که از سیستم عامل اندروید نسخه ۴ به بالا استفاده می کند، می تواند این پیام رسان را در گوشی خود نصب کند.

همچنین به دلیل این که سروش به صورت دائمی به روز می شود، لازم است که هر زمان که نسخه جدید وارد بازار می شود، آن را نصب کرد. زیرا معمولاً با ورود نسخه جدید، نسخه قدیمی به درستی کار نمی کند.

اگر تمایل دارید که از نسخه پیام رسان نصبی روی گوشی خود اطلاع پیدا کنید، تنها کافی است که از منوی اصلی در نرم افزار، روی گزینه درباره ما کلیک کنید و وارد صفحه باز شده بروید و نسخه نرم افزار را ببینید.

پیام رسان سروش، نسخه دسکتاپ هم دارد

یک مورد دیگر هم که باید بدانید، این است که پیام رسان سروش، نسخه دسکتاپ هم دارد. البته نسخه دسکتاپ این نرم افزار، هنوز کامل نیست و همواره در حال بهینه سازی می باشد.

اما اگر در زمینه هر یک از نسخه های مختلف پیام رسان سروش مشکلی داشته باشید، می توانید بدون درنگ، با متخصصان شرکت همراه رایانه تماس بگیرید. مشاوران و متخصصان همراه رایانه ، هر مشکلی در زمینه رایانه، موبایل، تبلیت و سایر سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری داشته باشید را در کوتاه ترین زمان ممکن، بر طرف می کنند.

در پاسخ به سؤال پر تکرار چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم ؟ باید گفت که این امکان، هنوز در پیام رسان سروش وجود ندارد و هر فردی که شماره تلفن کاربر را در گوشی خود ذخیره کرده باشد، می تواند با مراجعه به حساب کاربری او، از ساعت و تاریخ آخرین بازدید او از این پیام رسان، اطلاع حاصل نماید.

چند نکته مهم در مورد بخش کاربران در پیام رسان سروش

چند نکته مهم در مورد بخش کاربران در پیام رسان سروش

چند نکته مهم در مورد بخش کاربران در پیام رسان سروش

در بخش صفحه کاربران یا همان contacts، کاربر می تواند تمامی افرادی که عضو سروش شده اند و شماره تلفن آن ها در گوشی کاربر ذخیره شده باشد را، مشاهده نماید.

در این قسمت، موارد زیر را می توان دید:

  • اسامی افرادی که شماره ایشان در گوشی کاربر ذخیره می باشد.
  • تصویری که کاربر در گوشی خود به عنوان عکس پروفایل در حساب کاربری خود، ذخیره کرده است.
  • بخش اوضاع و احوال که بخشی اختیاری است و در صورتی که فرد در این بخش متنی را وارد کرده باشد، می تواند در صفحه کاربران، مشاهده کند.

در بسیاری از موارد، دیده می شود که دو فرد که هر دو عضو پیام رسان سروش می باشند، نمی توانند یکدیگر را در صفحه کاربران مشاهده کنند و در نتیجه نمی توانند در این پیام رسان با یکدیگر در ارتباط باشند.

ابتدا به صفحه مخاطبین وارد شوند در قسمت پایین این صفحه، سمت راست، یک علامت دایره وجود دارد

برای حل این مشکل، کافیست که ابتدا به صفحه مخاطبین وارد شوند در قسمت پایین این صفحه، سمت راست، یک علامت دایره وجود دارد. می بایست روی آن کلیک کرده و سپس گزینه به روز رسانی را انتخاب نمایند تا نرم افزار به آخرین ورژن خود، ارتقاء پیدا کند.

در بیشتر موارد، این مشکل رفع می شود؛ اما اگر نشد، این بدان معناست که یکی از کاربران با شماره ای که در گوشی کاربر دیگر ذخیره نشده است، در پیام رسان سروش عضو شده است که با ذخیره آن شماره، این مشکل به راحتی قابل حل می باشد.

اما اگر باز هم این مشکل حل نشد، می توانید با مشاوران شرکت همراه رایانه ، مشکل خود را در میان بگذارید.

پیام رسان سروش، قابلیت های حذف یکی از کاربران از صفحه کاربران سروش، مسدود کردن یک کاربر و نیز دعوت نمودن کاربران دیگر را نیز دارد که برای اطلاع از جزئیات روش انجام هر یک از این موارد، می توانید با شرکت همراه رایانه ، تماس حاصل نمایید.

شرایط گفت و گوی خصوصی و دو نفره در پیام رسان سروش

شرایط گفت و گوی خصوصی و دو نفره در پیام رسان سروش

شرایط گفت و گوی خصوصی و دو نفره در پیام رسان سروش

در پیام رسان سروش، امکان برقراری یک مکالمه دو نفره وجود دارد. در یک گفت و گوی دو نفره، هر یک از طرفین، می توانند برای هم پیام متنی بفرستند و یا دریافت کنند، استیکر بفرستند، پیام صوتی و عکس و فیلم و یا انواع فایل با فرمت های مختلف را ارسال کنند.

اما هیچ یک از طرفین، نمی توانند ساعت و تاریخ آخرین بازدید خود را از بخش پروفایل بردارند. لذا هر یک از طرفین،می توانند از زمان دقیق آخرین بازدید دیگری مطلع گردند. از همین رو، در جواب سوال ” چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم “؟ باید گفت که این امکان در پیام رسان سروش، هنوز وجود ندارد.

اما برای شروع یک گفت و گوی دو نفره، تنها کافی است که از صفحه کاربران، فرد مورد نظر را پیدا کنید و روی نام او کلیک کنید. در این حالت، در انتهای صفحه می توانید گزینه شروع مکالمه را مشاهده کنید و گفت و گوی دو نفره خود را آغاز نمایید.

البته راه دیگر، استفاده از صفحه پروفایل می باشد. چنان چه تمایل به شروع یک گفت و گوی دو نفره با یکی از کاربران سروش را دارید، تنها کافی است در صفحه پروفایل او روی علامت قرمز رنگ پیام، کلیک کرده و وارد صفحه گفت و گو شوید.

گزینه دیگری که سروش برای شروع یک مکالمه دو نفره در نظر گرفته است، استفاده از دکمه + و گزینه شروع یک گفت و گو می باشد

گزینه دیگری که سروش برای شروع یک مکالمه دو نفره در نظر گرفته است، استفاده از دکمه + و گزینه شروع یک گفت و گو می باشد. امکان برقراری گفت و گوی دو نفره، با هر فردی که نرم افزار سروش بر گوشی او نصب باشد و شماره او در گوشی کاربر ذخیره شده باشد، وجود دارد.

همچنین، اگر حتی شماره فرد در گوشی کاربر ذخیره نشده باشد، اما هر دو در یک گروه عضو باشند نیز، می توانند شروع به مکالمه دو نفره کنند. پیام رسان سروش، برای گفت و گوهای دو طرفه، امکانات بسیاری را مهیا ساخته است که این امر، امکان یک مکالمه آسان و امن را برای ایشان فراهم ساخته است.

در صورت بروز هر گونه مشکل و یا سؤال در زمینه چگونگی برقراری یک گفت و گوی دو نفره موفق در پیام رسان سروش، می توانید با مشاوران شرکت همراه رایانه تماس حاصل نموده و مشکلات نرم افزاری سیستم خود را با ایشان، در میان بگذارید.

برخی انتقادات از پیام رسان سروش

برخی انتقادات از پیام رسان سروش

برخی انتقادات از پیام رسان سروش

پیام رسان سروش، به عنوان یک پیام رسان داخلی، یک نرم افزار پر کاربرد و کلیدی می باشد که توانسته است جایگزینی مناسب برای بسیاری از پیام رسان های خارجی شود. اما،بدون تردید، این پیام رسان، خالی از ایراد نمی باشد.

یکی از ایراداتی که می توان به پیام رسان سروش گرفت، حذف بخش تنظیمات خصوصی می باشد که در بسیاری از پیام رسان های خارجی نظیر تلگرام، وجود دارد. در این پیام رسان، امکان انتخاب این که چه کسانی بتوانند عکس پروفایل شما را مشاهده نمایند و یا شماره تلفن شما را مشاهده کنند یا نکنند، وجود ندارد.

کاربر پیام رسان سروش، هیچ حق انتخابی در زمینه نمایش دادن و یا نمایش ندادن ساعت و تاریخ آخرین بازدید و نمایش وضعیت آنلاین و یا آفلاین بودن خود ندارد. به صورتی که نمی توان حتی گزینه آخرین زمان بازدید را حذف نمود.

از همین رو، جواب سوال چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم ؟ این است که نمی توانیم این کار را انجام بدهیم!

هر فردی که به پروفایل کاربر دسترسی دارد، می تواند به راحتی اطلاعات تماس وی را به دست آورده و با وی ارتباط برقرار نماید

همچنین، هر فردی که به پروفایل کاربر دسترسی دارد، می تواند به راحتی اطلاعات تماس وی را به دست آورده و با وی ارتباط برقرار نماید و هیچ حریم خصوصی در این زمینه رعایت نشده است. همچنین، هر فردی می تواند کاربر را به هر گروه و یا کانالی، اضافه کند.

این مساله، یکی از بزرگترین معایب پیام رسان سروش می باشد. از دیگر انتقاداتی که به این پیام رسان می شود، مشکلات در تصویر در هنگام برقراری ارتباط تصویری می باشد.

نبود نسخه تحت وب برای این پیام رسان و نیز مشکلات بسیار زیادی که نسخه ویندوز سروش دارد، از دیگر انتقادات وارده به این پیام رسان داخلی می باشد.

لازم به ذکر است که پیام رسان داخلی سروش، همواره در حال به روز رسانی می باشد و امید است که مشکلات این پیام رسان، در نسخه های آتی آن رفع گردد.

سخن پایانی

پشتیبانی شروش

پشتیبانی شروش

نرم افزار پیام رسان سروش، یک نرم افزار طراحی شده توسط دانشجویان ایرانی رشته نرم افزار می باشد. هدف اصلی ساخت این پیام رسان، جایگزین شدن آن با پیام رسان تلگرام بوده است که تا حد زیادی نیز در رسیدن به این هدف، موفق بوده است.

در پیام رسان سروش، امکانات بسیار زیادی گنجانده شده است که برخی از این امکانات، حتی در پیام رسان های خارجی نیز دیده نمی شود. اما این پیام رسان، هنوز در مراحل تکمیل به سر می برد و از همین رو، دارای ایراداتی نیز می باشد.

یکی از این مشکلات، عدم امکان برداشتن آخرین بازدید از صفحه پروفایل کاربری می باشد. همچنین کاربری این نرم افزار، کمی گیج کننده می باشد و همواره نیاز به راهنمایی در قسمت های مختلف این نرم افزار وجود دارد.

از همین رو، کارشناسان و متخصصان مجرب شرکت همراه رایانه ، همواره به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل، با خط هوشمند کشوری ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ آماده پاسخگویی به سؤالات کاربران این پیام رسان ایرانی می باشند.

در این مقاله، به بحث و بررسی موضوع چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم پرداختیم. امید است که اطلاعات بیان شده در این مقاله، برای عزیزان و کاربران پیام رسان داخلی سروش، مفید واقع شده باشد.

 

مطالب پیشنهادی

فراموشی رمز دو مرحله ای ایتا

آموزش راه اندازی هات اسپات آیفون

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “چگونه در سروش آخرین بازدید را برداریم

  1. لیلی گفت:

    مزخرف ترین پیام رسان همینه
    آخه کمترین قابلیت این هست که آخرین بازدید رو مخفی کرد ، این هم نداره
    اونوقت میخواد با واتساب و تلگرام رقابت کنه😐😐

    1. رسول سالاری گفت:

      بله مشکلات زیاده ولی این موارد چیز خاصی نیست ، امکاناتی هست که یک پیام رسان با توجه به سیاست گذاری هاش تصمیم میگیره ارائه بده یا نه . امکان داره در اینده فعال کنند

  2. معلومه توخر هستی دوکام پایین گفت:

    افتضاح
    کم ترین کارا هم این برنامه نمیتونه بکنه…..
    تازه سرعتش کنده و پروفایل بقیه و آنلاین آفلاین بودنشون دیر میاد…..

  3. Sd گفت:

    با سلام آیا امکان تغییر شماره در سروش وجود داره؟به طوریکه با وارد کردن شماره جدید تمامی اطلاعات این اکانتمون وارد شماره جدید بشه ؟
    یکی به من گفته بود که این قابلیت در سروش فعال شده ولی من هر چی میگردم پیداش نمی کنم ممنون میشم پاسخ بدید

    1. رضا کیوانلو گفت:

      سلام . خیر همچین قابلیتی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *