امنیت, سروش, شبکه های اجتماعی, نرم افزار, همه مطالب

فعال کردن گذرواژه سروش پلاس

حل مشکلات با کمک رایانه               

 

شما می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد وپیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که موفق به تماس با تلفن ثابت نشدید از لینک ( شماره تماس مشاورین همراه رایانه ) استفاده کنید ، طریقه  فعال کردن گذرواژه سروش را از کارشناسان همراه رایانه بپرسید یا درصورت داشتن مشکل و یا سوالی در ارتباط با این مطلب و یا تلفن همراه ، نرم افزار ها و کامپیوتر با کارشناسان ما درمیان بگذارید تا شما را به راحتی راهنمایی کنند .

 

 حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که تلفن همراه شما دست کودکان و یا افراد  کنجکاو بیوفتد و وارد برنامه ها و چت هایتان شوند وشما از این بابت ناراحت شده باشید و به دنبال راه چاره ای شده باشید ، در اینجا سروش پلاس به کمک شما می آید .

قبل از اینکه بخواهیم فعال کردن گذرواژه سروش پلاس  را برایتان بازگو کنیم لازم است مقداری درمورد شناخت سروش پلاس صحبت کنیم .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

سروش پلاس

سروش پلاس یک برنامه ایرانی پر مخاطبی ست که  حد اقل سی و پنج میلیون کاربر دارد . بعد از اینکه تحت حمایت شرکت خصوصی میهن در آمد ، این شرکت در نسخه های جدید این برنامه امکانات جدید و جذابی را درج کرده است ، که یکی از این امکانات داشتن گذر واژه می باشد . قابلیت دیگر این برنامه پخش زنده می باشد و می توانید با مراجعه به مطلب ذکر شده اطلاعات لازم را در این باره کسب کنید .

اگر شما هم مشکل نصب سروش در کامپیوتر ، را دارید متن ذکر شده را لمس کنید ، پست پشتیبانی سروش را مطالعه کنید ویا با شماره گیری ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ مشکلات و سوالات خود را با کارشناسان با تجربه همراه رایانه درمیان بگذارید .

برای فعال سازی گذرواژه لازم است تا در ارتباط با گذرواژه اطلاعاتی بدست آوریم ، و بدانیم لازمه فعال کردن یک گذروازه چه چیز هایی  است .

 

گذرواژه چیست ؟

گذرواژه رشته ای از واژه ها است که از حروف بزرگ یا کوچک ، اعداد و نشانه تشکیل شده است . گذرواژه می تواند کوتاه و ساده باشد (مانند ۶۵۴۳۲۱) باشد یا یک نوشته  طولانی غیر قابل حدس و شکل گرفته از نوشته ها ترکیبی واژه ها واعداد متفاوت باشد .        (lw9eh@$np4nSh!lon#P68hkLevfdgk )

در ادامه مطلب به آموزش نحوه فعال کردن گذرواژه را با شما درمیان خواهیم گذاشت .

برای آموزش نصب سروش پلاس می توانید با مراجعه به سایت همراه رایانه و یا با شماره گیری ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و با تلفن ثابت ، مشکلات و یا سوالات خود را در ارتباط با برنامه سروش پلاس یا هر برنامه اجتماعی ، نرم افزاری ، سخت افزاری گوشی اندروید و یا سیستم کامپیوتر با کارشان ارشد ما درمیان بگذارید .

 

فعال کردن گذرواژه

ابتدا وارد برنامه سروش شوید روی آیکن حساب من ضربه بزنید .

حال وارد تنظیمات سروش خود شوید .

تنظیمات گذروازه

تنظیمات گذروازه

  نوشته حریم خصوصی و امنیت  را لمس کنید .

حریم خصوصی و امنیت

حریم خصوصی و امنیت

 گزینه قفل با گذرواژه را بزنید .

حریم خصوصی و امنیت

حریم خصوصی و امنیت

چراغ قفل با گذرواژه را روشن کنید .

روشن کردن ایکن گذرواژه

روشن کردن ایکن گذرواژه

یک گذرواژه  چهار رقمی وارد کنید و یا می توانید با لمس انتخاب گذرواژه متنی  یک گذرواژه دارای کاراکتر انتخاب کنید .

گذرواژه

گذرواژه

دقت کنید ، رمز وارد شده  دارای رقم  نباید رمز ساده مانند سال تولد باشد .

برای تایید ، رمز گذرواژه خود را دوباره وارد کنید .

 گذرواژه را تغییر دهید و یا اینکه درقسمت قفل خودکار تایین کنید ظرف چند دقیقه یا چند ساعت برنامه سروش پلاس خودکار قفل شود .

 ایکن گذرواژه

ایکن گذرواژه

حالا پس از خروج برای ورود دوباره به برنامه گذرواژه وارد شده خود را وارد کنید و وارد برنامه سروش بشوید .

اگر قصد دیلیت اکانت خود را داشتید میتوانید به مطلب دیلیت اکانت سروش  مرا جعه کنید .

خوشحالیم که توانستیم تا اینجا شما را در آموزش فعال کردن گذرواژه  راهنمایی کنیم اگر در این باره سوالی ذهن تان را مشغول کرد و یا مشکلی در ارتباط با شبکه های اجتماعی ، نرم افزار ها ، سخت فزار موبایل اندروید و کامپیوتر کارشنا سان مجرب ما میتوانند شما را کمک کنند به شماره  ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و با خط ثابت تماس بگیرید .

با تشکر از همراهی شما . 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *