آیفون, اندروید, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

آموزش میکس فیلم با گوشی

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه در خصوص نحوه آموزش میکس فیلم با گوشی سوالی دارید، می توانید شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را از خط ثابت شماره گیری نمایید، تا مشاورین همراه رایانه در ارتباط باشید.

درصورتی که یک خط ثابت ندارید، با لمس مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه راه های ارتباطی با ما را آموزش ببینید.

کارشناسان همراه رایانه هر روز هفته به صورت شبانه روزی پاسخگو سوالات نرم افزاری شما عزیزان هستند.

فرض کنید دو لیوان آب میوه داریم، یک لیوان آب پرتغال و یک لیوان آب سیب. وقتی که این دو آب میوه را با هم ترکیب می کنیم یک آب میوه جدیدی بدست می آید، که نمی توانیم درست تشخیص دهیم کدام آب سیب است و کدام آب پرتغال. در واقع این دو با هم میکس شده اند. در میکس صدا یا فیلم هم به همین صورت است، زمانی که دو صدا باهم ترکیب می شوند، یک صدای جدید بوجود می آید که به این کار میکس صدا می گوییم.

 

حل مشکلات با کمک رایانه

 

بررسی میکس فیلم با گوشی چیست؟

میکس یکی از بهترین حرفه ها در صنعت فیلمسازی می باشد. برخلاف اینکه مونتاژ و تدوین مرتبط با تصویر هستند، میکس به ویرایش صدا گفته می شود.

میکس فیلم با گوشی

میکس فیلم با گوشی

به طور مثال وقتی چند ساز هم زمان نواخته می شود یا چند نفر با هم صحبت می کنند، صدای جدیدی ایجاد شده و قابل تفکیک نیست.

بنابراین گفته می شود صداها باهم ترکیب یا به اصطلاح میکس شده اند.

 

 

معرفی ۱۰ نرم افزار میکس فیلم با گوشی

در این مقاله قصد داریم به ۱۰ نرم افزار حرفه ای ادیت فیلم با گوشی را که کارایی عالی دارند و کار کردن با هر یک اصول پایه را دنبال میکند را به شما معرفی می کنیم.

 

معرفی 10 نرم افزار میکس فیلم با گوشی

معرفی ۱۰ نرم افزار میکس فیلم با گوشی

 

۱. میکس فیلم با نرم افزار کاین مستر(Kine master)

نرم افزار کاین مستر یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه ها برای ویرایش عکس و فیلم طراحی شده است. شما می توانید با نصب این نرم افزار از امکانات بسیار زیادی که در زمینه ی ویرایش عکس و فیلم دارد بهره ببرید.

 

میکس فیلم با نرم افزارkine master

میکس فیلم با نرم افزارkine master

از قابلیت های این نرم افزار می توان در ساخت موزیک و ویدیو های حرفه ای نام برد بدین صورت که می توانید ویدیوی موردنظر خود را در این برنامه اضافه کنید و بعد از ویرایش کردن به آن موسیقی اضافه کنید.

از دیگر قابلیت های این نرم افزار ساخت فتو کلیپ می باشد، که با استفاده از این ویژگی می توانید، عکس های خود را کنار یکدیگر قرار دهید و روی آن موسیقی مورد علاقه را اضافه کنید.

این برنامه توانایی ویرایش ویدیو در چند جهت به صورت صدا، متن، فیلم و تصویر است. کنترل سرعت ویدیو، امکان برش ویدیو، قرار دادن افکت های گوناگون، قرار دادن متن روی ویدیو و … تعدادی از قابلیت های این برنامه قدرتمند بحساب می آید.

۲. میکس فیلم با برنامه این شات (Inshot)

برنامه اینشات یکی از بهترین برنامه های ادیت ویدیو و عکس در اینترنت است، که با استفاده از آن می توانید عکس و فیلم های خود را به هر شکلی که می خواهید طراحی کنید.

میکس فیلم با برنامه Inshot

میکس فیلم با برنامه Inshot

این شات یک ویرایشگر ساده و زیبا است، که نه تنها به شما امکان ویرایش ویدیو را می دهد، بلکه عکس ها را تنظیم کرده و کلاژ می دهد.

از قابلیت های این نرم افزار می توان فیلترهای متنوع، افکت های ویدیویی، موزیک و صدا، ابزارهای قطع و چسباندن، ویرایش عکس، افزودن متن، استیکر، ابزارهای تنظیم رنگ و روشنایی را نام برد. در ضمن قابل ذکر است یکی از جذاب ترین ویژگی اینشات ایجاد ویدئو مربعی است، برای کسانی که می خواهند ویدئو اینستاگرامی بسازند.

 

۳. میکس فیلم با برنامه ویوا ویدئو(viva video)

یکی از محبوب ترین برنامه هایی که که توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند، نرم افزار viva video است.

میکس فیلم با برنامه viva video

میکس فیلم با برنامه viva video

این برنامه با وجود ویژگی های جذابی همچون ویرایش، برش، ترکیب، حذف و اضافه موسیقی، افزودن استیکر، اضافه کردن زیر نویس، چندین قالب، الگوی آماده، زمان بندی و ادغام حرفه ای توانسته به یکی از بهترین نرم افزارها برای ساخت و ویرایش ویدئو و اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی تبدیل شود.

۴. میکس فیلم با برنامه ویدئو شو(video show)

با استفاده از این اپلیکیشن می توانید، سرعت ویدئو را کنترل کنید و سرعت آن را کم یا زیاد کنید. با استفاده از این نرم افزار نیز از دیدن کارتون های کودکانه و انیمیشن های دوبله فارسی بهره ببرید. همچنین در این برنامه امکان ساخت کانال و اشتراک گذاری فیلم ها فراهم شده است.

میکس فیلم با برنامه video show

میکس فیلم با برنامه video show

از دیگر قابلیت های ویدئو شو می توان کلیپ های جذاب با خروجی کیفیت HD نام برد. این برنامه امکان تبدیل ویدئو به mp3 را دارد؛ برای افرادی که می خواهند صدای فیلم را جداگانه داشته باشند، از جذابترین قابلیت این برنامه است.

همچنین قابل ذکر است، نمایش ویدئو به صورت معکوس، کم شدن حجم ویدئو، فشرده سازی، وجود ۳۰ فیلتر ویدئویی از جمله ویژگی های جذاب این برنامه بحساب می آیند.

۵. میکس فیلم با برنامه (Funimate)

برای افراد تازه کار و مبتدی کار با برنامه Funimate یک تجربه و راهکار عالی است. کار کردن با این نرم افزار نسبت به بقیه برنامه ها آسان تراست. با استفاده از این برنامه می توانید ایموجی، متن، موزیک و بیش از ۲۰ جلوه ویدئویی دیگر اضافه کنید.

 

میکس فیلم با برنامه Funimate

میکس فیلم با برنامه Funimate

اگر به دنبال یک برنامه حرفه ای و مناسب برای ویرایش فیلم هستید، برنامه Funimate بهترین گزینه می باشد. فانی میت جالب ترین ویرایشگر فیلم و موزیک ویدئو است، که توسط میلیون ها نفر مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین با فانی میت می توانید، فورا از هر لحظه از روزتان را به یک فیلم حرفه ای با افکت های تصویری فوق العاده تبدیل کنید.

 

۶. میکس فیلم با برنامه فیلموراگو(filmorago)

یکی از بهترین برنامه هایی که ویرایش ویدئو را در شبکه های اجتماعی قرار میدهد، برنامه Filmorago است.

میکس فیلم با برنامه Filmorago

میکس فیلم با برنامه Filmorago

از قابلیت های بی نظیر این نرم افزار امکان اضافه فونت، قالب های متن، پیش نمایش تمام عملیات ساخت، چگونگی نمایش متن در ویدئو، حجم بسیار کم نسبت به بقیه نرم افزارها، سرعت بسیار بالا در انجام تدوین فیلم، قابلیت منحصر به فرد تصویر چندگانه و غیره می باشد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد برنامه فیلمورا که باعث محبوب شدن این برنامه شده است، آپدیت های زود به زود و افزوده شدن امکانات جدید است.

۷. میکس فیلم با برنامه ادوب پریمیر(Adobe premiere)

ادوبی پریمیر یکی از نرم افزارهای ویرایش ویدئو است که توسط شرکت ادوبی و در سال ۱۹۹۱ برای سیستم عامل های مک وارد بازار شد. این برنامه بیشتر برای افراد حرفه ای مناسب است، که می خواهند تغییراتی بیشتر از ویرایش ساده را انجام دهند.

 

میکس فیلم با برنامه Adobe premiere

میکس فیلم با برنامه Adobe premiere

به کمک این نرم افزار می توانید نوار خام ویدئویی را به اثر سینمایی تماشایی تبدیل کنید. از قابلیت این برنامه این است که طیف گسترده ای از فایل های صوتی، ویدئویی و کدک ها در سیستم های ویندوز و مک را پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی این نرم افزار اینکه فایل های فتوشاپ را می توان به طور مستقیم در نرم افزار پریمیر باز کرد و آن ها را در فتوشاپ ویرایش کرد.

۸. میکس فیلم با برنامه کلیپس (Clips)

نرم افزار کلیپس یکی از بهترین برنامه هایی است که توسط اپل، بصورت اختصاصی برای ios ساخته شده است. در زمینه تدوین ویدئو کارایی بهتری نسبت به برنامه های اندرویدی دیگر دارد.

 

میکس فیلم با برنامه Clips

میکس فیلم با برنامه Clips

از ویژگی های این برنامه می توان به جلوه های ویژه، تدوین حرفه ای، اضافه کردن موسیقی، ایجاد و ویرایش ویدئوهای طولانی مدت و غیره را اشاره کرد.

این برنامه به کاربران اجازه می دهد که ویدئوها، تصاویر و موسیقی برای یک ویدئو در حال اشتراک گذاری را، نه تنها از طریق فیسبوک، توییتر و اینستاگرام، بلکه همچنین از طریق iMessage به اشتراک بگذارید.

۹. میکس فیلم با نرم افزار پاور دایرکتور(power Director)

برنامه پاور دایرکتور بهترین گزینه برای کسانی که می خواهند، ویدیوهای ترنسپرنت ضبط کنند. با استفاده از این برنامه شما می توانید تسلط کامل روی سرعت ویدئو داشته باشید و از جلوه های صوتی و ویدئویی استفاده کنید.

 

میکس فیلم با برنامه power Director

میکس فیلم با برنامه power Director

پاور دایرکتور یک ویرایشگر ویدیویی عالی است که همه کاربران در موبایلشان به آن نیاز دارند؛ محیط ساده و کارپسند، افکت های خلاقانه، تایم لاین حرفه ای و خروجی های فول HD از خصوصیات مهم این نرم افزار بحساب می آید.

همچنین یکی از مزیت های بزرگ این برنامه، رابط کاربری power Director را در حالت افقی تنظیم شده و حالت عمودی را پشتیبانی نمی کند. زیرا این ویژگی بزرگ باعث شده هم فضای بیشتری برای ویرایش ویدئوها در اختیار داشته باشید و هم با دقت بیشتری روی آیتم ها و تغییرات کوچک متمرکز شوید.

۱۰. میکس فیلم با نرم افزار کویک (Quik)

یکی از مزیت های خوب این برنامه می توان به رایگان و بدون تبلیغ بودن آن اشاره کرد.

میکس فیلم با برنامه Quik

میکس فیلم با برنامه Quik

Quik برنامه ای است که به راحتی می توان از عکسهای گالری خود ویدیوهای موزیکال بسیار جالبی بسازید و این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که حدود ۷۵ عکس را دریک کلیپ ویدیویی اضافه کنید.

برنامه Quik به صورت رایگان منتشر شده و با هر دو سیستم عامل اندروید و ios سازگاری دارد.

مراحل آموزش ۷ نرم افزار میکس فیلم با گوشی

همانطور که در بالا ملاحظه کردید به معرفی ۱۰ نرم افزار پرکاربرد و قدرتمند در زمینه ادیت فیلم با گوشی پرداختیم، اکنون به آموزش ۷ نرم افزار میکس فیلم با گوشی اشاره می کنیم، با ما همراه باشید.

 

آموزش 7 نرم افزار میکس فیلم با گوشی

آموزش ۷ نرم افزار میکس فیلم با گوشی

۱. آموزش میکس فیلم با نرم افزار کاین مستر(kine master)

دراین قسمت به مراحل آموزش ادیت فیلم با نرم افزار کاین مستر می پردازیم.

۱. نرم افزار kineMaster را دانلود و نصب کنید.

برنامه کاین مستر را دانلود ونصب کنید

برنامه کاین مستر را دانلود ونصب کنید

 

۲. یک پروژه بسازید و نسبت ابعاد را تعیین کنید.

یک پروژه بسازید و نسبت ابعاد را تعیین کنید

یک پروژه بسازید و نسبت ابعاد را تعیین کنید

 

۳. عکس یا فیلمی که قصد ویرایش آن را دارید انتخاب کنید.

عکس یا فیلمی که قصد ویرایش آن را دارید انتخاب کنید

عکس یا فیلمی که قصد ویرایش آن را دارید انتخاب کنید

 

۴.لایه ها را به صورت افکت، متن، آهنگ… اضافه کنید.

لایه ها را به صورت افکت، متن، آهنگ و... اضافه کنید

لایه ها را به صورت افکت، متن، آهنگ و… اضافه کنید

 

۵. برای اضافه کردن متن روی منوی Text و بعد ok را انتخاب کنید.

اضافه کردن متن با منوی Text و انتخاب گزینه ok

اضافه کردن متن با منوی Text و انتخاب گزینه ok

 

۶. برای تغییر فونت روی منوی Aa کلیک کنید.

برای تغییر فونت روی منوی Aa کلیک کنید

برای تغییر فونت روی منوی Aa کلیک کنید

 

۷. فونت مورد نظر را انتخاب کرده و تیک گوشه سمت راست بالا را بزنید.

فونت مورد نظر را انتخاب کرده و تیک گوشه سمت راست بالا رابزنید

فونت مورد نظر را انتخاب کرده و تیک گوشه سمت راست بالا رابزنید

 

۸.  اضافه کردن دست خط با منوی Layer و انتخاب گزینه Handwriting

اضافه کردن دست خط با منویLayer و انتخابEffect

اضافه کردن دست خط با منویLayer و انتخابEffect

 

۹. انتخاب آیکن قرمز رنگ به شکل مداد

انتخاب آیکن قرمز رنگ به شکل مداد

انتخاب آیکن قرمز رنگ به شکل مداد

 

۱۰. اضافه کردن افکت با منوی Layer و انتخاب گزینه Effect

اضافه کردن با منوی Layer و انتخاب گزینه Effect

اضافه کردن با منوی Layer و انتخاب گزینه Effect

 

۱۱.اضافه کردن اورلی (Overlay) برای انتخاب استیکر و برچسب

اضافه کردن اورلی برای انتخاب استیکر وبرچسب

اضافه کردن اورلی برای انتخاب استیکر وبرچسب

 

۱۲. اضافه کردن آهنگ

اضافه کردن آهنگ

اضافه کردن آهنگ

 

۱۳. عکس و فیلم بگیرید و به پروژه اضافه کنید

عکس و فیلم بگیرید و به پروژه اضافه کنید

عکس و فیلم بگیرید و به پروژه اضافه کنید

 

۱۴. اضافه کردن ترنزیشن با زدن علامت + در پایین پروژه تان

اضافه کردن ترنزیشن با زدن علامت + در قسمت پایین

اضافه کردن ترنزیشن با زدن علامت + در قسمت پایین

 

۱۵. از کلیپ خروجی بگیرید و روی گزینه export کلیک کنید

از کلیپ خروجی بگیرید و روی گزینه Export کلیک کنید

از کلیپ خروجی بگیرید و روی گزینه Export کلیک کنید

 

۱۶. روی آیکن اشتراک گذاری کلیک کنید

روی آیکن اشتراک گذازی کلیک کنید

روی آیکن اشتراک گذازی کلیک کنید

 

۱۷. درصورت اشتراک گذاری در یوتیوب روی لوگوی آن ضربه بزنید

در صورت اشتراک گذاری در یوتیوب روی لوگوی آن ضربه بزنید

در صورت اشتراک گذاری در یوتیوب روی لوگوی آن ضربه بزنید

۲. آموزش میکس فیلم با برنامه این شات(Inshot)

دراین قسمت به مراحل آموزش ادیت فیلم با استفاده از برنامه پرکاربرد این شات می پردازیم.

۱. انتخاب کردن ویدیو در این شات

انتخاب کردن ویدیو در Inshot

انتخاب کردن ویدیو در Inshot

 

۲. ادیت ویدیو در این شات

ادیت ویدیو در Inshot

ادیت ویدیو در Inshot

 

۳. وارد قسمت trim شوید

وارد قسمت Trim شوید

وارد قسمت Trim شوید

 

۴. گزینه precut را انتخاب کنید

گزینه precut را انتخاب کنید

گزینه precut را انتخاب کنید

 

۵. برای برش ویدیو Trim را انتخاب کنید

برای برش ویدیو trim را انتخاب کنید

برای برش ویدیو trim را انتخاب کنید

 

۶. کوچکتر کردن ویدیو با انتخاب گزینه split

کوچکتر ویدیو با انتخاب گزینه split

کوچکتر ویدیو با انتخاب گزینه spli

 

۷. اضافه کردن ویدیو با انتخاب دکمه (+)

اضافه کردن ویدیو با انتخاب دکمه (+)

اضافه کردن ویدیو با انتخاب دکمه (+)

 

۸. امکان لغو تغییرات با انتخاب فلش پایین یا آندو

امکان لغو تغییرات با انتخاب فلش پایین صفحه

امکان لغو تغییرات با انتخاب فلش پایین صفحه

 

۹. تنظیم دقیق نسبت ابعاد و اندازه های بوم با انتخاب گزینه canvas

تنظیم ابعاد، رنگ پس زمینه، اندازه بوم با انتخاب گزینه canvas

تنظیم ابعاد، رنگ پس زمینه، اندازه بوم با انتخاب گزینه canvas

 

۱۰. لایه بندی کلیپ و اضافه کردن متن و استیکر

لایه بندی کلیپ و اضافه کردن متن و استیکر با گزینه canvas

لایه بندی کلیپ و اضافه کردن متن و استیکر با گزینه canvas

 

۱۱. اضافه کردن متن دلخواه به ویدیو در اینشات

اضافه کردن متن دلخواه به ویدیو با گزینه Text

اضافه کردن متن دلخواه به ویدیو با گزینه Text

 

۱۲. تنظیم کردن زمان ظاهر و ناپدید شدن

تنظیم کردن زمان ظاهر و ناپدید شدن

تنظیم کردن زمان ظاهر و ناپدید شدن

 

۱۳. اضافه کردن موزیک به کلیپ

اضافه کردن موزیک به کلیپ

اضافه کردن موزیک به کلیپ

 

۱۴. اضافه کردن جلوه های صوتی

اضافه کردن جلوه های صوتی

اضافه کردن جلوه های صوتی

 

۱۵. ذخیره کردن کلیپ با گزینه save

ذخیره کردن کلیپ با گزینه save

ذخیره کردن کلیپ با گزینه save

 ۳. آموزش میکس فیلم با نرم افزار ویوا ویدیو

این قسمت از مقاله به آموزش ادیت فیلم با با استفاده از نرم افزار ویوا ویدیو می پردازیم.

۱. انتخاب عکس ها در نرم افزار

انتخاب عکس ها در نرم افزار

انتخاب عکس ها در نرم افزار

۲. جدا کردن صدا از فیلم با انتخاب گزینه (converter)

جدا کردن صدا از فیلم با انتخاب گزینه converter

جدا کردن صدا از فیلم با انتخاب گزینه converter

 

۳. فیلمبرداری مستقیم با انتخاب گزینه shoot

فیلمبرداری مستقیم با انتخاب گزینه shoot

فیلمبرداری مستقیم با انتخاب گزینه shoot

 

۴. انتخاب گزینه Theme برای ویدیوهای نمونه

انتخاب گزینه Theme برای ویدیوهای نمونه

انتخاب گزینه Theme برای ویدیوهای نمونه

 

۵. ویرایش کردن ویدیو با انتخاب گزینه (Edit)

ویرایش کردن ویدیو با انتخاب گزینه Edit

ویرایش کردن ویدیو با انتخاب گزینه Edit

۶. اضافه کردن متن به تصویر با انتخاب گزینه Text

اضافه کردن متن به تصویر با انتخاب گزینه Text

اضافه کردن متن به تصویر با انتخاب گزینه Text

 

۷. انتخاب افکت های جذاب به ویدیو

انتخاب افکت های جذاب به ویدیو

انتخاب افکت های جذاب به ویدیو

 

۸. گذاشتن آهنگ روی فیلم

گذاشتن آهنگ روی فیلم

گذاشتن آهنگ روی فیلم

 

۹. اکسپورت گرفتن یا ذخیره فیلم

اکسپورت گرفتن یا ذخیره فیلم

اکسپورت گرفتن یا ذخیره فیلم

 

۴. آموزش میکس فیلم با ویدیو شو(video show)

در این قسمت به مراحل آموزش ادیت فیلم با استفاده از برنامه ویدیو شو می پردازیم.

۱. وارد ویدیو شو شوید و گزینه Slide show را انتخاب کنید

وارد ویدیو شو و گزینه SLIDE SHOW را انتخاب کنید

وارد ویدیو شو و گزینه SLIDE SHOW را انتخاب کنید

۲. انتخاب تصاویر مورد نظر و کلیک روی گزینه Next

انتخاب تصاویر مورد نظر و تم مناسب با گزینهText

انتخاب تصاویر مورد نظر و تم مناسب با گزینهTex

 

۳.منو موزیک را انتخاب کنید

منو موزیک را انتخاب کنید

منو موزیک را انتخاب کنید

۴. وارد my music شوید و آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید

وارد my music شوید و آهنگ مورد نظر را انتخاب کنید

وارد my music شوید و آهنگ مورد نظر را انتخاب کنید

 

۵. انتخاب گزینه Add

انتخاب گزینه Add

انتخاب گزینه Add

 

۶. به بخش Edit بروید

به بخش Edit بروید

به بخش Edit بروید

 

۷. زمان نمایش هرعکس با انتخاب گزینه Edit clip

زمان نمایش هر عکس با انتخاب گزینه Edit clip

زمان نمایش هر عکس با انتخاب گزینه Edit clip

۹. اضافه کردن ویدیوهای کوتاه به کلیپ با انتخاب گزینه  Add clip

اضافه کردن ویدیوهای کوتاه به کلیپ با انتخاب گزینه Add clip

اضافه کردن ویدیوهای کوتاه به کلیپ با انتخاب گزینه Add clip

 

۹. انتخاب گزینه Export سپس گزینه save to Gallery

انتخاب گزینه save to Gallery

انتخاب گزینه save to Gallery

۵. آموزش میکس فیلم با برنامه پاور دایرکتور(Power Director)

۱. وارد شدن به بخش New project و اضافه کردن فایل های ویدیویی

وارد شدن به بخش New progect و اضافه کردن فایل های ویدیویی

وارد شدن به بخش New progect و اضافه کردن فایل های ویدیویی

۲. اضافه کردن رنگ و آهنگ در این بخش 

اضافه کردن رنگ و آهنگ در این بخش

اضافه کردن رنگ و آهنگ در این بخش

۳. انتخاب آیکون بین اسلایدها

انتخاب آیکون بین اسلایدها

انتخاب آیکون بین اسلایدها

۴.اضافه کردن استیکر، متن متحرک در بخش layer

اضافه کردن استیکر به کلیپ

اضافه کردن استیکر به کلیپ

 

۶. آموزش میکس فیلم با برنامه فیلموراگو(Filmorago)

۱. دانلود ونصب برنامه فیلموراگو و انتخاب گزینه New project

نصب برنامه فیلموراگو و انتخاب گزینه New progect

نصب برنامه فیلموراگو و انتخاب گزینه New progect

۲. انتخاب کردن عکس یا فیلم و کلیک روی گزینه IMport

انتخاب عکس یا فیلم با گزینه Import

انتخاب عکس یا فیلم با گزینه Import

۳. اضافه کردن Music و صدای خود

اضافه کردن موزیک و صدای خود

اضافه کردن موزیک و صدای خود

 

۴. اضافه کردن متن به کلیپ با انتخاب گزینه Text

اضافه کردن متن به کلیپ با انتخاب گزینه Text

اضافه کردن متن به کلیپ با انتخاب گزینه Text

۵. اضافه کردن تصویر یا ویدیو با انتخاب گزینه pip

اضافه کردن متن به کلیپ با گزینه pip

اضافه کردن متن به کلیپ با گزینه pip

 

۶. گزینه Export سپس کیفیت را انتخاب کنید

گزینه Export سپس کیفیت را انتخاب کنید

گزینه Export سپس کیفیت را انتخاب کنید

۷. آموزش میکس فیلم با برنامه کوییک (Quik)

۱. پس از دانلود و نصب برنامه روی گزینه creat a new video کلیک کنید

پس ازنصب برنامه روی گزینه creat a new video کلیک کنید

پس ازنصب برنامه روی گزینه creat a new video کلیک کنید

۲. انتخاب عکس و ویدیوهای پایین صفحه و زدن تیک پایین صفحه

انتخاب عکس و ویدیو و تیک پایین صفحه

انتخاب عکس و ویدیو و تیک پایین صفحه

 

۳. نوشتن یک جمله برای شروع ویدیو

نوشتن یک جمله برای شروع ویدیو

نوشتن یک جمله برای شروع ویدیو

 

۴. یکی از تم های موجود را انتخاب کنید

یکی از تم های موجود را انتخاب کنید

یکی از تم های موجود را انتخاب کنید

 

۵. انتخاب علامت ویرایش

انتخاب علامت ویرایش

انتخاب علامت ویرایش

 

۶. ذخیره کردن با آیکون آبی رنگ در پایین صفحه

ذخیره کردن با انتخاب آیکن آبی رنگ

ذخیره کردن با انتخاب آیکن آبی رنگ

نتیجه گیری

در این مقاله از همراه رایانه سعی کردیم نکات مهم و کاربردی از ۱۰ نرم افزار قدرتمند میکس فیلم با گوشی را توضیح داده و همچنین به برخی از آموزشهای آنها اشاره کردیم. امیدواریم این مقاله از همراه رایانه برای شما مفید بوده باشد. درصورت هرگونه سوال و مشکلی شما می توانید از طریق شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس حاصل نمایید و با آنها ارتباط برقرار نمایید.

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *