آیفون, دانلود, دانلود اندروید, روبیکا, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

آموزش نصب روبیکا برای آیفون

حل مشکلات با کمک رایانه               

به آموزش نصب روبیکا برای آیفون نیاز دارید ؟ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید ( تماس با موبایل ممکن نیست ) در صورتی که موفق به شماره گیری نشدید از لینک ( شماره مشاورین همراه رایانه ) کمک بگیرید تا به همکاران ما متصل شده و آموزش نصب روبیکا برای آیفون را فرا بگیرید . 

پیام رسان روبیکا ، یک برنامه ایرانی و منحصر به فرد است .

امروزه به صورت رندوم از هر ده نفر ، هفت تای آن ها به صورت ثابت از یک پیام رسان اینترنتی برای ارسال و دریافت داده ها و یا ارتباط با یک دیگر استفاده می کنند . یکی از این پیام رسان ها که به جرعت می توان گفت در تلفن همراه نیمی از این افراد است ، روبیکا ست .

برای آموزش چگونگی ارتباط با پشتیبانی و دسترسی به شماره تلفن مرکز پشتیبانی روبیکا ، به مطلب پشتیبانی روبیکا مراجعه نمایید .

در صورت تمایل به حفاظت بیشتر از اطلاعات حساب کاربری روبیکا به پست فعال سازی تایید دو مرحله ای روبیکا مراجعه کرده تا برای خود یک گذرواژه امنیتی ثبت کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

اگر در حین ایجاد اکانت کاربری برای شما کد ورود به برنامه پیامک نشد ، حتما به پس مشکل نیامدن کد ورود به روبیکا مراجعه نمایید .

به برنامه روبیکا نیاز دارید و قادر به نصبش نیستید ؟ با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید . 

 

نصب روبیکا در آیفون 

پس از دانلود و نصب پیام رسان روبیکا ، نوبت می رسد به ساخت اکانت کاربری . شما می توانید با آموزش ساخت حساب در روبیکا ، یک اکانت حرفه ای برای خود ایجاد کرده و به راحتی از آن استفاده کنید .

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مخاطبین شما در پیام رسان روبیکا می توانند به راحتی حذف شوند ، برای استفاده از این قابلیت لازم است از پست حذف مخاطبین روبیکا دیدن کنید .

در ادامه این پست از .بلاگ همراه رایانه به شما نحوه نصب برنامه روبیکا در تلفن های هوشمند آیفون را آموزش می دهیم با با یادگیری و مطالعه آن بتوانید مشکل نصب روبیکا در آیفون خو را به راحتی حل کنید .

تنها کافیه تا پایان پست آموزش نصب روبیکا برای آیفون همره ما باشید تا به هر چه که نیاز دارید به سادگی برای حل مشکل مصبتان دسترسی داشته باشید . 

 

 

نحوه آموزش نصب روبیکا برای آیفون

روبیکا علاوه بر نصب به روی سیستم عامل اندروید ، قابلیت نصب به روی IOS  را نیز دارد . در ادامه قصد داریم نحوه دانلود و آموزش نصب روبیکا به روی آیفون را به همراهان عزیز همراه رایانه آموزش دهیم . توجه داشته باشید که حتما مطابق روش زیر پیش روید تا نحوه نصب برنامه به خوبی انجام شود .

آموزش نصب روبیکا برای آیفون

آموزش نصب روبیکا برای آیفون

  • وارد سیب اپ و یا سیبچه شوید .
  • در کادر جستجو بالای صفحه عبارت روبیکا را درج کرده و سپس جستجو کنید .
  • حال به روی برنامه جستجو شده کلیک کنید وبعد گزینه نصب را لمس کنید تا برنامه نصب شود .

تبریک می گم شما توانستید برنامه روبیکا را به روی آیفون خود نصب کنید .

 

 

کلام آخر

در این پست وبلاگ به آموزش نصب روبیکا برای آیفون پرداختیم . یاد گرفتیم چگونه و از کجا این پیام رسان بی نظیر را دانلود کرده و چجوری به روی تلفن همراهمان نصبش کنیم .

از آنجایی که امروزه استفاده از یک پیام رسان بر پایه اینترنت امری جدا ناپذیر از زندگی ما محسوب می شود ، داشتن یک پبام رسان منحصر به فرد و با پشتیبانی قوی ، یک انتخاب هوشمندانه است .

همراه رایانه به صورت شبانه روزی و بیست و چهار ساعته ، در همه روز های هفته ، حتی ایام تعطیل پاسخگوی سوالات و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شما به ویژه پاسخگوی سوالات پیام رسان های اجتماعی از جمله روبیکا همراهان عزیز است .

چنانچه با مطالعه مطلب آموزش نصب روبیکا برای آیفون قادر به انجام نبودید و با مشکل مواجه شدید ، کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت ، بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به بررسی و حل مشکلات روبیکا شما بپردازند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *