اینترنت و شبکه, شاد, شبکه های اجتماعی, نرم افزار, همه مطالب

آموزش نصب سامانه شاد جدید

حل مشکلات با کمک رایانه               

کاربران عزیز چنانچه سوال راجب آموزش نصب سامانه شاد جدید داشتید، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره (تماس با موبایل امکان پذیر نیست) فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما را راهنمایی کنند.

کاربرانی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند، می توانند با مراجعه به صفحه تماس با مشاورین همراه رایانه، خیلی راحت از طریق موبایل می توانید با کارشناسان همراه رایانه تماس برقرار کنید. کارشناسان شبانه روز حتی در روز های تعطیل پاسخگوی تماس شما عزیزان هستند.

سامانه شاد سامانه ای است که دانش آموزان در آن به مور تحصیلی خود می پردازند. چندسال گذشته با شیوع کرونا تمامی مدارس کشور تعطیل شد و این تعطیلی باعث افت تحصیلی دانش آموزان گردید، چیزی نگذشت که آموزش و پرورش با کمک وزارت ارتباطات سامانه ای برای رفع این مشکل اپلیکیشنی به نام «شاد» تولید و دست به کار شدند.

برای اطلاعات بیشتر راجب سامانه شاد، کافیست روی کلمه سامانه شاد آموزش پرورش چیست کلیک کنید.

اکنون برای استفاده از این اپلیکیشن کافیست مراحل آموزش نصب سامانه شاد جدید را تا انتها مطالعه کنید.

حل مشکلات با کمک رایانه

 

مراحل آموزش نصب سامانه شاد جدید

همراه رایانه در این مطلب قصد دارد مراحل آموزش سامانه شاد جدید را به شما توضیح دهد. گاهی اوقات ممکن است در نصب برنامه شاد با مشکل مواجه شوید و برای اینکه دانش آموزان بتوانند از قابلیت های برنامه شاد استفاده کنند، ابتدا باید مراحلی در در مطلب زیر مطرح شده است را مطالعه کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

 

مراحل آموزش نصب سامانه شاد جدید

مراحل آموزش نصب سامانه شاد جدید

برای نصب برنامه ابتدا باید وارد سایت شاد به ادرس sgad.ir شوید، بعد از وارد شدن به دوتا گزینه روبه رو می شوید، یکی از آن گزینه ها «دریافت نسخه اندروید» و دیگری «ورود به نسخه PWA» است. حتی شما می توانید از طریق برنامه بازار و مایکت اپلیکیشن شاد را دانلود کنید. برای دانلود گزینه بازار و مایکت در سایت شاد وجود دارد.

اگه قصد  دانلود اپلیکیشن شاد را دارید کافیت روی کلمه دریافت نسخه اندروید را بزنید. بعد ازکلیک کادری نمایش داده می شود که در آن پیام لینک دانلود مستقیم شاد وجود دارد. با زدن روی دانلود فایل برنامه شاد در دانلود ها ذخیره می شود و برای نصب برنامه وارد فایل های شخصی خود شوید، در قسمت دانلود ها برنامه شاد را پیدا و روی نصب کلیک کنید.

چنانچه قصد دانلود اپلیکیشن شاد را ندارید می توانید با کلیک روی گزینه «ورود به نسخه PWA» صفحه ثبت شماره نمایش داده می شود. در این صفحه کد کشور را انتخاب و شماره مورد نظر را وارد میکنید. بعداز وارد کرد شماره کدی به سیمکارت شما ارسال می شود، آن کد را در قسمت مربوطه وارد کنید تا وارد اکانت شاد شوید.

با انجام این مراحل، به صورت اپلیکیشن و به صورت وب می توانید خیلی راحت در سامانه شاد اکانتی ثبت کنید و از قابلیت های آن به خوبی استفاده کنید.

بعد دانلود برنامه می توانید به صفحه آموزش ثبت نام سامانه شاد جدید مراجعه کنید و با مطالعه آن خیلی راحت در سامانه شاد ثبت نام کنید.

 

در پایان

تا کنون با مطالعه این مطلب آموختیم که چگونه اپلیکیشن شاد را در گوشی های هوشمند خود نصب کنیم. اگر با انجام این مراحل با مشکل مواجه شدید، می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ی ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *