اینترنت و شبکه, سروش, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

آموزش نصب سروش و مشکلات نصب سروش

حل مشکلات با کمک رایانه               

 

اگر برای نصب سروش و مشکلات نصب سروش دچار مشکل شدید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد وپیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که موفق به تماس با تلفن ثابت نشدید از لینک ( شماره تماس مشاورین همراه رایانه ) استفاده کنید ، تا برای نصب سروش و مشکلات نصب سروش کارشناسان همراه رایانه با شما همراه باشند و راهنمایی تان کنند .

سروش پلاس یک برنامه ایرانی است که در سال ۱۳۹۸ تحت حمایت شرکت هوشمند مهین درآمده است و نام سروش را به سروش پلاس تغییر داد و قابلیت های جالبی را روی آن اعمال نموده است و همین امر باعث شده که کابران زیادی سمت این پلتفرم روبه بیاورند و جذب این برنامه شوند . برای آموزش نصب تا آخر این مطلب ما را دنبال کنید تا به آنچه مایلید دست پیدا کنید .

در ادامه مطلب قصد داریم قابلیت های سروش پلاس را برایتان باز گو کنیم ، تا از داشتن قابلیت های ویژه سروش پلاس آگاه شوید تا به راحتی به توانید از این قابلیت ها استفاده کنید.

چنانچه برای استفاده از این قابلیت ها در سروش پلاس دچار مشکل شدید کافیست با شماره تماس همراه رایانه ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

قابلیت های سروش پلاس

 

  • اموجی و گیف
  • ارسال متن ساده و عکس و فیلم
  • امکان تغییر پوسته
  • تماس صوتی ، تصویری، تماس پلاس
  • پرداخت درون کانالی
  • ویترین ، پست چین محتوایی
  • امکان ذخیره سازی اطلاعات ابری اطلاعات
  • پخش زنده
  • بات های کار بردی
  • امکان جست و جوی سراسری در چت ها ، گروه ها و کانال ها
  • امکان سنجاق کردن پیام
  •  پرداخت امن

نصب نسخه های نصبی متفاوت

 

  • نسخه اندروید و آی او اس
  • نسخه دسکتاپ و ویندوز
  • نسخه تحت وب

 

قطعا با این همه امکانات از سروش پلاس شما هم علاقه مند به نصب این برنامه هستید برای نصب برنامه سروش پلاس ما را تا آخر این پست همراهی کنید .

نصب سروش پلاس

برای نصب کافی است با ضربه زدن بر روی کلمه ی نصب سروش پلاس و یا با مراجعه به سایت رسمی سروش پلاس برنامه را دانلود کنید .

بعد از مرحله نصب دانلود سروش پلاس وارد مرحله نصب می شویم .

در ابتدا مانند تصویر روی شروع پیام رسانی ضربه بزنید .

در این صفحه شماره تلفن خود را بدون صفر وارد کنید .

حال کد تایید به شماره تماس شما ارسال می شود و شما آن کد را وارد کنید سپس بعد از ثبت نام و نام خانوادگی تان وارد برنامه سروش پلاس می شوید .

 اگر برای دریافت کد و برای نصب سروش  دچار مشکل شدید نگران نباشید همراه رایانه اینجا است تا به شما کاربران گرامی کمک کند کافی است شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را در تلفن ثابت خود بدون کد بنویسید و تماس بگیرید .

ممکن است برای شما هم پیش بیاید که در مواقع نصب سروش پلاس دچار مشکلاتی شوید .

مشکلات نصب سروش پلاس

اگر دچار مشکل در نصب شده اید ، نکات زیر را مطالعه نمایید .

 

مشکلات نصب برنامه سروش

مشکلات نصب برنامه سروش

ابتدا برای نصب داده تلفن تان را مورد بررسی قرار دهید .

 از بروز بودن نسخه نصبی خود اطلاع داشته باشید در غیر این صورت برای نصب پلتفرم به مشکل بر می خورید .

از خاموش بودن فیل . تر . شکن اطمینان حاصل کنید .

از داشتن حافظه کافی برای نصب مطمئن شوید .

اگر تمام این گزینه هارا چک کردید ولی باز بهم به مشکل برخوردید می توانید متن پشتیبانی سروش پلاس و قطعی سروش پلاس ، را لمس کنید یا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵  بدون کد و با تلفن ثابت خود تماس بگیرید .

اگر بعد از نصب سروش پلاس علاقه مند به داشتن استکیر های متفاوت بودید و قادر به دانلود آن نشدید ، می توانید متن دانلود استیکر سروش را لمس کنید .

اگر علاقمند به دانستن امکانت سروش پلاس هستید ، کافی ست متن گفته شده را لمس کنید .

همچنین اگر از کار برانی هستید که امنیت اکانت تان برایتان مهم می باشد با خواندن مطلب فعال کردن گذرواژه سروش پلاس ، تایید دو مرحله ای سروش پلاس ، در باره ی امنیت حساب خود اطمینان حاصل فرمایید .

از آنجا که تعدادی از علاقه مندان سروش پلاس دارای آیفون بوده اند ، برایشان مطلبی تهیه کرده ایم تا نحوه نصب را سهولت ببخشیم ، چنانچه شماهم یکی از کار بران دارای گوشی هوشمند آی او اس هستید می توانید به مطلب ، نحوه نصب سروش بر روی آیفون را مطالعه کنید .

 

اگر در ارسال پیام ، فایل و یا دریافت نوتیفیکیشن  دچار مشکل شدید ، پیشنهاد میکنم که حتما مطالب ، مشکل ارسال نشدن فایل در سروش پلاس ، مشکل ارسال نشدن پیام در سروش پلاس و مشکل نوتیفیکیشن سروش پلاس را مطالعه کنید .

چنانچه به دلایلی سروش پلاس شما را ریپورت کرد حتما مطلب ، رفع ریپورت سروش پلاس را مطالعه کنید و یا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس حاصل فرمایید .

در آخر ما برای کمک رسانی به شما کاربران عزیز مشتاقیم و تا اینجای مطلب تلاش کردیم تا اکثر مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم و روش نصب را به وضوح توضیح دهیم ، چنانچه در جایی از مطلب دچار هرگونه سوال و مشکلی در ارتباط  با سروش پلاس و پیام رسان های دیگر ، همچنین مشکلات نرم افزار ، سخت افزار موبایل و کامپیوتر شدید ، ما ، همراه رایانه ۲۴ ساعته شبانه روز ، ۷ روز هفته آماده پاسخ گویی به شما هستیم .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “آموزش نصب سروش و مشکلات نصب سروش

  1. عبدالله عزیزی گفت:

    سلام اکانتم بی دلیل فیلتر یا ریپچت شده لطفا هرچه زودتر رفعش کنید نیازم بهش تشکر از برنامه خوبتون

    1. رسول سالاری گفت:

      سلام. لطفا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید و از کارشناسان راهنمایی بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *