سامانه ها, همه مطالب

استعلام سامانه بیمه تامین اجتماعی

حل مشکلات با کمک رایانه               

کاربران عزیز چنانچه سوالی راجب آموزش استعلام سامانه بیمه تامین اجتماعی  داشتید، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره (تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست) فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید. کارشناسان همراه رایانه شبانه روز حتی در روز های تعطیل پاسخگوی تماس شما عزیزان هستند.

همچنین کاربرانی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند می توانند با مطالعه مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه، خیلی راحت از طریق موبایل با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط بوده وجواب سوالات متنوع خود را درمورد استعلام سامانه بیمه تامین اجتماعی دریافت کنند.

سامانه بیمه تامین اجتماعی سامانه ای است که می توانید به صورت آنلاین از خدمات بیمه شوندگان، کارفرمان ها، مستمری بگیران و تامین اجتماعی من که در اختیار کاربران قرار داده است استفاده کنید.

چنانچه سوالی راجب استعلام سامانه بیمه تامین اجتماعی داشتید، کافیست روی کلمه پشتیبانی تامین اجتماعی کلیک کنید تا جواب سوال خود را از کارشناسانه همراه رایانه دریافت کنید. حتی هنگام ورود و ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی با مشکل مواجه شدید می توانید به صفحه نحوه ورود به سامانه تامین اجتماعی با کد ملی مراجعه کنید.

ما در این مطلب قصد داریم نحوه استعلام سامانه بیمه تامین اجتماعی را به شما عزیزان آموزش دهیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

حل مشکلات با کمک رایانه

 

آموزش استعلام سامانه بیمه تامین اجتماعی

همانطور که می دانید بعد از شیوع کرونا، تمامی خدمات دولت سامانه هایی طراحی و تولید کرده اند تا شهروندان بتوانند در منزل کار های اداری خود را به صورت آنلاین انجام دهند. سامانه تامین اجتماعی برای دسترسی بهتر کاربران برای گرفتن استعلام بیمه خود، خدمات بیمه را ایجاد کرده است.

آموزش استعلام سامانه بیمه تامین اجتماعی

آموزش استعلام سامانه بیمه تامین اجتماعی

در این مطلب قصد داریم نحوه استعلام گرفتن بیمه خود را به شما آموزش دهیم، این مطلب برای کسانی که به هر دلیلی نمی توانند از طریق سامانه استعلام بگیرند، مطالعه این مطلب برای آنان الزامیست.

با استعلام سابقه بیمه می توانید متوجه شوید که چند سال تا بازنشسنگی شما مانده، واریزی های شما تا به اکنون چه مقدار بوده و اکنون اگر حال بازنشسته شوید ماهیانه چه مقدار مستمری دریافت خواهید کرد؟ همراه رایانه در کنار شماست تا مشکلات بیمه شما را حل کرده و راهنمایی لازم را خدمت شما بیمه شدگان گرامی ارائه کند.

اکنون برای گرفتن استعلام بیمه خود ابتدا باید وارد سایت به آدرس account.tamin.ir شوید، سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه شوید.

بعد از وارد شدن روی گزینه «بیمه شوندگان» شوید.

لمس گزینه بیمه شدگان

لمس گزینه بیمه شدگان

سپس روی گزینه خدمات سابقه کلیک کنید.

انتخاب گزینه خدمات سابقه

انتخاب گزینه خدمات سابقه

با انتخاب گزینه خدمات سابقه حال روی گزینه «سوابق و ریز دستمزد های بعد از سال ۸۶ » ضربه بزنید.

انتخاب گزینه سوابق و ریز دستمزد ها

انتخاب گزینه سوابق و ریز دستمزد ها

این گزینه به شما کمک می کند که خیلی راحت از طریق موبایل یا سیستم در منزل سوابق بیمه خود را بررسی کنید. چنانچه در هنگام فرایند با خطا یا مشکلی مواجه شدید، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با کد و پیش شماره فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما را راهنمایی کنند.

 

در پایان

با مطالعه این مطلب نحوه دریافت استعلام سامانه بیمه تامین اجتماعی را به شما عزیزان آموزش داده ایم. با انجام این فرایند شما خیلی راحت می توانید از طریق سامانه تامین اجتماعی بدونه اینکه به سازمان مراجعه کنید از بیمه خود استعلام بگیرید. چنانچه در انجام مراحل با مشکل مواجه شدید، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره فقط از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید. کارشناسان همراه رایانه شبانه روز و حتی در روز های تعطیل پاسخگوی تماس شما عزیزان هستند.

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *