سامانه ها, همه مطالب

استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد سخا

حل مشکلات با کمک رایانه               

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد سخا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت( تماس از طریق تلفن همراه امکان پذیر نیست) تماس بگیرید. در صورتی که به تلفن ثابت دسترسی نداشتید می توانید از سامانه شارژی استفاده کنید. شما می توانید جهت استفاده از این سامانه مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه از طریق موبایل را مشاهده کنید.

سامانه سخا یک درگاه اینترنتی است که بعد از شیوع کرونا به منظور کم کردن رفت و آمد ها در پلیس+ ۱۰ راه اندازی شد. چنانچه در این درگاه دچار مشکل شدید می توانید مطلب پشتیبانی سخا پلیس+ ۱۰ را مشاهده کنید.

سامانه سخا با ارائه آنلاین خدمات اینترنتی موجب شد که میزان مراجعه ها به پلیس + ۱۰ به طور چشمگیری کاهش یابد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این درگاه مطلب سامانه سخا چیست را مطالعه کنید.

این درگاه خدمات گوناگونی از جمله خدمات پلیس راهور، درخواست مجوز خروج از کشور، درخواست سنوات مهلت معرفی، درخواست پروانه گذرمرزی، درخواست صدور و تمدید گذرنامه و را ارائه می دهد. همانطور که می دانید یکی از بخش های خدماتی سامانه سخا به وظیفه عمومی و خدمات نظام وظیفه اختصاص داده شده است. شما می توانید جهت استعلام نظام وظیفه خود تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

حل مشکلات با کمک رایانه

 

نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد سخا

استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد سخا مراحلی دارد که در ادامه این مطلب ما به شرح این مراحل برای شما می پردازیم.

نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد سخا

نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد سخا

استعلام وضعیت نظام وظیفه از طریق سامانه

 برای انجام این کار ابتدا شما باید وارد سامانه سخا به نشانی sakha.epolice.ir شوید و گزینه ورود را انتخاب کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از ورود، باید در این سامانه نام نویسی کنید شما می توانید جهت آشنایی بیشتر در رابطه با نحوه نام نویسی در این سامانه مطلب ثبت نام در سامانه سخا را انتخاب کنید.

بعد از وارد کردن رمز عبور و کد ملی شما می توانید وارد سامانه شوید. در سمت راست صفحه گزینه ها و خدمات متعددی برای شما نمایش داده می شود که شما باید از داخل بخش وظیفه عمومی گزینه استعلام های وظیفه عمومی را انتخاب کنید. در بخش بعدی یک جدول برای شما نمایش داده می شود که شما باید در این بخش گزینه معافیت را انتخاب کنید.

در بخش معافیت برای شما یک گزینه چشم نمایش داده می شود که شما می توانید با ضربه زدن بر روی آن استعلام خود را مشاهده کنید. در صورتی که شما در صفحه باز شده معافیتی نداشته باشید به عنوان یک غایب شناخته می شود البته در استعلامی که شما دریافت می کنید حتی روز های غیبت شما نیز نمایش داده می شود.

 

استعلام وضعیت نظام وظیفه از طریق پیامک

یکی دیگر از راه های استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد سخا، ارسال پیامک است که یکی از ساده ترین راه های است. در واقع سامانه نظام وظیفه برای مشمولان یک راه ارتباطی از طریق پیامک را قرار داده است تا افراد بتوانند بدون مراجعه به سازمان های مختلف از وضعیت خود یک استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد سخا دریافت کنند. برای انجام اینکار ابتدا شما باید یک علامت سوال را به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ در قالب یک پیامک ارسال کنید تا خدمات این سامانه برای شما نمایش داده شود.

یکی از پاسخ هایی که به شما داده می شود این است که اگر تمایل به دریافت استعلام وضعیت نظام وظیفه خود دارید عدد ۱ را به همراه کد ملی و کد سخا ارسال کنید. در آخر نیز اگر اطلاعات شما با یک دیگر مطابقت داشته باشند برای شما استعلامی از وضعیتتان گرفته شده و برای شما ارسال می شود.

 

 

کلام آخر

در مطلب استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد سخا، ما برای شما نحوه انجام این کار را شرح دادیم. شما می توانید در صورت مواجه شدن با مشکلی برای استعلام وضعیت خود با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید. کارشناس های همراه رایانه در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما در این باره هستند.

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *