اندروید, اینترنت و شبکه, اینستاگرام, دسته‌بندی نشده, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

اینستاگرام حالت روح

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای استفاده از اینستاگرام حالت روح می توانید این مطلب را تا آخر مطالعه کنید و یا اینکه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس از طریق موبایل امکانپذیر نیست ) تماس بگیرید .

چنانچه برای استفاده از ویژگی اینستاگرام حالت روح قادر به تماس از طریق تلفن ثابت نشدید کافی است از سامانه شارژی که همراه رایانه برای کاربران خود تهیه کرده است استفاده کنید . برای استفاده از سامانه شارژی بر روی لینک ( تماس با مشاوران همراه رایانه ) کلیک کنید و راه ارتباطی از طریق موبایل با کارشناسان را مطالعه کنید .

شبکه اجتماعی اینستاگرام مداوم در حال اضافه کردن قابلیت های جدید به اپلیکیشن خود است تا کاربران بتوانند به بهترین شکل از قابلیت های برنامه استفاده کنند .

یکی از جدید ترین قابلیت های قابل توجه اینستاگرام حالت روح آن است که قبلاَ در نسخه های غیر رسمی اینستاگرام حتماَ مشاهده کرده اید . آیا می دانید که در اینستاگرام حالت روح چیست ؟  و یا اینکه طریقه فعال کردن ان را می دانید ؟

همراه رایانه مطلبی با عنوان پشتیبانی اینستاگرام تهیه کرده است که شما با مطالعه آن می توانید ۸ راه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام را مشاهده و ۱۰ مشکل رایج اینستاگرام را حل کنید . فقط کافی است که بر روی لینک پشتیبانی اینستاگرام کلیک کنید تا بتوانید به مطالعه آن بپردازید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در این مطلب قصد داریم معنای و ویژگی اینستاگرام حالت روح را رایتان شرح دهیم و همچنین روش فعال کردن حالت روح به شما کاربران گرامی آموزش دهیم .

 

در اینستاگرام حالت روح چیست ؟

در اینستاگرام حالت روح چیست ؟

در اینستاگرام حالت روح چیست ؟

در اینستاگرام حالت روح یکی از قابلیت های جدید ی که در این برنامه طراحی شده است . یعنی وقتی از این قابلیت برای اکانت خود استفاده کنید ، زمانی که کاربری در دایرکت برای شما پیام ارسال کند ، بعد از خواندن پیام توسط شما نوشته seen زیر پیام برای کاربر نمایش داده نمی شود و آن شخص و کاربر متوجه اینکه پیام او را مشاهده و خوانده اید نمی شود .

بنا براین می توانید بدون اینکه مخاطبینی که برای شما د ردایرکت پیام ارسال می کنند متوجه شوند شما پیام آن ها را مشاهده کنید و پاسخی ندهید .

وضعیت اینستاگرام حالت روح برای افرادی که بیش از حد پیام از دیگران دریافت می کنند و علاقه ای ندارند که مخاطبان متوجه خوانده شدن پیام ها توسط شان شود کاربرد بسیار زیادی دارد .

یکی دیگر از قابلیت های اینستاگرام حالت روح امکان پنهان کردن آخرین وضعیت آنلاین از مخاطبانی که اخیرا در دایرکت به آن ها پیام ارسال کرده اید .

دلیل استفاده از اینستاگرام حالت روح حفظ حریم خصوصی برخی از کاربرانی که در شبکه اجتماعی اسنستاگرام فعالیت پنهانی داشته باشند . حتی ممکن است با استفاده از این روش بدون فهمیدن شخص مقابل استوری های او را مشاهده کنید .

تا این قسمت از مطلب با قابلیت حالت روح آشنا شدید حال در ادامه قصد داریم تا روش فعال کردن اینستاگرام حالت روح رایتان مطرح کنیم .

 

نحوه فعال کردن اینستاگرام حالت روح

نحوه فعال کردن اینستاگرام حالت روح

نحوه فعال کردن اینستاگرام حالت روح

معنا و ویژگی حالت روح را تا این قسمت دانستید حال لازم است تا روش فعال کردن اینستاگرام حالت روح زا یاد بگیرید . برای اینکه آخرین بازدید شما در این برنامه دیده نشود ، باید به صورت زیر عمل کنید :

  1. وارد تنظیمات Setting اینستاگرام شوید .
  2. حالا گزینه privacy  را بزنید .
  3. مقابل شما یک منو نمایش داده می شود که باید روی گزینه Activity Status کلیک کنید .
  4. حالا باید گزینه Activity Status Show   انتخاب کنید تا حالت روح اینستاگرام برای شما عزیزان فعال شود .

 

اگر مراحل گفته شده در بالا را به صورت دقیق انجام دهید مرحله به مرحله حتماَ می توانید اینستاگرام حالت روح را فعال کنید .

چنانچه با انجام مراحل فوق موفق به فعال کردن اینستاگرام حالت روح نشدید کافی است تلفن ثابت خود را برداشته و با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند . تا بتوانید از این قابلیت جدید و کاربردی اینستاگرام استفاده لازم را ببرید .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *