ایمیل, اینترنت و شبکه, اینستاگرام, جیمیل, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید . ( تماس با موبایل ممکن نیست ) در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) برای ارتباط با پشتیبانی و بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل کمک بگیرید .

وجود ایمیل در دنیای اطلاعات مثل یک اثر انگشت برای هر کاربر است ، یک ایمیل یکتا برای کاربر کاربرد های بسیاری دارد از ایجاد حساب کاربری گرفته تا ثبت نام در سامانه های مختلف و انجام کار های مهم و ضروری .

احتمالا برایتان جالب است که بدانید از طریق گوگل نیز می شود یک اکانت اینستاگرام را بازیابی کرد . چرا ؟

این روش هنگامی جواب می دهد که کاربر قبلا با اکانت موردنظر به گوشی مدنظر وارد شده باشد . اگر شخص منتخب گذرواژه را در حساب گوگل سیو کرده باشد اکنون می توان رمزعبور را بازیابی کرد ؛ برای این کار برگرداندن پیج اینستاگرام با گوگل را بخوانید .

ایمیل در ساخت حساب کاربری اینستاگرام نیز از اهمیت خاصی برخوردار است . یکی از موارد اطلاعاتی بسیار مهم که در ثبت اکانت از کاربر درخواست می شود ایمیل آن برای بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل است .

حل مشکلات با کمک رایانه

گوگل یکی از روش هایی ست که می توان به واسطه آن اکانت اینستاگرام را بازیابی کرد . برای استفاده از آن لازم است مطلب برگرداندن پیج اینستاگرام با گوگل را مطالعه کنید .

احتمالا تا به الان با توضیحات بالا متوجه اهمیت ایمیل شده اید ، افرادی که تمام کار و بارشان با ایمیل است و از یک ادرس ثابت استفاده می کنند ، بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل برایشان ممکن است .

پست پشتیبانی اینستاگرام ، ده مشکل رایج اینستاگرام را بررسی می کند و ۸ روش ارتباط با پشتیبانی را آموزش می دهد . 

اگر رمزعبور حساب اینستاگرامی اتان را فراموش کردید و به حسابتان دسترسی ندارید ، مطلب بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل برای شماست .

 

 

چگونه پیج قبلی اینستا رو برگردونیم بدون رمز

چگونه پیج قبلی اینستا رو برگردونیم بدون رمز

چگونه پیج قبلی اینستا رو برگردونیم بدون رمز

در این بخش قصد داریم به سوال چگونه پیج قبلی اینستا رو برگردونیم بدون رمز پاسخ بدیم . فقط کافی ست با همراه رایانه ، همراه ما باشید .

ایمیل راهی سریع برای بازیابی اکانت اینستاگرام است . با ایمیل می توانید تمامی پیج های اینستاگرامی ای که قبلا ایمیل را در اطلاعات آن ذخیره کرده بودید ، برگردانید .

برای این که بتوانیم رمزعبور اکانت اینستاگرام برای بازیابی اکانت را تغییر دهیم لازم است به ایمیل های خود مراجعه کنیم بنابراین می توان گفت دسترسی به ایمیل و رمزعبور آن یکی از ملاک های بازیابی اکانت اینستاگرام است.

اکثرا نحوه بازیابی اینستاگرام در همه دستگاه ها یکسان است ، اما این داستان در هنگامی که بخواهید در دستگاه جدید پیج قبلی خود را بالا بیاوردید فرق دارد ! برای آموزش این بازیابی به پست بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی جدید مراجعه کنید .

اشتیاه نکنید ، نداشتن ایمیل نشانه این نیست که دیگر راهی برای برگشت حساب شما وجود ندارد . همراه رایانه یک راه دیگر و مطمئن برای شما تدارک دیده است و آن نیز استفاده از شماره تلفن ثبت شده است .

اگر به تلفن ثبت شده دسترسی داشته باشید با وارد کردن آن در بخش نام کاربری لینکی دریافت می کنید که برای شما زمینه تغییر گذرواژه را فراهم می سازد و در آخر با تغییر آن می توانید حساب را بازیابی کنید . 

جهت استفاده از شماره تلفن برای برگرداندن بازیابی اکانت اینستاگرام  ، به پست بازیابی اکانت اینستاگرام با شماره تلفن هدایت شوید . جهت ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید .

در ادامه با بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل با ما همراه باشید چرا که سیر تا پیاز این روش اساسی را آموزش می دهیم .

 

 

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل

برای بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل ابتدا به حساب ایمیل خود دسترسی پیدا کرده و سپس آخرین نسخه منتشر شده از اینستاگرام را دانلود و نصب نمایید  .

۱ . وارد اینستاگرام شوید .

۲ . در صفحه ورود به اینستاگرام به روی گزینه  ? Forget Password کلیک کنید .

۳ . اکنون ایمیل ثبت شده را وارد کنید و سپس Next را لمس نمایید .

درج ایمیل جهت بازیابی اکانت اینستاگرام

درج ایمیل جهت بازیابی اکانت اینستاگرام

۴ . حال برای شما گزینه های مختلفی نمایش داده می شود که لازم است Send an email را بزنید تا برای شما ایمیل بازیابی ارسال شود .

درخواست جهت دریافت لینک بازیابی اینستا

درخواست جهت دریافت لینک بازیابی اینستا

۵ . اکنون می توانید از طریق ایمیل دریافت شده رمزعبور خود را تغییر دهید .

پس از تغییر رمزعبور مجددا وارد اینستاگرام شوید و نام کاربری و گذرواژه جدید را وارد کنید . حال بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل برای شما انجام می شود و می توانید از اکانت استفاده کنید  .

برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید .

 

 

خلاصه مطلب

همانطور که قبلا گفتیم راه های مختلفی برای بازیابی اکانت اینستاگرام وجود دارد که می تواند شما را با هر اطلاعاتی که دارید به مقصد برساند و حساب کاربری اتان را برگرداند .

  • بازیابی اکانت اینستاگرام با شماره تلفن برای کسانی مناسب است که به سیم کارتی که در جهت ساخت پیج استفاده کرده اند دسترسی دارند .
  • افرادی که از دستگاه سابق و ایمیل سینک شده با اینستاگرام برای ورود به آن استفاده می کنند می توانند از بخش مدیرگذرواژه حساب گوگل ، رمزورود به اینستاگرام را پیدا کنند .
  • نام کاربری اینستاگرام را به یاد دارید ؟ با داشتن نام کاربری دیگر نیازی به رمزعبور نیست ، بلکه با درج آن و راه هایی که اینستا به شما پیشنهاد می کند می توانید حساب اینستاگرامی از دست رفته خود را بازیابی کنید .

امیدوار بوده تا با مطالعه روش های بالا بازیابی اکانت اینستاگرام با ایمیل را انجام دهید ، چنانچه موفق به انجام این کار نشدید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان خبره همراه رایانه شما را راهنمایی کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *