اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, فیسبوک, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک

حل مشکلات با کمک رایانه               

بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک نیز به راحتی امکان پذیر است فقط کافیست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید تا به پشتیبانی اینستاگرام متصل شوید . ( تماس با موبایل ممکن نیست ) در صورت عدم برقراری تماس از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) در جهت ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام و بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک استفاده نمایید .

همراه رایانه در این پست از وبلاگ قصد دارد مشکل بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک را آحل کند . با ما همراه باشید تا گام به گام بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک را یاد بگیرید .

پشتیانی اینستاگرام در ایران برای اولین بار ارائه شده است ؛ برای ارتباط با پشتیبانان فنی این برنامه می توانید از پست پشتیبانی اینستاگرام کمک بگیرید .

اینستاگرام و فیسبوک هر دو یک شبکه اجتماعی سرگرم کننده و آموزنده هستند که توسط شرکت متا تولید شده اند . این دو پلتفرم مجازی کارکرد مشابه هم را دارند ، بنابراین با یکدیگر قابل سینک شدن هستند .

در بیشتر مواقع کاربرانی که به پیج اینستاگرام خود دسترسی ندارند و فیسبوک خود را با آن لینک کرده اند راهی بهتر از بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک برایشان وجود ندارد .

حل مشکلات با کمک رایانه

توجه داشته باشید اگر از اتصال اینستاگرام و فیسبوک خود مطمئن هستید و به نظرتان دلیل بالا نیامدن حسابتان چیز دیگری ست پست آموزش برگرداندن پیج اینستاگرام بدون ایمیل و شماره می تواند برای شما آموزنده باشد .

در ادامه برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام و بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید .

 

 

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک

اینستاگرام با فیسبوک در اکثر مواقع سینک شده است . این دو محصول شرکت متا به دلیل شباهت های بسیاری که در کارکرد خود دارند ، یک دیگر را پشتیبانی می کنند .

آیا می دانستید دایرکت های حذف شده در اینستاگرام قابل برگشت هستند ؟ خواندن مطلب بازیابی دایرکت های پاک شده اینستاگرام به شما آموزش می دهد که چجوری پیام های پاک شده را برگردانبد .

کاربران نیز از این فرصت نهایت استفاده را می برند و با استفاده از هر کدام یک از آنها می توانند حسابشان را بازیابی کنند .

البته لازم به ذکر است که باید تاکید کنیم بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک هنگامی ممکن است که کاربر قبل از این که اکانت خود را از دست بدهد ، اکانت های هر دو برنامه اش را بهم پیوند بزند  .

تا به حال شده پیج اینستاگرامتان را اشتباهی حذف کنید ؟ با مطالعه پست سایت برگرداندن پیج حذف شده اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا بدون دانلود اپلیکیشن اینستاگرام ، پیج های حذف شده خود را بازگردانی کنید .

در ادامه روش بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک بسیار سادست . فقط لازم است فیسبوک و اینستاگرام را آپدیت کنیم و از یک فیل.ترشک.ن قدرتمند استفاده نماییم .

اول کار فیسبوک را دانلود کنید و به حساب خود بروید ؛ سپس اینستاگرام را باز کنید و در صفحه ورود به روی گزینه ادامه به عنوان ( در این بخش نام فیسبوکتان نمایش داده می شود) بزنید .

اکنون می بینید که به صفحه اینستاگرام خود وارد شده اید .

 

 

سخن نهایی

 شما با مطلب بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک با همراه رایانه همراه شدید . در این مطلب خواندید که چگونه می شود به وسیله یک پلتفرم اکانت برنامه دیگری را بازیابی کرد .

فیسبوک و اینستاگرام دو دوست قدیمی و همراه هستند که همیشه پا به پای هم به قصد پشتیبانی از یکدیگر پیش می روند . اینستاگرام به وسیله فیسبوک بار ها فعالیت های بسیاری را انجام داده است .

بازیابی پیج های اینستاگرامی روش های مختلفی را در بر می گیرند از ایمیل و شماره تلفن گرفته تا فیسبوک . فیسبوک نیز اینجا برای شما پیج اینستاگرام را بر می گرداند .

برای بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک لازم است حتما برنامه فیسبوک را به روی دستگاه خود نصب داشته و آن را بروزرسانی کنید و سپس با کلیک به روی ادامه با فیسبوک اکانت خود را اضافه کنید .

در نتیجه اگر با استفاده از آموزشات بالا نتوانستید بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک را انجام دهید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا پشتیبانی اینستاگرام ، مشکل بازیابی اکانت اینستاگرام با فیس بوک را حل کنند .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *