آیفون, اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه قصد بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون را دارید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد تماس بگیرید ( تماس با موبایل ممکن نیست ) در صورت عدم برقراری ارتباط از مطلب ( شماره مشاورین همراه رایانه ) استفاده کرده تا به پشتیبانی اینستاگرام متصل شوید و مشکل بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون را برطرف کنید .

قصد لاگین به اکانت اینستاگرام در آیفون را دارید و با خطا مواجه می شوید ؟ راه حل شما مطالعه پست مشکل لاگین اینستاگرام در آیفون است .

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی جهانی ست . فعالیت در این برنامه مجازی به واسطه دنبال کننده ها و دنبال شونده ها اتفاق می افتد . هر کاربر با انتشار پست و یا اشتراک پست های دیگران به جذب فالوور می پردازد و تعاملات پیجش را افزایش می دهد .

برای دستیابی به ۸ راه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام و حل ۱۰ مشکل رایج این شبکه اجتماعی از پست پشتیبانی اینستاگرام کمک بگیرید .

موضوع امروز ما ، بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون است . اکانت های اینستاگرام می توانند به دلایل مختلفی از دسترس کاربر خارج شده و قادر به فعالیت نباشند . به عنوان مثال ، حذف و نصب اینستاگرام ، هک شدن اکانت ، هنگ کردن آیفون و خروج از حساب کاربری می توانند موجب حذف شدن اکانت اینستاگرام شوند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطلب امروز خوراک کسانی ست که از گوشی های آیفون استفاده می کنند و قصد دارند فرایند بازیابی اکانت اینستاگرام را انجام دهند  . در ادامه با آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون با ما همراه باشید .

 

 

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون

بیاید از اول قدم به قدم راه را باهم بریم . بازیابی حساب یعنی چه ؟

اگر به هر دلیلی اکانت های اینستاگرامی در گوشی های آیفون از دسترس خارج شده باشند و مالک قصد برگرداندن و دسترسی مجدد به اینستاگرام را داشته باشد ، می گوییم آن شخص قصد بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون را دارد .

آیا می دانستید می شود اینستاگرام را قفل کرد و برای آن رمزعبوری تهیه کرد ؟ برای استفاده از آموزش قفل اینستاگرام پست قفل ورودی اینستاگرام در آیفون را مطالعه نمایید .

حال چگونه بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون را انجام دهیم ؟

بازیابی حساب راه حل های مختلفی دارد و این موضوع دقیقا به اطلاعاتی که هنگام ساخت اکانت وارد و ثبت نموده اید مربوط می شود . اگر یادتان باشد وقتی که مشغول به ساخت اکانت اینستاگرامی بودیم برنامه از ما شماره تلفن ، ایمیل و حالا آیدی و نام کاربری می خواست .

هنگامی که گوشی خود را عوض می کنید ممکن است برای بازیابی حساب اینستاگرام به مشکل بخورید ، بنابراین همراه رایانه برای شما پستی با مضنون بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی جدید تدارک دیده است که با مطالعه آن روش برگردادن حساب خود را یاد بگیرید .

شماره تلفن و ایمیل دو راه بازیابی ، دسترسی و حتی دو راهی برای بالا بردن امنیت حساب کاربری اینستاگرام هستند ، البته راه های بسیاری برای برگرداندن حساب اینستا وجود دارد که در آخر به ایمیل و شماره تلفن شما ختم می شوند .

در ادامه با آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون با همراه رایانه ، همراه باشید . برای ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره شماره گیری کنید .

 

 

آموزش تصویری برگرداندن اکانت اینستا در آیفون

آموزش تصویری برگرداندن اکانت اینستا در آیفون

آموزش تصویری برگرداندن اکانت اینستا در آیفون

بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون روش های متفاوتی دارد از سایت و ایمیل گرفته تا نام کاربری و ارسال کد یا لینک بازیابی .

در ادامه روش های بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون را برای شما همراهان گرامی به صورت تصویری آموزش می دهیم تا با گام به گام مراحل موجود آشنا شوید و بتوانید بدون نیاز به کسی اکانت اینستاگرامی خود را برگردانید .

 

برگرداندن پیج اینستا از گوگل

در ابتدا مخاطبینی را هدف قرار می دهیم که قبلا اکانت اینستاگرام را در گوشی مورد نظر داشته و برای یکبار هم که شده از طریق اینستاگرام وب اقدام به استفاده از اینستا کرده اند .

وقتی که کاربر به اینستاگرام وارد می شود ، هنگام وارد کردن رمزعبور پیج گوگل از آن می پرسد که آیا مایل است گذرواژه خود را سیو کند یا خیر ؟ هر شخصی که اجازه ذخیره رمزعبور خود را به گوگل بدهد می تواند اینستاگرام را از طریق گوگل برگرداند .

برای این کار وارد تب امنیت در مدیرت حساب گوگل شوید تا از قسمت گذرواژه ، تمامی برنامه ها و رمز عبور هایی که سیو کرده اید را مشاهده کنید . هنگامی که برنامه اینستاگرام را انتخاب می کنید نام های کاربری و رمزعبور پیج های سیو شده به شما نشان داده می شود .

حال می توانید رمزعبور خود را بیابید و بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون را انجام دهید .

 

برگرداندن پیج اینستا با شماره

برای این کار حتما لازم است از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده کرده و فیلت.رشک.ن قدرتمندی داشته باشید .

وارد اینستاگرام شوید و به روی ?Forget Password بزنید . تب Phone را انتخاب کرده و شماره تلفن را بدون ۰ در بخش در کادر باز شده وارد کنید . 

درج شماره برای برگرداندن پیج اینستاگرام

درج شماره برای برگرداندن پیج اینستاگرام

حال به شماره تلفن ثبت شده لینک بازیابی در جهت تغییر رمزعبور ارسال می شود .

برگرداندن پیج اینستاگرام با شماره

برگرداندن پیج اینستاگرام با شماره

با کلیک به روی لینک وارد وبسایت اینستاگرام شوید تا صفحه ای برای درج رمزعبور جدید باز شود  . اکنون گذروازه جدید خود را وارد کنید و بعد از تغییر آن مجددا وارد اینستاگرام شده تا اینبار بدون هیچ مشکلی بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون انجام شود .

اگر در بازیابی اکانت با شماره تلفن به مشکل خوردید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد تماس بگیرید .

 

برگرداندن پیج اینستا از فیسبوک

برگرداندن پیج اینستا از فیسبوک با امنیت بالایی انجام می شود چرا که اینستاگرام و فیسبوک به یکدیگر متصل هستند . اگر به هر دلیلی نتوانستید از ایمیل ، شماره تلفن و گوگل گذرواژه خود را پیدا کرده و حساب اینستاگرام را بازیابی کنید ، از فیسبوک پیش روید .

لازم به ذکر است برگرداندن پیج اینستاگرام از فیسبوک نیازمند این است که کاربر قبلا حساب فیسبوک و اینستاگرامش را با یکدیگر لینک کرده باشد .

برگرداندن پیج اینستاگرام از فیسبوک

برگرداندن پیج اینستاگرام از فیسبوک

برای این که حساب اینستاگرام را از طریق فیسبوک برگردانیم ، لازم است وارد پیج فیسبوک متصل شده بروید . از بخش صفحات ،  مدیریت اینستاگرام را پیدا کرده و حساب اینستاگرام منتخب را بازیابی کنید .

 

برگرداندن پیج اینستا با ایمیل

داشتن یک ایمیل همیشه در دسترس ، می تواند به برگرداندن حساب ها و بازیابی اکانت های شما کمک کند . هر شخصی که با ایمیل به اینستاگرام وارد می شود می تواند از همان راه حسابش را برگرداند .

برای این کار در صفحه ورود به اینستاگرام به روی ? Forget Password ضربه بزنید .

درج ایمیل برای برگرداندن پیج اینستاگرام

درج ایمیل برای برگرداندن پیج اینستاگرام

از تب Username ایمیل ثبت شده را وارد کنید و سپس به مرحله بعدی بروید .

برگرداندن پیج اینستاگرام با ایمیل

برگرداندن پیج اینستاگرام با ایمیل

اکنون به ایمیل شما لینکی جهت بازیابی رمزعبور ارسال می شود که با کلیک به روی آن می توانید رمزعبور خود را تعویض کرده و حساب کاربری موردنظر را بازیابی کنید .

 

 

جمع بندی

نحوه بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون مانند همه گوشی های هوشمند تقریبا یکسان است اما به دلیل خاص بودن طراحی گرافیکی آیفون مقداری تفاوت را شامل می شود و صرفا مدل دستگاه ربطی به نحوه بازیابی ندارد .

در این پست وبلاگ بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون را آموزش داده ایم . دریافتید که با تلفن آیفون هم میتوان حساب اینستاگرام را با راه و روش های مختلف بازیابی کرد .

مهم ترین روش های بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون ، اطلاعات ثبت شده در حین ساخت حساب شماست . ایمیل ، شماره تلفن و یا حتی فیسبوک سینک شده می تواند به بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون کمک کند .

در ادامه اگر با مطالعه راهکار های آموزشی پست بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون موفق به برگرداندن حساب اینستاگرامی خود نشدید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا پشتیبانی اینستاگرام اکانت شما را بازیابی کنند .  

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *