اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی جدید

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی جدید کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید و با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید . در جریان باشید بایستی تنها با خط ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

کاربرانی که به خط ثابت دسترسی ندارند ، می توانند از طریق سامانه شارژی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنند . برای اطلاع و آموزش استفاده از سامانه شارژی ، مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه را مطالعه کرده و از طریق موبایل با کارشناسان ارتباط بگیرید و برای بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی جدید اقدام کنید .

ممکن است شما هم جزء افرادی باشید که قصد دارید ، تلفن همراه خود را تعویض کنید ، اما نمی دانید که چگونه  پیج اینستاگرام قبلی خود را در گوشی جدیدی بالا بیاورید.

یا اینکه گوشی تان سرقت شده است و برای اینکه فرد سارق نتواند از پیج اینستاگرامتان استفاده نماید ،  باید روی یک گوشی جدید اکانت خود را بالا بیاورید و با تغییر رمز خود و یا بستن نشست های فعال دیگر، حساب قبلی تان را از دسترس خارج کنید .

در این صورت قطعا نیاز به یک مشاوره و کارشناس اینستاگرام دارید ، که ما به شما مرکز مشاوره همراه رایانه را پیشنهاد میکنیم . کافی ست شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و پیش شماره و از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید .

حل مشکلات با کمک رایانه

همچنین با مطالعه این مطلب نیز می توانید اقدام به بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی جدید خود شوید .

لازم به ذکر است تیم تولید محتوا همراه رایانه هرآنچه را که بایستی در رابطه با اینستاگرام بدانید در مطلبی تحت عنوان پشتیبانی اینستاگرام ثبت نموده که کافی ست آن را لمس نمایید .

 

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی جدید

 

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی

  • در مرحله اول بایستی برنامه اینستاگرام را از فروشگاه پلی و یا اپ استور دانلود کنید .
  • بعد از نصب و اجرای برنامه ، نام کاربری ، ایمیل و یا شماره تلفن اکانت قبلی خود را وارد کنید .
  • سپس گذرواژه اکانت خود را دقیق و درست وارد کرده و ورود به سیستم را لمس نمایید .
آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام

آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام

  • همانطور که مشاهده کردید ، به راحتی عمل بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی جدید را انجام دادید .

مراحل ذکر شده در صورتی می تواند گره گشا باشد که شما گذرواژه خود را فراموش نکرده باشید . اگر دچار فراموشی رمز عبور شده اید ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

 

چگونه پیج اینستا رو برگردونیم بدون رمز

 

چگونه پیج اینستا رو برگردونیم بدون رمز

چگونه پیج اینستا رو برگردونیم بدون رمز

آموزشی که در بخش بالا داده شد مخصوص کاربرانی ست که گذرواژه یا همان رمز عبور خود را می دانند .

اما آن دسته از کاربرانی که گذرواژه خود را فراموش کرده اند برای ورود به سیستم دچار مشکل می شوند . آن ها بایستی بر روی عبارت ” آیا گذروازه خود را فراموش کرده اید ؟ ” کلیک کنند و بین راه های پیشنهادی یکی را برگزینند .

راه های پیشنهادی جهت بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی جدید بستگی به همگام سازی اکانت سابق شما با برنامه ها مختلف و شماره و…دارد .

به عنوان مثال فردی که درهنگام ساخت اکانت ، ایمیل خود را جهت پشتیبانی ثبت کرده باشد ، گزینه ارسال ایمیل برایش وجود دارد .

راه های بازیابی رمز عبور فراموش شده در اینستاگرام به شرح زیر است ؛

 

  • بازیابی گذرواژه از طریق شماره تلفن

کاربرانی که اینستاگرام خود را با شماره تلفن ثبت نموده اند ، در صورتی که با مشکل فراموشی رمز روبرو شوند ، بایستی جهت بازیابی رمز عبور خود از گزینه ارسال با پیامک استفاده نمایند .

مراحل دقیق و کامل این راه حل را می توانید در مطلب بازیابی اکانت اینستاگرام با شماره تلفن مشاهده نمایید .

 

  • بازیابی رمز عبور از طریق ایمیل

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که هنگام ثبت حساب کاربری خود در اینستاگرام ، ایمل پشتیبانی ثبت کردده اید ، گزینه ارسال با ایمیل برایتان قابل رویت می باشد . کافی ست روی آن کلیک کنید و بر روی لینکی که به ایمیلتان ارسال می شود را لمس کنید .

سپس با تغییر رمز عبور و ایجاد رمز جدید به راحتی وارد اکانت خود شوید .

 

  • بازیابی رمز عبور از طریق فیسبوک

کسانی که اینستاگرام خود را با فیسبوک همگام کرده باشند و این برنامه از قبل روی گوشی خود نصب داشته باشند ، در هنگام بروز مشکل فراموشی رمز جهت بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی جدید خود می توانند روی کمک آن حساب کنند .

 

  • بازیابی گذرواژه از طریق واتساپ

کسانی که در هنگام ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام شماره موبایل خود را ثبت کرده باشند و با همان شماره اکانت واتساپ نیز داشته باشند ، گزینه ارسال به واتساپ برایشان فعال خواهد بود .

در این صورت کد بازیابی به راحتی به واتساپ آن ها ارسال خواهد شد .

 

  • بازیابی رمز عبور از طریق گوگل

آخرین راهی که برای بازیابی رمز عبور اینستاگرام می توان از ان استفاده کرد ، بازیابی رمز عبور از طریق گوگل است . این روش تنها در زمانی پاسخگو می باشد که کاربر از قبل اینستاگرام را در گوشی خود داشته و ایمیل و اینستاگرام خود را با یکدیگر سینک کرده باشد .

جهت اموزش کامل این روش به پست برگرداندن پیج اینستاگرام با گوگل مراجعه شود .

لازم به ذکر است برای بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی جدید ، این گزینه برایتان فعال و قابل دسترسی نخواهد بود .

 

در پایان مطلب

به عنوالن مطلب پایانی لازم است بدانید که برای بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی جدید خود نیاز به آیدی و گدرواژه اکانت سابق خود دارید و چنانچه به آن ها دسترسی ندارید و یا فراموششان کرده اید ، می توانید با مطالعه کامل و دقیق تیتر های ذکر شده در این مطلب ، به راحتی اکانت خود را بازیابی نمایید .

اگر با خواندن این پست به مشاوره تلفنی احتیاج پیدا کردید ، تلفن ثابت خود را بردارید و با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به صورت شبانه روزی شما را یاری کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *