شبکه های اجتماعی, اینستاگرام, همه مطالب

بازیابی دایرکت های پاک شده اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای بازیابی دایرکت های پاک شده اینستاگرام با ما همراه باشید . شما در این مطلب با روش های بازیابی دایرکت پاک شده اینستا آشنا می شوید .

آموزش بازیابی دایرکت های پاک شده اینستاگرام

با بالا رفتن فعالیت کاربران در شبکه های اجتماعی اینستاگرام جزء اولین نرم افزار های محبوب در سراسر دنیا به حساب می آید . کاربران این شبکه اجتماعی با مشکلاتی از قبیل پاک شدن دایرکت ها و عدم بازیابی آن ها روبرو شدند .

همانطور که میدانید اینستاگرام امکان بازیابی پیام های پاک شده اینستا از دایرکت را به کاربران نمی دهد مگر از روش های خاصی که در ادامه به آن اشاره میکنیم .

اگر شما هم جزو کسانی هستید که دنبال پیام های پاک شده می گردید با همراه رایانه همراه باشید تا بهترین روش های بازیابی دایرکت ها را به شما معرفی کنیم .

برای بازیابی دایرکت های اینستاگرام با ما همراه باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

ریکاوری پیام های پاک شده اینستاگرام

قبل از شروع خواندن مقاله بازیابی دایرکت حذف شده اینستا باید به این مساله توجه داشته باشید که در دنیای رایانه ، نمیتوان به طور قطع گفت که بازابی انجام شدنی است ! اما با این حال بسته به شرایط حذف ، زمان و کارهای انجام شده بعد از حذف اطلاعات ، احتمال بازیابی بالاتر می رود .

برنامه نویسان اینستاگرام راه حل قطعی برای بازیابی پیام ارایه نداده اند چرا که این مساله حقیقت وحشتناکی را در مورد شبکه های اجتماعی اشکار میکند!!

ویدیو خلاصه مطلب

 

سرانجام اطلاعات شما در شبکه های اجتماعی

شما باید این مساله را بدانید و نحوه استفاده از شبکه های اجتماعی را طوری مدیریت کنید که خدای نکرده دچار مشکل نشوید .

به یاد داشته باشید در عصر اطلاعات ، هیچ داده ای پاک نمی شود ! یعنی اطلاعات شما در سایت ها و اپلیکیشن ها برای همیشه باقی می ماند حتی اگر شما آنها را حذف کنید !

در امکانات و قابلیت های پلت فرم های مجازی گزینه ای به عنوان حذف وجود ندارد . تنها اتفاقی که با زدن گزینه حذف برای اطلاعات شما بوجود می آید این است که ، آن اپلیکیشن ، از آن به بعد اطلاعات را به شما نشان نمیدهند ! نه اینکه آنها را واقعا از روی سرور های خود حذف کنند .

علت این مساله این است که سرمایه اصلی شبکه های اجتماعی و سایت ها ، اطلاعات شما در بستر آنهاست . در ظاهر امر شما اینطور فکر میکنید که مالک اطلاعات خود هستید و هر زمان که بخواهید می توانید آنها را حذف کنید ، اما در اصل مالک اطلاعات شما بعد از انتشار اپلیکیشن ها هستند .

آنها با اطلاعات شما کاسبی میکنند و درامدشان را از راه فروش اطلاعات شما به شرکت های تجاری ، امنیتی ، نظامی و … می باشد . پس طبیعی است که آنها سرمایه های خودشان را به این راحتی ها از بین نمی برند !

چرا بازیابی اطلاعات از شیکه های اجتماعی سخت است ؟

علت اصلی آن حفظ حس امنیت و اعتماد کاربران است . اگر کاربران متوجه شوید که گزینه حذف در اپلیکیشن ها یک گزینه نمایشی و دکوری است ، قطعا در انتشار اطلاعات خودشون در بستر شبکه های اجتماعی ، تجدید نظر اساسی می کنند .

به همین دلیل هیچ پلتفرمی بعد از حذف امکان بازیابی پیام را به شما نمی دهد !!

اما با این وجود در برخی مواقع راه هایی برای بازیابی برخی پیام ها وجود دارد .

برای بازیابی دایرکت حذف شده اینستا هم راه هایی هست که با انجام دادن انها  میتوانید شانس خود را برای بازیابی دایرکت ها امتحان کنید .

راه های بازیابی دایرکت های پاک شده اینستاگرام

  • برنامه را باز کنید وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به بخش پروفایل بروید
  • حالا علامت چرخ دنده یا تنظیمات (setting) را لمس کنید
بازیابی دایرکت پاک شده اینستا

بازیابی دایرکت پاک شده اینستا

 

  • از میان گزینه های پیشه رو گزینه ی امنیت یاsecurity را انتخاب کنید
  • حالا باید در بخش تاریخچه گزینه ی Request download را انتخاب کنید .
بازیابی دایرکت پاک شده اینستا

بازیابی دایرکت پاک شده اینستا

  •  در این قسمت اینستاگرام از شما می خواهد تا ایمیلی را که در قسمت بازیابی اکانت وارد کردید را دوباره وارد کنید ( دقت کنید فقط ایمیلی را قبول میکند که شما در قسمت بازیابی رمز عبور وارد کردید) بعد از ارسال کد ۵ رقمی شما باید کد دریافتی را در قسمت یاد شده وارد کنید
بازیابی دایرکت پاک شده اینستا

بازیابی دایرکت پاک شده اینستا

  •  بعد از وارد کردن کد گزینه   Download Data نمایان میشود با زدن این گزینه از شما رمز عبور پیج را درخواست میکند بعد از وارد کردن رمز عبور درخواست شما برای بازیابی دایرکت ها ارسال میشود و طی دوروز کاری اینستاگرام یک بکاپ کامل از اطلاعات پیج نظیر عکس، ویدیو، دایرکت، پست ها و استوری ها را برای شما به صورت لینک به ایمیل وارد شده ارسال میکند و با زدن لینک میتوانید تمامی اطلاعات را دانلود کنید .
بازیابی دایرکت پاک شده اینستا

بازیابی دایرکت پاک شده اینستا

 

اینستاگرام را باید یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌ها معرفی کرد که کاربران زیادی را سرگرم کرده و امکان ارسال مستقیم پیام برای کاربران هم وجود دارد . در صورتی که پیام‌ های دایرکت را حذف کرده‌اید و هم اکنون به آن‌ها نیاز دارید ، لازم است روش‌های مختلفی را برای بازیابی پیام‌ها به کارگیری کنید.

 

دایرکت اینستاگرام چیست

برگرداندن و بازیابی دایرکت های اینستاگرام

ایا امکان بازگشت همه ی اطلاعات پاک شده وجود دارد؟

اینستاگرام هنوز راه حل قطعی برای  این گزینه پیشنهاد نکرده است، اما با روش های موجود میتوان تا حدی اطلاعات پاک شده را صحیح و کامل دریافت کرد.

نرم افزار های بازیابی دایرکت اینستاگرام

اولین نرم افزار که برای اندروید ساخته شده Json Genie  میباشد . شما میتوانید این برنامه را از پلی استور یا مارکت های دیگر دانلود و نصب کنید . بعد از دانلود اگر فایل به صورت فایل زیپ بود شما میبایست آن را از حالت زیپ استخراج کرده و بعد فایل اجرایی نرم افزار را باز کنید . سپس فایلی را که قبل تر اینستاگرام برای شما ایمیل کرده را دانلود کنید .

حالا باید فایلی به نام massage.json  را پیدا و باز کنید . (در این بخش می‌توانید بیشتر پیام‌ های حذف شده دایرکت که از گذشته حذف کرده‌اید را هم مشاهده کنید)

بازیابی دایرکت پاک شده اینستا

بازیابی دایرکت پاک شده اینستا

بازیابی دایرکت اینستاگرام در آیفون

اما برای بازیابی دایرکت اینستا در آیفون باید از روش زیر استفاده کنید

نرم افزار JSON Pro Free  را از اپ استور یا سیب اپ دانلود و نصب کنید

ادامه مراحل به روش اندروید هستند و کافیست شما فایل دانلود شده را از داخل نرم افزار باز کنید

برای نمایش فایل بکاپ دایرکت ها روی کامپیوتر یا لپتاپ کافیست وارد وبسایت Online Json viewer  شوید.

مرحله دیگر بازیابی پیام های پاک شده دایرکت اینستاگرام، به شکل زیر میباشد

ریکاوری دایرکت اینستاگرام با استفاده از فیسبوک

شما میتوانید با استفاده از فیسبوک پیام های خودرا بازگردانی کنید البته زمانی که شما قبلا اکانت اینستاگرام خود را با اکانت فیس بوک لینک کرده باشید فقط در این صورت میتوانید از این روش استفاده کنید .

  • باید با استفاده از مرورگر خود وارد سایت فیسبوک شوید
  • در این قسمت نام کاربری و رمز عبور خودرا وارد کنید
  • سمت چپ روی گزینه Instagram Direct کلیک کنید تا همه ی پیام های شما را به نمایش دراورد

اکنون با روش‌های ریکاوری دایرکت اینستاگرام در گوشی‌های اندروید و آیفون آشنا شده‌اید. امیدواریم از مراحل و روش های ریکاوری دایرکت اینستاگرام ذکرشده به منظور بازیابی پیام‌های حذف شده نهایت استفاده را برده باشید.

مطالب پیشنهادی

مشکل ایتا در حال اتصال

ساخت کاور ویدئو اینستاگرام

حل مشکل پرینتر

آموزش حل مشکل اینستاگرام

حل مشکل ایتا

اخبار ورامین

 

 

 

 

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *