اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

بازیابی رمز اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

در صورتی که هر گونه مشکلی برای بازیابی رمز اینستاگرام خود دارید ، سریعا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون نیاز به کد ( تماس با تلفن همراه امکان پذیر نیست ) ارتباط بگیرید .

 در صورت نداشتن تلفن ثابت می توانید از راه دوم برای تماس گرفتن با ما استفاده کنید ، به این منظور از لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه ) بهره نمایید ؛ کارشناسان ما راهنمای شما در موضوع بازیابی رمز اینستاگرام خواهند بود .

برای اطلاع از ۱۰ مشکل اساسی همراه با راهکار هایشان حتما از مطلب پشتیبانی اینستاگرام استفاده نمایید . در این مقاله علاوه بر معرفی این مشکلات ، شما را با ۸ راه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام هم آشنا کرده است .

رمز اینستاگرام خود را فراموش کرده اید ؟ ! نمی توانید به اکانت سابقتان دوباره وارد شوید ؟ ! اگر شما هم مدت هاست پسورد خود را به خاطر نمی آورید و ترس این را دارید که برای ورودی دوباره به حساب تان با مشکل رو به رو می شوید ، همراه رایانه اینجاست تا راه حل این موضوع یعنی ” بازیابی رمز اینستاگرام ” را به شما همراهان گرامی معرفی کند .

چنان چه قصد چنج کردن گذرواژه خود را دارید ، به مقاله تغییر رمز اینستاگرام سری بزنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

اگر قصد دارید بعد از مدت ها به حساب خود در اینستا ورود کنید ، سفارش ما به شما خواندن مطلب نصب اینستاگرام قبلی خودم می باشد .

حفظ امنیت از مواردی ست که همیشه و در هر زمان باید به آن توجه کرد ؛ اگر اطلاعات مهمی در اکانت خود دارید یا صاحب کسب و کار بزرگی هستید ، بهتر است برای برنامه خود پسوردی ایجاد کنید تا هر کسی قدرت سرک کشیدن در اکانت شما را نداشته باشد . کاربران آیفونی برای  این موجب می توانند به پست قفل ورودی اینستاگرام در آیفون مراجعه کنند .

پیج مخاطبان خود را نمی توانید در اینستا پیدا کنید ؟ ! مطالعه مطلب یافتن مخاطبین در اینستاگرام می تواند برای شما کمک کننده باشد .

در صورتی که با مشکل دریافت نکردن کد اینستاگرام مواجه شدید ، لازم است از طریق لینک مورد نظر به مقاله مورد نظرتان بروید .

 

 

پشتیبانی تلفنی بازیابی رمز اینستاگرام

پشتیبانی تلفنی بازیابی رمز اینستاگرام

پشتیبانی تلفنی بازیابی رمز اینستاگرام

پلتفرم اینستاگرام راه های زیادی برای پشتیبانی این برنامه در نظر گرفته است ؛ اما یک راه پشتیبانی که مهم ترین نوع آن برای حل مشکلات می باشد را از قلم انداخته است . این نوع پشتیبانی ، تلفنی می باشد .

مرکز مشاوره همراه رایانه ، یک مرکز پاسخگویی و پشتیبانی تلفنی می باشد که از چندین سال پیش در حوزه تکنولوژی فعالیت می کند . شما می توانید با برقراری ارتباط با تیم متخصصین ما به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل خود را حل نمایید .

یکی از مهم ترین مشکلاتی که کاربران را به خود درگیر می کند ، به خاطر نیاوردن گذرواژه می باشد ؛ همین یک معضل ، سبب می شود تا احتمال از بین رفتن اکانت بالا رود .

اگر شما هم با این مشکل روبه رو شده اید ، لازم است با استفاده از خطوط ثابت و شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با پشتیبانی تلفنی تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما شما را در بازیابی رمز اینستاگرام تان راهنمایی کنند .

 

 

۵ راهکار برای بازیابی رمز اینستاگرام

5 راهکار برای بازیابی رمز اینستاگرام

۵ راهکار برای بازیابی رمز اینستاگرام

در ادامه ۵ روش را به شما آموزش خواهیم داد که با رعایت نکات گفته شده ، به آسانی می توانید بازیابی رمز اینستاگرام را انجام دهید . با همراه رایانه همراه باشید .

۱ . ریست پسورد اینستاگرام با استفاده از فیسبوک

حتما دیده اید در زمان ثبت نام حساب در اینستا ، این پلتفرم به ما پیشنهاد می دهد تا به فیسبوک متصل شود !

خب ، اگر شما جزو این دسته افراد هستید ، تبریک می گوییم ! چون بدون انجام هیچ عمل خاصی و در راحت ترین روش ممکن ، بازیابی رمز اینستاگرام شما انجام خواهد شد و وارد اکانت تان می شوید . چگونه ؟ !

در صورتی که شما قبلا فیسبوک داشتید و این دو حساب را به یک دیگر متصل کرده بودید ، فقط کافی ست اطلاعات فیسبوک خود را وارد کنید ؛ اما چنان چه اکنون دراکانتتان فعالید ، حتی لازم نیست اطلاعاتی وارد نمایید !

شما به صورت خودکار به حسابتان وارد خواهید شد .

 

۲ . ریست پسورد اینستاگرام با استفاده از شماره همراه

این روش یکی از جذاب ترین و جدید ترین روش های بازیابی رمز اینستاگرام می باشد !

در این راه شما با وارد کردن شماره تلفن همراه خود ، دو انتخاب دارید تا بازیابی رمز اینستاگرام با موفقیت انجام شود :

  • استفاده از سمانه پیامکی ( دریافت پیام حاوی کد یا پیوند )
  • برقراری ارتباط تلفنی از طریق پلتفرم اینستاگرام با شما

چنان چه انتخاب شما سامانه ی پیامکی می باشد ، یک کد یا لینک برای بازیابی رمز اینستاگرام به شما ارسال خواهد شد تا تاییدیه اتفاق بیافتد . توجه داشته باشید این راه ممکن است همراه با هزینه های مخابراتی باشد .

اما اگر راه دوم را برگزیدید ، یک تماس از طریق این شرکت دریافت خواهید کرد ؛ اما نیاز به جواب دادن نیست و پس از اتمام تماس ، بازیابی رمز اینستاگرام صورت می پذیرد .

 

۳ . ریست پسورد اینستاگرام با استفاده از نام کاربری

شما با ارسال نام کاربری خود می توانید بازیابی رمز اینستاگرام را به راحتی انجام دهید ! این راهکار زمانی جواب خواهد داد که حساب شما در دستگاه دیگری فعال باشد ؛ چون پیام حاوی کد به حساب شما در آن دستگاه فرستاده خواهد شد .

 

۴ . ریست پسورد اینستاگرام با استفاده از گوگل

سایت گوگل یکی از جاهایی ست که بسیاری از پسورد های مهم شما را در خود ذخیره کرده است !

اگر در گذشته برای ورود به اکانت تان از طریق سایت اینستا اقدام کرده باشید ، به احتمال بسیار زیاد گذرواژه شما در گوگل موجود می باشد . چنان چه از نحوه پیدا کردن رمز خود در گوگل اطلاعی ندارید ، همین الان با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید تا کارشناسان ما ، شما را برای بازیابی رمز اینستاگرام تان راهنمایی کنند .

 

۵ . ریست پسورد اینستاگرام با استفاده از ایمیل

در صورتی که حسابتان ایمیل ثبت شده دارد ، این روش برای شماست . ایمیل از چیز هایی ست که همیشه پیشنهاد می کنیم به دلایل امنیتی در اکانت خود ثبت نمایید .

خب ، برای بازیابی رمز اینستاگرام در این روش ابتدا ایمیل خود را وارد نمایید ، سپس با زدن دکمه ” ادامه ” منتظر باشید تا ایمیلی از اینستاگرام برای شما ارسال شود . پس از دریافت این ایمیل ، کد مربوطه را کپی کرده و در فیلد مورد نظر وارد نمایید . اکنون حساب شما تایید خواهد شد ؛ پس از تایید شدن کافی ست با ارسال گذرواژه جدید ، به اکانت تان وارد شوید .

 

سخن پایانی

در آخر چنان چه با انجام راهکار های بالا به نتیجه نرسیدید ، ابتدا به پست مشکل ریست پسورد اینستاگرام مراجعه کنید و پس از مطالعه آن با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون پیش شماره با تیم همراه رایانه تماس بگیرید ؛ همکاران ما شما را برای حل مشکل بازیابی رمز اینستاگرام کمک خواهند کرد .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *