آیفون, اینترنت و شبکه, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

باز نشدن عکس در آی مسیج

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه با مشکل باز نشدن عکس در آی مسیج مواجه شده اید با همراه رایانه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت تماس بگیرید . ( تماس با موبایل ممکن نیست ) در صورت عدم برقراری تماس از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) برای ارتباط با کارشناسان همراه رایانه در جهت حل مشکل باز نشدن عکس در آی مسیج تماس بگیرید .

محصولات شرکت اپل امکانات بسیار زیادی دارند که موجب می شود طرفداران آن روز به روز روندی افزایشی پیدا کنند . یکی از قابلیت های این برند جذاب و هوشمند آی مسیج آن است .

آی مسیج یک سرویس پیام رسانی بسیار کاربردی و جذاب است که از سال ۲۰۱۱ پا به دنیای محصولات اپل گذاشته است . این سرویس ویژه به کاربران فرصت برقراری یک ارتباط راحت بین آیفون و مک و یا حتی اپل واچ را می دهد .

کاربرد آی مسیج کجاست ؟

علاوه بر پیام رسانی ، آی مسیج کاربرد های زیادی دارد ! با این سرویس ویژه می توانید استیکر و گیف ارسال کنید ، عکس و فیلم های خود را به اشتراک بگذارید ، موقعیت مکانی خود را برای دوستتان بفرستید و یا حتی می توانید با کاربر موردنظرتان بازی کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

همانطور که گفتیم یکی از کاربرد های آی مسیج ارسال و دریافت عکس است . این قابلیت در کنار این که کلی مزایا و و ویژگی خوب دارد اما گاها مشکلات زیادی را نیز متحمل می شود .

عکس در آی مسیج باز نمی شود ! مشکلی که گاها کاربرانی که برای اولین بار قصد استفاده از این پیام رسان را دارند برایشان به وجود می آید . در این پست مشکل باز نشدن عکس در آی مسیج را بررسی می کنیم .

 

 

نحوه فعالسازی آی مسیج

 

نحوه فعالسازی آی مسیج

نحوه فعالسازی آی مسیج

برای استفاده از آی مسیج و باز کردن عکس ها  ابتدا کافی ست آن را فعال کنید .  فعالسازی آی مسیج خیلی ساده ست فقط کافی ست به تنظیمات دستگاه خود مراجعه کنید و وارد تب پیام ها شوید ، اکنون با فعال سازی آی مسیج می توانید عکس های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید . 

 

 

بررسی مشکل باز نشدن عکس در آی مسیج

 

بررسی مشکل باز نشدن عکس در آی مسیج

بررسی مشکل باز نشدن عکس در آی مسیج

باز نشدن عکس در آی مسیج دلایل مختلفی را در بر می گیرد . در این بخش قصد داریم تمامی علت هایی که نمی گذارد عکس های دریافتی در آی مسیج باز شود را تحلیل و بررسی کرده و به حل مشکل پیش آمده بپردازیم .

برای تماس با مرکز مشاوره همراه رایانه شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را از تلفن ثابت بدون کد شماره گیری کنید .

 

۱ . علت : از آنجایی که آی مسیج با اینترنت کار می کند ، ضعیف بودن اینترنت موجب باز نشدن عکس در آی مسیج می شود !

راهکار : اینترنت خود را تغییر دهید و در صورت امکان از یک اتصال داده قدرتمند استفاده کنید .

 

۲ . علت : هرگونه اختلال در پیام های تصویری و یا غیر فعال بودن MMS از باز شدن عکس در آی مسیج جلوگیری می کند .

راهکار : به تنظیمات دستگاه مراجعه کرده و از بخش پیام رسان ، MMS را فعال نمایید .

 

۳ . علت : تصاویر دیتا های زیادی را در بر می گیرند ، در صورتی که حافظه دستگاه پر باشد مشکل باز نشدن عکس در آی مسیج پدید می آید .

راهکار : حافظه دستگاه خود را سبک کنید و در صورت امکان تصاویر و فایل های مهم خود را به کارت حافظه خارجی منتقل کرده و بعد عکس های آی مسیج را باز کنید .

 

۴ . علت : شبکه های اینترنت اختلالات زیادی را در بر می گیرند ، اختلال در تنظیمات شبکه نیز منجر به باز نشدن عکس در آی مسیج است .

راهکار : تنظیمات شبکه خود را بازنشانی کنید . برای این کار لازم است به تنظیمات رفته و در کادر جستوجو بازنشانی تنظیمات شبکه را انتخاب کرده و ریست کنید .

 

۵ . علت : اختلال در آی مسیج نیز می تواند یکی از عوامل پیدایش مشکل باز نشدن عکس در آی مسیج باشد .

راهکار : برای حل آن لازم است آی مسیج خود را قعال و غیر فعال کرده و یا در صورت امکان آن را بازنشانی نمایید .

 

۶ . علت : فرمت عکس شما ناخوانا ست ! برخی اوقات فرمت عکس توسط برنامه خوانده نمی شود بنابراین این نرم افزار قادر به باز کردن عکس نیست .

راهکار : بعضی از فرمت های موجود در آی مسیج قابل نمایش و یا خواندن نیست . از فرستنده بخواهید عکس مرود نظر را مجددا با فرمت PNG و یا JPG ارسال کند .

اگر راهکار های بالا برای شما قادر به حل مشکل باز نشدن عکس در آی مسیج نیستند آخرین راه موجود تماس با پشتیبانی آی مسیج و یا برگشت به تنظیمات کارخانه دستگاه شماست .

 

 

لپ مطلب

آی مسیج یکی از برترین ویژگی های محصولات اپل به شمار می رود . کیفیت برند اپل ، واقعیتی انکار نشدنی ست و آی مسیج آن یک میانبر راحت برای دور زدن تمامی شبکه های اجتماعی ست .

مشکل باز نشدن عکس در آی مسیج گاها دلایل متعددی دارد که حل آن ها خیلی سریع می تواند شما را به جواب مورد نظرتان برساند .

اگر در کار با نرم افزار آی مسیج به مشکل خوردید نگران هیچی نباشید ! همراه رایانه پشتیبانی تمامی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شما را انجام می دهد .

برای ارتباط با پشتیبانی آی مسیج و حل مشکل باز نشدن عکس در آی مسیج با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *