سروش, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

تغییر عکس پروفایل سروش

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه در حین تغییر عکس پروفایل سروش خود با مشکل مواجه شدید ، کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به حل مشکل شما بپردازند .

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که تازه با پیام رسان سروش آشنا شدید و از این برنامه اطلاعات درست و کافی در دست ندارید ، لازم است که تا پایان این پست وبلاگ همراه ما باشید .

در ابتدا شما می توانید جهت دانلود نسخه بروز سروش پلاس به مطلب آموزش نصب سروش پلاس مراجعه کنید تا علاوه بر دانلود و نصب برنامه ، یک اکانت کاربری حرفه ای برای سروش پلاس خود بسازید . چنانچه در نصب سروش با مشکل مواجه شدید ، از مطلب مشکل نصب سروش پلاس دیدن کنید . همچنین اگر در هنگام ورود به اکانت سروش ، کد ورود به برنامه برای شما ارسال نشد از راهکار های مطلب چرا سروش کد نمیده استفاده کنید .

سروش پلاس یک پیام رسان ایرانی ست که در کنار وظیفه اصلی پیام رسانی امکانات به خصوصی را درون خود جای داده است به طوری که کاربران زیادی را به واسطه این ویژگی منحصر به فرد جذب خود کرده است .

برای اطلاع از آخرین امکانات و ویژگی های پیام رسان سروش ، می توانید به مطلب امکانات سروش پلاس مراجعه کرده و یا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره و کد تماس بگیرید تا با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

سروش پلاس چیست ؟

برای شروع کار با پیام رسان سروش پلاس لازم است کمی با پیام رسان سروش آشنا شویم و از زیر و بم آن تا حد مناسبی اطلاع پیدا کنیم .

سروش پلاس چیست

سروش پلاس چیست

این پیام رسان از بهمن سال ۱۳۹۴ به صورت نسخه آزمایشی تحت نظر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران وارد عرصه فناوری شد و پایان زمستان سال بعد به طور رسمی رونمایی شد . جالب است بدانید که در همان دوره آزمایشی این برنامه توانست ۷۰۰ هزار کاربر فعال را جذب خود کند .

مدت زیادی از روی کار آمدن این برنامه نگذشته بود که صدا و سیمای جمهوری اسلامی آن را به یک شرکت خصوصی واگذار کردند . پس از واگذاری این پیام رسان نام او از سروش ، به سروش پلاس تغییر داده شد .

پیام رسان سروش یکی از بهترین و راحت ترین پیام رسان های ایرانی ست که تنها با یک بار آموزش کار با آن به راحتی دستتان می آید . در ضمن اگر قصد بروزرسانی سروش پلاس را دارید ، حتما قبل انجام به روز رسانی کردن پیام رسان آموزش بروز رسانی سروش پلاس را مطالعه کنید .

خب از بحث اصلی غافل نشویم . موضوع این پست وبلاگ همراه رایانه آموزش تغییرعکس پروفایل سروش شماست . شما می تواند با مطالعه این مطلب به راحتی عکس پروفایل خود را تغییر داده و نمایه ای دلخواه برای خود انتخاب کنید .

 

 

آموزش تغییر عکس پروفایل سروش 

شما می توانید تنها با یک بار آموزش این مبحث به راحتی تصویر پروفایل خود را عوض کنید . برای تغییر عکس نمایه سروش ، کافی ست از بخش تنظیمات ، گزینه ایجاد عکس جدید را پیدا کرده و تصویر جدید خود را انتخاب کنید .

 تغییر عکس پروفایل سروش

تغییر عکس پروفایل سروش

همراه رایانه جهت حل مشکلات شما مطالبی با موضوع سروش پلاس عرضه کرده است که شما تنها با یک کلیک می توانید به این مقالات دسترسی داشته باشید .

  1. اگر قصد حذف اکانت کاربری سروش پلاس را دارید ، پست دیلیت اکانت سروش را مطالعه کنید .
  2. یکی از بهترین قابلیت های سروش پلاس استفاده از پخش زنده آن است ، جهت اطلاع از این ویژگی منحصر به فرد لازم است به روی عبارت پخش زنده سروش پلاس کلیک کرده تا به صورت مستقیم به صفحه آن هدایت شوید .
  3. برای رفع محدودیت سروش خود می توانید به پست رفع ریپورت سروش پلاس مراجعه نمایید .
  4. همانطور که می دانید پیام رسان سروش به راحتی به روی رایانه نصب نمی شود و برای استفاده از آن لازم است مطلب مشکل نصب سروش در کامپیوتر را مطالعه کرده و مطابق راهکار ارائه شده آن پیش روید .

 

 

کلام آخر

جهت تمایل از نحوه ارتباط با پشتیبانی سروش ، به پست پشتیبانی سروش پلاس مراجعه کنید .

در صورتی که با مطالعه مطلب تغییر عکس پروفایل سروش به نتیجه نرسیدید و نتوانستید مشکل خود را حل کنید ، کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به بررسی و حل مشکل سروش شما بپردازند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *