اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

تغییر کاور پست اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

در این مقاله، به بررسی موضوع تغییر کاور پست اینستاگرام خواهیم پرداخت. با ما بمانید.

نخستین موردی که نظر اغلب کاربران را در explorer Instagram در زمان سرچ کردن به خود جلب می کند، داشتن بهترین کاور است. در اصل پیش از این که محتوای پست شما توسط کاربران مشاهده شود، کاور آن با رعایت از تمامی مشخصه های یک کاور مناسب توانسته است نظر بیشتر کاربران را به خود معطوف کند.

این امر سبب می گردد تا پست شما از سوی کاربران بسیاری مشاهده شود. حتی تا هنگامی که به explorer وارد نشده باشد، این امکان برای کاربران شما وجود دارد که در صفحه نخست Instagram پست شما را مشاهده کنند و مایلند ببینند که با توجه به کاور بسیار زیبایی که برای آن در نظر گرفته اید، چه محتوایی دارد.

حال شاید در صفحه شخصی خود پستی را بارگذاری کرده باشید که بعد از upload متوجه ابعاد نادرست کاور آن شده باشید و یا متن نامشخصی را برای آن انتخاب کرده اید که ممکن است اولین موردی که به ذهن شما برسد، حذف کردن پست باشد.

باید گفت در چنین مواردی نیاز به delete کردن پست نیست، بلکه تغییر کاور پست اینستاگرام مناسب ترین اقدامی است که شما می توانید بلافاصله بعد از آن انجام دهید.

حل مشکلات با کمک رایانه

حال ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که آیا ادیت کاور پست در صفحه بارگذاری شده امکانپذیر است؟ در این راستا، می توانید با کارشناسان شرکت همراه پی سی در ارتباط باشید. شرکت همراه پی سی، از معتبرترین موسسات در این حوزه به شمار می آید.

با ما همراه باشید تا درباره تغییر کاور پست اینستاگرام توضیحات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

پیشنهاد می کنیم از پست آموزش فعال سازی و غیر فعال سازی رمز تائید دو مرحله ایتا دیدن کنید.

فهرست مطالب:

کاور پست اینستاگرام چیست و دلایل استفاده از آن را نام ببرید؟

مشخصه های بهترین کاور برای ورود به explore Instagram

آیا تغییر کاور پست اینستاگرام امکانپذیر است؟ توضیح دهید.

ویرایش Instagram post

شیوه های جدید delete پست اینستاگرام از طریق مرورگر Web

مهمترین مشخصه های کاور اینستاگرام را برای ورود به explore Instagram ذکر کنید.

نتیجه گیری

 

کاور پست اینستاگرام

کاور پست اینستاگرام

کاور پست اینستاگرام

پیش از توضیح در مورد تغییر کاور پست اینستاگرام، لازم است در خصوص کاور پست در این شبکه توضیحاتی را در اختیار شما کاربران محترم قرار دهیم. ایجاد یک تولید محتوای مناسب، از مهمترین موارد در شبکه های اجتماعی و به خصوص Instagram است.

در اصل اکثر کاربران به منظور این که این توانایی را داشته باشند که در صفحه شخصی خود به خوبی رشد کنند، بایستی محتوای بسیار کاربردی و در عین حال جذابی را تولید کنند.

به طور کلی محتوا سبب می گردد تا تعامل بیشتری کاربر با صفحه شخصی شما برقرار کند و به تدریج، صفحه شما در بین دنبال کنندگان به یکی از محبوب ترین صفحات تبدیل شود که بهترین کاور پست اینستاگرام را برای آن انتخاب کنید.

به همین منظور بایستی در زمان تولید محتوا، به کاور پست و همچنین تغییر کاور پست اینستاگرام توجه بسیار داشته باشید. به راستی نمای نخستی که کاربران، پست شما را مشاهده می کنند، Instagram post cover است که اهمیت به آن امری بسیار حائز اهمیت تلقی می شود تا از این طریق بتوانید کاربران بیشتری را جلب کنید.

همان طور که گفتیم، محتوای کامل و جذابیت در طراحی کاور پستی در این شبکه اجتماعی، مهمترین اصل به شمار می آید. طراحی و یا حتی تغییر کاور پست اینستاگرام امری راحت بوده و تنها لازم است از طریق برخی از ترفندهای طراحی، تغییرات لازم را ایجاد کنید.

در وهله نخست بایستی انگیزه خود از طراحی کاور پست در اینستاگرام را مشخص کنید و در این خصوص، شناخت کافی نسبت به سلیقه کاربران را پیدا کنید، سپس با رعایت تمامی موارد، طراحی کاور پست اینستاگرام خود را انجام دهید. کارشناسان مجرب ما در شرکت همراه پی سی، پاسخگوی   تمامی سوالات شما در زمینه طراحی کاور پست اینستاگرام هستند.

دلیل استفاده از کاور اینستاگرام

دلیل استفاده از کاور اینستاگرام

دلیل استفاده از کاور اینستاگرام

همان طور که در بخش قبلی بیان کردیم، Instagram post cover نمایی از پست شما است که بیانگر محتوا و موضوع اصلی آن است. به طور مثال چنانچه شما مایلید پستی را در این شبکه به اشتراک بگذارید، شاید بخواهید توضیحات لازم را در اسلایدهای مختلف بیان کنید.

در چنین مواردی نبایستی توقع داشته باشید که کاربران، محتوای تولیدی شما را به طور کامل بخوانند؛ پس بهتر است برای محتوا، عنوانی را برگزینید که توضیحات لازم برای Cover پست بیان شده باشد. به عبارت ساده تر، کاربران از موضوعی بیشتر استقبال می کنند که خوششان بیاید و طراحی و محتوای بسیار عالی داشته باشد.

تفاوتی ندارد محتوای جذاب شما به صورت ویدیو و یا حتی تصویر باشد، بلکه مهم است که کاربر با مشاهده آن به موضوع اصلی آن پی ببرد و در صورت تمایل نسبت به محتوای آن، تا انتها آن پست را مشاهده کند. دقت داشته باشید برای دیده شدن بهتر محتوا، به کاور جذابی نیاز دارید که در عین کاربردی بودن، بسیار گیرا باشد.

مشخصه های بهترین کاور برای ورود به explore Instagram

مشخصه های بهترین کاور برای ورود به explore Instagram

مشخصه های بهترین کاور برای ورود به explore Instagram

در صورتی که مایلید طراحی های لازم را پیش از تغییر کاور پست اینستاگرام در Cover پست خود ایجاد کنید، بایستی به مشخصه هایی که به جذاب تر شدن کاور شما کمک می کند، شناخت کافی داشته باشید. لذا در این بخش به عمده ترین ویژگی هایی که تا حد قابل توجهی سبب جذابیت کاور شما می شود، می پردازیم که عبارتست از:

کاربرد رنگ مناسب:

استفاده از مناسب ترین رنگ در طراحی کاور پست اینستاگرام، نخستین موردی است که بایستی توجه بسیار به آن شود. به بیان ساده تر، بایستی رنگی که سبب جذابیت بیشتر کاور پست شما می شود را انتخاب کنید.

به طور معمول تعیین رنگ نبایستی به شکلی باشد که باعث آزار چشم کاربر شود، بلکه رنگ هایی که نظر آنها را بیشتر به خود جلب می کند و یا به عبارتی به چشم می آید را به خصوص در اسلایدهای پس از Post Cover در این طراحی استفاده کنید.

کاربرد تصاویر مربوط به post:

به کارگیری از تصویرهای مربوط در زمان طراحی کاور پست، مورد مهم دیگری است که بایستی توجه بسیار به آن شود. در بعضی موارد، تغییر کاور پست اینستاگرام تنها با هدف جلب نظر کاربران بیشتر از تصاویر نامنسجم و ناهماهنگ استفاده می شود که نتیجه خاصی را به دنبال ندارد.

همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم، فالوورهای شما بیشتر در پی پست هایی که بر مبنای سلیقه آنهاست، می باشند. به این ترتیب در صورتی که Cover و یا حتی پست شما مطابقت نداشته باشد، کاربر به دنبال سایر پست ها در اکسپلور اینستاگرام می رود.

به خصوص بایستی تصاویر مربوط را در صفحات تخصصی به کار ببرید تا فالوورها بیشتر به دنبال پست شما باشند. دقت داشته باشید که برای download تصاویر باکیفیت و در عین حال مرتبط، منابع متعددی وجود دارد که می توانید از آنها بهره مند شوید.

به کارگیری از تصاویر جذاب:

علاوه بر استفاده از تصاویر مرتبط، بایستی تصویر شما برای کاربر بسیار جذاب باشد. جذابیت و در عین حال مربوط بودن تصاویر، از مهمترین موارد در جلب نظر کاربران و رسیدن به بهترین نتایج است. به طور مثال کیفیت تصویر در زمینه تکنولوژی و فان بودن تصاویر در عرصه سرگرمی، سبب جذابیت دو چندان طراحی کاور پست اینستاگرام شما می شود.

به کارگیری از کادر و یا فضای خالی برای طراحی:

در صورتی که قالب خاصی برای پست های خود دارید و روزانه با آن محتوای خود را انتشار می دهید، استفاده از کادر و یا فضای خالی، بهترین اقدام محسوب می شود. در بعضی موار،د تداخلی در بین پست ها ایجاد می شود که یافتن آن برای فالوورها بسیار سخت است. به این ترتیب زمانی که پست منتشر شده شما دارای فضای خالی باشد، تشخیص آن به آسانی برای کاربران انجام می شود.

طراحی ساده کاور:

ممکن است شما با صفحاتی که دارای کاورهای بسیار مبهم هستند، روبرو شده باشید. این امر سبب می گردد که کاربران از محتوای تولیدی شما درک مناسبی نداشته باشند و در برخی موارد، چندین بار محتوای شما را بخوانند که در چنین شرایطی بهترین و موثرترین اقدام، تغییر کاور پست اینستاگرام است.

در حقیقت موضوع فوق مشکل بزرگی به شمار می آید که شاید از محتوا بیشتر به گرافیک اهمیت داده شود. به این ترتیب چنانچه مایلید پیوسته نتایج بهتری را به دست آورید و یا تعامل بیشتری با کاربران برقرار کنید، لازم است از ساده ترین کاورهای پست اینستاگرام در طراحی استفاده کنید. هدف از طراحی کاور ساده، بلیغ و شیک بودن محتوا است.

طراحی خلاقانه کاور:

سعی کنید به شکل کاملاً مبتکرانه، کاور پست اینستاگرام را طراحی کنید. توصیه می شود در صورتی که مایلید به شکل ساده و عادی محتوا تولید کنید، از انجام این امر بپرهیزید؛ به این دلیل که برخی صفحات، این امر را به شکل حرفه ای تر انجام می دهند.

طراحی خلاقانه سبب می گردد تا کاربران دیدگاه بهتری به صفحه شما داشته باشند و از این طریق، بیشترین نرخ تعامل را به دست آورید. شما به تدریج بایستی پست های جذاب و در عین حال حرفه ای را با هدف بهترین راندمان ایجاد کنید. در اصل به منظور دستیابی به کاربران بیشتر، خلاقیت و ابتکار در طراحی کاور پست اینستاگرام مسیر فوق را برای شما کوتاه تر می کند.

به کارگیری از فونت مناسب و خوانا:

از دیگر مواردی که ممکن است شما مایل به تغییر کاور پست اینستاگرام خود باشید، به کار بردن فونت های بسیار خوانا است تا بدین وسیله مشکلی برای کاربران در زمان مطالعه محتوا ایجاد نشود.

البته مهم است که برای رسیدن به بهترین نتایج، علاوه بر فونت، به Bold و سایز آن هم دقت بسیار داشته باشید. به این ترتیب فونت کاملاً خوانا در کنار ظاهر گرافیکی، به طراحی کاور پست شما کمک بسیار می کند. اطلاعات تکمیلی را از متخصصین شرکت همراه پی سی کسب نمایید.

استفاده از بهترین عنوان:

استفاده از بهترین عنوان:

استفاده از بهترین عنوان:

برای جذب فالوورهای بیشتر، بهتر است عنوان مناسبی را در طراحی کاور اینستاگرام به کار ببرید. در واقع عنوانی که بیانگر محتوای پست شما است، بایستی به قدری جذاب باشد که کاربران بیشتری را به خود جذب کند. بهتر است توضیح مختصری همراه با عنوانی که برای محتوای خود برگزیدید، درج کنید که از طریق آن، کاربر نسبت به چیزی که بایستی فرا گیرد، درک بهتری داشته باشد.

در انتها لازم است متذکر شویم که ایده گرفتن از سایر کاورهای پست اینستاگرام و طراحی بر مبنای اندازه استاندارد آن، از دیگر مواردی است که بهترین عملکرد را به دنبال دارد و حتی تا حد قابل ملاحظه ای شانس شما برای وارد شدن به explorer Instagram را افزایش می دهد.

به طور کلی ورود به explore به مفهوم ارتقا و پیشرفت سریع تر پست و یا صفحه شما در اینستاگرام است که در این راستا، کارشناسان زبده و ماهر ما در شرکت همراه پی سی پیوسته همراه شما بوده و در رابطه با مهمترین مشخصه های طراحی کاورهای پست و یا حتی تغییر کاور پست اینستاگرام، راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند و همچنین در تمامی حوزه های مرتبط به مشکلات فوق، اطلاعات لازم را ارائه خواهند کرد.

تغییر کاور پست اینستاگرام

تغییر کاور پست اینستاگرام

تغییر کاور پست اینستاگرام

با توضیحاتی که در خصوص مهمترین ویژگی های کاور پست اینستاگرام در بخش قبلی بیان کردیم، باید گفت که با این که پست شما می تواند هم تصویر و هم ویدیو باشد، قابلیت تغییر Cover ویدیوهای آخر اینستاگرام وجود ندارد و بایستی با توجه به عمده ترین خصوصیاتی که در زمینه فوق بیان کردیم، در زمان انتشار تصویر و یا ویدیوی خود در انتخاب کاور، دقت بسیار داشته باشید.

این امر به شما کمک می کند که از ایجاد کاور جذاب و در عین حال زیبا با جذب کاربران بیشتر، نهایت بهره مندی را از صفحه اینستاگرام خود داشته باشید.

لازم به توضیح است زمانی که ویدیویی را با Cover در صفحه شخصی خود انتشار دادید، دیگر امکان تغییر کاور پست اینستاگرام وجود ندارد و مناسب ترین اقدام حذف کردن ویدیو از اول است و مجدداً فیلم جدید خود را با بهترین ویژگی های طراحی کاور انتشار دهید.

لذا نمی توانید تغییر کاور پست اینستاگرام را انجام دهید و فقط بایستی در هنگام گذاشتن پست، از بهترین Cover مبنی بر سایز، اندازه، فونت، رنگ مناسب و غیره استفاده کنید تا با مشکل خاصی در زمان انتشار روبرو نشوید.

حال با توضیحات ارائه شده ممکن است این سوال برای اغلب کاربران مطرح شود که آیا امکان تغییر کاور پست اینستاگرام وجود دارد؟

شما می توانید تنها در هنگام انتشار Post، کاور پست های خود را تغییر دهید. از این رو می بایست دقت بسیاری کنید که بهترین و در عین حال جذاب ترین کاور را برای پست خود طراحی کنید. همان طور که در بخش های قبلی بیان کردیم، در حال حاضر طراحی Instagram post cover نقش مهمی در افزایش فالوورها دارد.

طبق نظر کارشناسان مجرب ما در شرکت همراه پی سی، در حالت معمولی قابلیت تغییر کاور پست اینستاگرام وجود ندارد و تنها از این فرصت برخوردارید که در زمان منتشر کردن پست در صفحه خود، Cover را طراحی نموده و روی پستتان که ممکن است ویدیو و یا تصویر باشد، قرار دهید.

ویرایش Instagram post

ویرایش Instagram post

ویرایش Instagram post

از بهترین application شبکه های اجتماعی، اینستاگرام است که امکان تغییر و یا حذف پست اینستاگرام وجود دارد؛ مثلاً شاید با خرید پیج Instagram نیاز به ویرایش و یا تغییر پست باشد.

اما برخی محدودیت ها مانند Edit post Instagram لحاظ می شود مانند هنگامی که عکسی را همچون post در این اپلیکیشن قرار می دهید، امکان تغییر آن وجود ندارد این در حالی است که ویرایش کامل Caption وجود دارد.

اگر چه اشخاصی که مایلند پست آنها پخش جهانی داشته باشد و یا به explore Instagram وارد شود، نبایستی حداقل لااقل تا ۲ ساعت نخست، ویرایش انجام دهند. برای تغییر کپشن های post خود نخست بایستی به آن بخشی که تمامی پست ها مشاهده می شود، مراجعه نمود.

سپس عکسی که بایستی Caption آن ویرایش شود را انتخاب نموده و در قسمت بالای پست، سه نقطه را برگزینید و گزینه Edit post Instagram را انتخاب و تغییرات لازم را ایجاد کنید. گفتنی است شما می توانید علاوه بر location و Caption tag تغییرات لازم را در Caption Instagram ایجاد کنید.

متذکر شدیم اشخاصی که مایلند پست آن وارد explorer Instagram شود، با توجه به مقررات اینستاگرام نبایستی ادیت پست، کپشن، تگ و یا حتی Edit location را انجام دهند، به این دلیل که انجام آن مانع از پیشرفت و ورود پست شما explorer Instagram می شود.

به این ترتیب شما با افزایش Instagram follower مواجه نخواهید شد. لذا اشخاصی که دارای پیج کاری هستند، بایستی به این مورد توجه داشته باشند که حداقل در صد و بیست دقیقه نخست، پستی را که به اشتراک گذاشته اند حتی اگر دارای غلط املایی است را به هیچ عنوان ویرایش نکنند. در این راستا می توانید از کارشناسان شرکت همراه پی سی کمک بگیرید.

شیوه های جدید delete پست اینستاگرام از طریق مرورگر Web

شیوه های جدید delete پست اینستاگرام از طریق مرورگر Web

شیوه های جدید delete پست اینستاگرام از طریق مرورگر Web

شیوه های اخیر اپلیکیشن فوق، کار را برای اغلب کاربران آسان نموده است؛ به شکلی که کاربر می تواند همچون مراحل موبایل، این امر را به آسانی و در کمترین زمان انجام دهد.

بعد از این که وارد پیج شخصی خود در اینستاگرام شدید، روی تصویر پروفایل در بخش فوقانی صفحه به منظور باز شدن پنجره کلیک کنید. سپس برای وارد شدن به بخش profile روی آن کلیک کنید.

به این ترتیب شما این امکان را دارید که ویرایش و یا حتی delete را انجام دهید. با کلیک کردن روی پست دلخواه، به طور کامل post برای شما باز می شود. سه نقطه در قسمت بالای پنجره وجود دارد که با انتخاب آن، کلیه گزینه های خواسته شده که شامل Delete و یا Edit پست اینستاگرام است، برای شما نمایان خواهد شد.

طراحی کاور اینستاگرام

طراحی کاور اینستاگرام

طراحی کاور اینستاگرام

با توجه به عنوان مقاله تغییر کاور پست اینستاگرام، لازم است در خصوص طراحی جذاب کاور آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. به کارگیری از برنامه های کامپیوتر مانند Photoshop از جمله مواردی است که به طراحی کاور پست شما در Instagram کمک بسیار می کند که در ادامه، توضیحات لازم را بیان خواهیم کرد:

نخستین شیوه که می توان از طریق کامپیوتر و برنامه های متعدد برای طراحی گرافیک از آن بهره مند شد و کاور مناسب بر حسب نیاز خود در اینستاگرام را طراحی کرد، برنامه فتوشاپ است.

هر المانی را که بخواهید، می توانید در پست خود از طریق این نرم افزارها ایجاد کنید که این مورد یکی از بارزترین مزایای برنامه های کامپیوتری است. به طور معمول کیفیت خروجی این نوع کاورها در مقایسه با برنامه های موبایل، به مراتب بیشتر است.

همین موضوع سبب گردیده که اغلب صفحات حرفه ای این شبکه، محتوای تولیدی خود را تنها از طریق کامپیوتر انجام دهند. شما از طریق این نرم افزار که یکی از بهترین برنامه های کامپیوتری است، می توانید هر کاور و یا پستی را به آسانی طراحی کنید.

ابزارهای متعددی در این نرم افزار وجود دارد که می توانید برای جذابیت بیشتر کاور پست خود در اینستاگرام، از آن بهره مند شوید. با توجه به این که یکی از ویژگی های کاور مناسب به منظور ورود به explorer Instagram سایز استاندارد است، شما می توانید از طریق فتوشاپ، تنظیمات لازم سایز را در طراحی ایجاد کنید.

شیوه های دیگر برای طراحی Instagram post cover عبارتند از:

به کارگیری از application موبایل:

به طور کلی شما این امکان را دارید که به آسانی از طریق اپلیکیشن موبایل، کاور مورد نیاز خود را طراحی کنید. البته بایستی به این مورد توجه داشته باشید که قابلیت ها و امکانات موجود در هر یک از اپلیکیشن های موبایل متفاوت است؛ لذا بایستی برنامه ای را انتخاب کنید که نیازی به تغییر کاور پست اینستاگرام نداشته باشد.

ناگفته نماند که بعضی برنامه ها با محدودیت هایی همراه هستند که شما با خرید ورژن تجاری آن می توانید کیفیت خروجی کاور پست اینستاگرام خود را تا حد بسیار بالا ببرید.

به کارگیری از امکانات Instagram:

قابلیت های اینستاگرام از دیگر شیوه های طراحی Cover Instagram است. در واقع شما از طریق این امکانات، تنظیمات رنگ و یا پست کردن تصویر را انجام می دهید. گفتنی است امکان افزودن عنوان روی تصویر را ندارید ولی با توجه به قابلیت های موجود در اینستاگرام، می توانید تنظیمات لازم را روی رنگ تصویر ایجاد کنید.

نکته مهمی که در انتها بایستی برای ابزارهای آنالیز Instagram متذکر شویم، این است که:

به منظور دسترسی به برنامه های طراحی Cover Instagram لازم است نخست به market مرتبط به سیستم عامل خود وارد شده و download آن را انجام دهید.

در این راستا، google play برای برنامه های مارکت Android و app store به منظور برنامه های market ios است که با وارد شدن به بازارهای فوق، این امکان را دارید که در کوتاهترین زمان، اپلیکیشن های فوق را نصب نموده و جذاب ترین و بهترین طراحی کاور اینستاگرام را انجام دهید.

توصیه می شود با کارشناسان با تجربه و کارآمد ما در شرکت همراه پی سی در ارتباط باشید تا در خصوص دانلود این برنامه ها و سایر سوالاتی که ممکن است در رابطه با طراحی کاور پست و یا تغییر آن برای شما مطرح شود، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری

نتیجه گیری

در این مقاله، سعی کردیم در مورد تغییر کاور پست اینستاگرام توضیحات لازم را در اختیار شما کاربران محترم قرار دهیم. متذکر شدیم که امکان ویرایش و یا ادیت کاور پست در اینستاگرام، تنها در هنگام انتشار post انجام می شود که بهتر است به تمامی مشخصه های بهترین کاور به منظور وارد شدن به explorer Instagram توجه بسیار داشته باشید.

 

مطالب پیشنهادی

مشکل بروزرسانی ایتا

ساخت کاور اینستاگرام

حل مشکل اینستاگرام

حل مشکل جیمیل

بازیابی دایرکت پاک شده اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *