اینترنت و شبکه, توییتر, دسته‌بندی نشده, همه مطالب

توییتر چیست

حل مشکلات با کمک رایانه               
توییتر چیست

توییتر چیست

 

اگر هر کجای مقاله ( توییتر چیست ) سوالی ذهنتان را درگیر کرد می توانید با کارشناسان همراه رایانه در اسرع وقت از طریق شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با تلفن ثابت تماس برقرار کنید و مشکل را حل کنید .

در صورتی که به تلفن ثابت دسترسی ندارید از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) برای ارتباط با کارشناسان از طریق موبایل استفاده نمایید . 

همانطور که می دانید یکی از بهترین نرم افزار های محبوب بین کاربران ایرانی و خارجی توییتر است که قابلیت های زیادی را مخصوصا برای کسب و کار قرار داده است . 

توییتر برای ارسال اخبار رسمی سلیبریتی ها خیلی کار آمد هست و حتی سیاست مداران نیز از توییتر برای اظهار نظر و رسمی کردن اقدامات خودشان استفاده می کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

شبکه اجتماعی توییتر

توییتر در سال ۲۰۰۶ ساخته و راه اندازی شد و بعد از چند سال توانست کاربران خود را میلیونی کند و در حال حاظر حدود ۱۰۰ میلیون کاربر دارد و درتوییتر هر روز حدود ۴۰۰ میلیون توییت ارسال و دریافت می شود .

البته نکته مهمی که هست این است که مالک جدید توییتر یعنی ایلان ماسک ، نام توییتر را به ایکس ( X ) تغییر داد .

بنا بر این در هنگام دانلود نرم افزار ایکس یا توییتر قدیم ، دیگر با لوگوی پرنده آبی مواجه نخواهید شد .

هر چند این تغییر ناگهانی اسم توییتر با انتقاد بسیاری از کاربران مواجه شد اما ایلان ماسک اعلام کرد که با این تغییر می تواند بیشتر فعالیت های مالی را در دنیا به خود اختصاص دهد .

ویژگی های توییتر ( X )

توییتر بیشتر یک نرم افزار برای کسب و کار های آنلاین و خبرگذاری های انلاین است تا یک پیام رسان معمولی .

به دلیل جهانی بودن توییتر کاربران زیادی از اقصا نقاط دنیا از آن استفاده میکنند و به همین دلیل خیلی راحت می توانید با کاربران دیگر ارتباط بگیرید و حتی برای کسب و کار خود درون این نرم افزار تبلیغات پر سود کنید .

اشتراک گذاری پست ها و استوری

دریافت جدید ترین     

اخبار روز دنیا

سرعت بالا و رابط کاربری آسان

بازاریابی و فروش مستقیم با مشتری

دریافت پاسخ سریع از کاربران به محصول شما

امکان آموزش حرفه های خاص

امکان اظهار نظر مخفیانه

ابزار های متنوع

اشتراک گذاری توییت ها در برنامه های دیگر

پشتیبانی نرم افزار  از نسخه های ios , android , windows , web , mac  و …

کاربرد توییتر ( ایکس )

توییتر دارای کاربرد های بسیاری است که احتمالا از آن با خبر هستید و در این مقاله گنجانده نمی شود .

همچنین معایبی هم دارد که هر روزه کاربران با آن مواجه می شوند زیرا نرم افزاری با این همه ویژگی و همگانی بودن بلاخره دچار باگ و نقص خواهد شد .

اگر برای تماس با پشتیبانی توییتر به مشکل بر خورد کردید به این مطب مراجعه کنید : پشتیبانی توییتر ، دانلود توییتر

در واقع کارایی توییتر مثل اینستاگرام است ، شما می توانید پست درست کنید ، استوری آپلود کنید ، با مخاطبین خود چت کنید  و زیر پست دیگران کامنت بگذارید و حتی به صورت ناشناس در توییتر بچرخید و نظر بدهید .

اما توییتر بین شبکه های اجتماعی بیشتر معروف و قدیمی تر است و موضوعی که در توییتر ارسال می شود یا به اصطلاح توییت می شود ، از اعتبار بیشتری برخوردار هستند و حرف اول را می زنند .

گرچه شرکت ایکس ( توییتر ) از زمان قدیم بین مردم جهان جا افتاده و جزو محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیاست اما همین مزیت سبب می شود تا رقیب های زیادی دست به تخریب سابقه این شرکت بزنند ، به همین دلیل هر لحظه امکان دارد که در هنگام ورود به نرم افزار یا در هنگام کار با آن با مشکل مواجه شوید .

پشتیبانی 24 ساعته توییتر

پشتیبانی ۲۴ ساعته توییتر

 

 

پشتیبانی ۲۴ ساعته توییتر

توییتر هر از گاهی با اختلالات کوچک مواجه می شود که این اختلالات معمولا از سمت سرور های توییتر به وجود می آیند و بعد چند ساعت رفع می شود .

کارشناسان همراه رایانه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشکلات شما در شبکه اجتماعی توییتر هستند ، فقط کافیست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *