آیفون, اندروید, اینترنت و شبکه, بازی, تلگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

تپ سواپ خوبه یا همستر

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه سوالی درباره ی  تپ سواپ خوبه یا همستر داشتید ، باشماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ ، از طریق تلفن ثابت ( تماس از طریق موبایل امکان پذیر نمی باشد ) تماس بگیرید و با کارشناسانه  به صورت شبانه روزی در همراه رایانه حضور دارند ، در ارتباط باشید .

کاربران عزیز تپ سواپ و همستر اگر که به تلفن ثابت دسترسی ندارند با لمس و مطالعه مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه ، به راحتی از طریق موبایل با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط بوده و جواب سوالات متنوع خود در مورد  تپ سواپ خوبه یا همستر را دریافت کنند .

این دو بازی شباهت زیادی باهم دارند . انتخاب یکی از این دو بازی بستگی به علاقه و سلیقه شما است . اگر طرح زیبا و گرافیک بازی برای شما مهم است ، می توانید همسترکامبت را انتخاب کنید ؛ زیرا در بازی همستر کامبت یک همستر کوچک در آن وجود دارد و با بالا رفتن تعداد لول ، شکل ظاهری همستر مانند ( لباس و عینک و …) آن تغییر می کند و اگر شکل بازی برای شما مهم نیست و دنبال بازی ساده میگردید ، پیشنهاد میکنم بازی تپ سواپ را انتخاب کنید .

بازی تپ سواپ شکل ظاهری ساده ای دارد . در داخل تپ سواپ ، سکه ی بزرگی وجود دارد که باز زدن روی آن ، توکن جمع آوری می شود .  در تپ سواپ با زدن روی گزینه Task در قسمت پایین صفحه ، شما می توانید با انجام وظایف مختلف توکن رایگان دریافت کنید . وظایف تپ سواپ شامل ( تبلیغات ، دعوت دوستان ، انجام نظرسنجی ، متصل کردن کیف پول و … ) و با انتخاب یکی از این وظایف می توانید توکن دریافت کنید .

و برای نگهداری توکن ها ، کافیست کیف پول خود را متصل کنید . برای آموزش اتصال کیف پول کافیست روی آموزش مراحل نصب تپ سواپ کلیک کنید ، تا آموزش کامل کیف پول را مشاهده کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 و این را هم بدانید ، تعداد کاربران همستر به ۲۰۰ میلیون و تعداد کاربران تپ سواپ به ۵۸ میلیون رسیده است . این تعداد از کاربران مشخص میکند که بیشتر کاربران جذب کدام یک از بازی ها شده اند .

 

 

علت محبوبیت همستر

 

علت محبوبیت همستر

علت محبوبیت همستر

تا حدودی متوجه جواب سوال تپ سواپ خوبه یا همستر شده اید ، حال با خواندن این پاراگراف می توانید از دلایل محبوبیت همستر با خبر شوید .

همستر بعد از بازی نات کوین در مدت کوتاهی کاربران زیادی جذب خود کرد . میتوان گفت که بسیاری از کاربران جذب گرافیک و ترکیب منحصر به فرد رمزنگاری ، سرمایه گزاری و بازی وارسازی شده اند .

تعداد زیادی از نوجوانان بخاطر وجود همستر ، جذب آن شده اند ، زیرا  کاربران متوجه شدن که هر اندازه سه جمع آوری کنند لول بازی بیشتر شده و شکل ظاهری همستر بهتر و زیبا تر میشود .

دلیل دیگر محبوبیت همستر رایگان بودن آن است ، با ورود به تلگرام و وارد شدن به ربات بازی همستر کامبت می توان به راحتی شروع به بازی کنید .

برای تغییر شکل ظاهری همستر ، رقابتی ببین کاربران به وجود آمده است ، که این کار باعث شد تعداد زیادی از کاربرانه دیگری عضو این بازی شوند .

همانطور که می دانید ، در همستر می توانید روازنه سه کارت دیلی کومبو را آزاد کنید تا ۵ میلیون سکه دریافت کنید . مقدار همین سکه باعث شد کاربران کنجکاو شده و کارت های دیلی کومبو را باز کنند .

برای آموزش باز کردن کارت های دیلی کومبو و دیدن کارت های روزانه همستر بر روی همستر کامبت دیلی کومبو کلیک کنید .

و  برای فعال کردن کیف پول همستر آشنایی ندارید ، لازم است روی کیف پول همستر کامبت را چگونه فعال بکنیم ضربه بزنید .

 

در پایان

در این پست شباهت و تفاوت بازی تپ سواپ و همستر را برای شما بازگو کردیم . کسانی که به بازی تپ سواپ و همستر علاقه دارند و نمی دانند کدام برای بازی و نگهداری سکه بهتر است این پست از همراه رایانه می تواند شمارا راهنمایی کند .

اگر در این زمینه سوال داشتید می توانید به شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵  تماس بگیرید . کارشناسان همراه رایانه پاسخگوی سوالات شما در شبانه روز هستند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *