ثبت نام سامانه ها, سامانه ها, همه مطالب

ثبت نام آزمون سایت مدارس نمونه دولتی

حل مشکلات با کمک رایانه               

شما می توانید در صورت مواجه شدن با مشکلی در ثبت نام آزمون سایت مدارس نمونه دولتی با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت (تماس از طریق تلفن همراه امکان پذیر نیست) تماس بگیرید. در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت شما می توانید از سامانه شارژی استفاده کنید. برای استفاده از این سامانه کافی است مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه از طریق موبایل را مشاهده کنید. در این مطلب نحوه برقراری تماس با کارشناسان همراه رایانه از طریق موبایل ذکر شده است.

مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی به دلیل داشتن کیفیت مناسب آموزش، دانش آموزان زیادی را به خود جذب کردند. شما می توانید جهت آشنایی با نحوه نام نویسی در مدارس تیزهوشان مطلب سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان را مشاهده کنید. ثبت نام دانش آموزان برای مدارس دولتی در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم متفاوت است.

شما می توانید در صورت مواجه شدن با مشکلی در سامانه مای مدیو مطلب پشتیبانی سامانه سیدا آموزش و پرورش را مشاهده کنید. برای ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم در مدارس دولتی تنها می بایست که از طریق مدرسه اقدام کرد. اما نام نویسی دانش اموزان پایه دهم را می توانید از طریق سایت مای مدیو انجام دهید. شما می توانید جهت ثبت نام آزمون سایت مدارس نمونه دولتی با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

آموزش ثبت نام آزمون سایت مدارس نمونه دولتی

نام نویسی برای آزمون نمونه دولتی یک سری مراحل دارد که شما می توانید این مراحل را از طریق سایت مای مدیو انجام دهید.

آموزش ثبت نام آزمون سایت مدارس نمونه دولتی

آموزش ثبت نام آزمون سایت مدارس نمونه دولتی

جهت نام نویسی در این آزمون ابتدا شما باید وارد سایت مای مدیو به نشانی https://my.medu.ir/login.html?1 شوید. گزینه ورود دانش آموزان را انتخاب کنید. سپس اگر ایرانی هستید گزینه ایرانی را انتخاب و اگر ایرانی نیستید گزینه اتباع را انتخاب کنید.

کد ملی و شماره سریال دانش آموز را وارد کنید و سپس کد امنیتی مشخص شده را وارد کنید. در قسمت پایین صفحه گزینه ورود را انتخاب کنید. در مرحله بعدی برای شما یک اطلاعیه نمایش داده می شود که باید آن اطلاعیه باز شده را ببندید. در مرحله بعدی شما باید در کادر ثبت نام و دریافت گواهی ها گزینه آزمون نمونه دولتی را انتخاب کنید. در مرحله بعدی گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

سپس برای شما یک لیست نمایش داده می شود که شما باید اطلاعات خود را ائم از چپ دست بودن، نام پدربزرگ، دین، شماره تماس منزل به همراه کد شهر، شماره تلفن ولی دانش آموز و غیره را وارد کنید. بعد از پر کردن بخش های مشخص شده شما باید گزینه انتخاب الویت ها را انتخاب کنید، در این بخش شما باید از بین هنرستان و دبیرستان یکی را با توجه به رشته خود انتخاب کنید.

بعد از انتخاب رشته و مدرسه خود در صورتی که قصد اضافه کردن الویت را داشتید گزینه اضافه کردن الویت و در صورت قصد تکمیل نام نویسی گزینه ذخیره کردن فرم ثبت نام را انتخاب کنید تا اطلاعات شما در سامانه ثبت شود. در مرحله آخر نیز شما می بایست گزینه پرداخت را انتخاب کرده و اطلاعات کارت خود را ائم از شماره کارت کد cvv2 و غیره را وارد کنید تا مبلغ مشخص شده از حساب شما کسر شود.

 

 

کلام آخر

شما می توانید در صورت مواجه شدن با مشکلی در ثبت نام آزمون سایت مدارس نمونه دولتی با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت تماس بگیرید. کارشناسان همراه رایانه در هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات نرم افزاری و سخت افزاری شما هستند.

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *