آیفون, اندروید, اینترنت و شبکه, اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر به دنبال نحوه حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام هستید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس از طریق تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد ) تماس بگیرید تا بتوانید مشکل خود را با کارشناسان همراه رایانه به اشتراک بگذارید .

اگر به تلفن ثابت دسترسی نداشتید می توانید مطلب تماس با مشاورین همراه رایانه را مطالعه کنید در این مطلب تمام  راه های ارتباطی با کارشناسان همراه رایانه ذکر شده است .

همچنین شما می توانید برای ارتباط با پشتیبانی اینستا مطلب پشتیبانی اینستاگرام را مشاهده کنید .

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم است .

شما می توانید در این برنامه با گرفتن فیلم و عکس و به اشتراک گذاشتن انها فالوور جذب کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

سازندگان برنامه اینستاگرام برای افزایش امنیت این اپیکیشن امکان تایید رمز دو مرحله ای را به کاربران خود داده اند .

برخی از کاربران این برنامه با مشکلاتی در حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام مواجه شده اند .

 ما در این مطلب روش های حذف تایید دو مرحله ای این برنامه را برای شما توضیح دادیم اگر شما نیز قصد حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام را دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید .

 

 

حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام با ایمیل

 

حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام با ایمیل

حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام با ایمیل

شما می توانید برای حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام از راه حل زیر بهره ببرید :

اگر شما به کد دو مرحله ای خود دسترسی نداشتید می توانید از صفحه تایید دو مرحله ای خود اسکرین شات بگیرید و سپس آن را با نام کاربری و رمز عبور خود برای ایمیل اینستاگرام بفرستید و منتظر بمانید تا کد را برای شما ارسال کنند .

 

 

حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام با شماره تلفن

 

حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام با شماره تلفن

حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام با شماره تلفن

برای حذف تایید دو مرحله ای اینستاگرام شما می توانید از راه حل زیر استفاده کنید تا در زمان نداشتن ایمیل ، کد به تلفن شما پیامک شود .

شما برای حذف رمز دو مرحله ای اینستاگرام  ابتدا وارد اینستا شده و داخل حساب کاربری خود شوید . گزینه سه نقطه بالای صفحه را انتخاب کنید .

وارد تنظیمات شوید و داخل قسمت حریم خصصی بروید و گزینه رمز دو مرحله ای را انتخاب کنید .

سپس علامت سه نقطه را انتخاب کرده و وارد تنظیمات اینستاگرام شوید . بعد از ورود به تنظیمات برنامه گزینه امنیت را انتخاب کنید ، بعد از انتخاب این گزینه برای شما گزینه احراز هویت دو مرحله ای نمایش داده می شود وارد آن شوید .

سپس از بین دو گزینه  Authentication App ( برنامه احراز هویت ) و Text Message ( پیام متنی ) ، گزینه ارسال از طریق پیام متنی را انتخاب کنید .

با این روش شما می توانید هنگامی که کد احراز هویت خود را فراموش کردید به صورت پیام از طریق تلفن همراه آن را دریافت کنید .

 

 

کلام پایانی

در این پست ما نحوه حذف رمز دو مرحله ای اینستا گرام را بررسی کردیم . در بعضی اوقات هنگام استفاده از برنامه اینستاگرام مشکلاتی مانند مشکل حذف رمز دو مرحله ای اینستاگرام برای افراد به وجود می آید و این مشکلات می توانند موجب سردرگمی کاربران این برنامه شود .

اگر شما نیز دچار مشکلی در حذف رمز دو مرحله ای شدید و نیاز به توضیحات و کمک بیشتری دارید می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت و بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا بتوانید با کارشناسان همراه رایانه جهت حل مشکل حذف رمز دو مرحله ای اینستاگرام در ارتباط باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *