اندروید, اینترنت و شبکه, روبیکا, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

حذف مخاطبین روبیکا

حل مشکلات با کمک رایانه               

شاید شما هم قصد حذف مخاطبین روبیکا را داشته باشید کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد وپیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که موفق به تماس با تلفن ثابت نشدید از لینک ( شماره تماس مشاورین همراه رایانه ) استفاده کنید ، تا مشاوران همراه رایانه برای حذف مخاطبین روبیکا راهنمایی تان کنند .

روبیکا برنامه است که حتما حداقل کماکم یکی دوبار اسم این پلتفرم را شنیده باشید ، این برنامه ویژگی های قابل توجهی را شامل شده است از جمله این ویژگی ها داشتن پخش زنده ، ایجاد اکانت در روبینو و استفاده از ویترین ، ایجاد کسب کار و کسب درآمد برای اطلاعات بیشتر درباره ی امکانات این برنامه پست وبلاگ امکانات روبیکا ، را مشاهده و مورد بررسی قرار دهید . 

اگر قصد دانلود این برنامه را دارید می توانید از طریق سایت همراه رایانه در وبلاگ ، دانلود روبیکا پلتفرم روبیکا را دانلود کنید . و اگر برای نصب نیاز به آموزش دارید مطلب آموزش نصب روبیکا  را مطالعه کنید .

اگر از گوشی هوشمند آی او اس همان آیفون استفاده می کنید و برای نصب با مشکلاتی مواجه هستید به مطلب آموزش نصب روبیکا بر روی آیفون مراجعه کنید .

شاید بعد از نصب نسخه روبیکا به مشکل مواجه شوید . چنانچه به همچین مشکلی برخورد داشتید به مطلب مشکل نسخه وب روبیکا ، مراجعه کنید و مطلب را مطالعه کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

چنانچه به مشکل نیامدن کد در روبیکا ، برخورد کردید بدون هیچ نگرانی وارد سایت همراه رایانه شوید و مطلب ذکر شده را لمس و مطالعه کنید .

ممکن است شما هم برای ورود به روبیکا با مشکلاتی مواجه شده باشید در چنین مواقعی کافی است تا مطلب ، مشکل ورود به روبیکا را مطالعه کنید .

چنانچه به دلایل نا خواسته دچار تعلیق در روبیکا شدید برای راهنمایی بیشتر مطلب رفع مشکل تعلیق روبیکا مطالعه فرمایید . 

در این مطلب قصد داریم تا مطالبی برای حذف مخاطبین روبیکا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ، چنانچه شما هم دوست ندارید بعضی از افراد در مخاطبین شما باشد و قصد حذف مخاطبین را دارید حتما  به دنبال راحل می باشید پس لطفا تا آخر این پست ما را همراهی کنید .

آموزش حذف مخاطبین روبیکا

گام اول – برای حذف مخاطبین ابتدا وارد برنامه شوید .

گام دوم – در نوار پایین روی آیکون پیام رسان ضربه بزنید .

گام سوم – در این بخش در قسمت پایین سمت چپ بر روی قلم آبی کلیک کنید .

گام چهارم – مخاطب مورد نیاز را پیدا کرده و وارد صفحه چت او بشوید .

 گام پنجم – روی پروفایل مخاطب کلیک کنید .

گام ششم – در بالای صفحه سمت چپ بر روی سه نقطه کلیک کنید ؛ و حذف مخاطبین  را انتخاب ، سپس در جواب روبیکا که می پرسد : ” آیا از حذف این مخاطب اطمینان دارید؟ ” بر روی کلمه حذف کلیک کنید .

شما موفق به حذف مخاطبین روبیکا شدید . چنانچه بعد از مطالعه این مطلب همچنان برای حذف دچار مشکل شدید کافی است مطلب پشتیبانی روبیکا را مطالعه کرده و یا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید .

چنانچه امنیت حساب برایتان دارای اهمیت می باشد می توانید به مطالعه  تایید دومرحله ای روبیکا ، بپردازید .

شاید شما هم علاقه مند باشید که کانال و گروه های مختلفی در روبیکا ایجاد کنید ، و  برای ساخت نیاز به آموزش دارید در اینجا همراه رایانه به کمک شما آمده و مطلب ساخت کانال روبیکا ، را در اختیار شما قرار داده است شما فقط باید به مطالع آن بپر دازید .

حذف گروه و کانال در روبیکا

ممکنه شما دارای کانال و گروه های مختلفی باشید و در بعضی فعالیتی نداشته باشید ، کانال تان قدیمی شده باشد ، تعداد افراد کمی باشد و یا اصلا به دلایل شخصی قصد حذف گروه و کانال را دارید .

آموزش حذف گروه و کانال در روبیکا

آموزش حذف گروه و کانال روبیکا

آموزش حذف گروه و کانال روبیکا

گام اول – گروه مد نظر را انتخاب کنید و وارد گروه شوید .

گام دوم – وارد قسمت ویرایش اطلاعات گروه شوید .

گام سوم – بر روی آیکون حذف و ترک گروه کلیک کنید .

گام چهارم – و اگر قصد دارید که گروه را برای تمامی اعضا حذف کنید تیک حذف برای تمامی اعضا را بزنید .

تبریک !  شما موفق به حذف گروه در روبیکا شدید .

حذف کانال در روبیکا

وارد کانال مورد نظر شوید و مانند حذف گروه وارد قسمت ویرایش اطلاعات شوید و در ادامه  بر روی آیکون حذف کانال کلیک کنید .

شما موفق به حذف کانال خود شدید .

چنانچه با طی مراحل بالا همچنان دچار مشکل شدید و موفق به حذف گروه و کانال خود نشدید با مراجعه به پشتیبانی روبیکا و یا به شماره ۹۰۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید تا کارشناسان ارشد ما در باره حل مشکل با شما صحبت کنند .

درآخر

مشاهده کردید که حذف گروه و کانال به یک روش انجام می شود و درجه سختی زیادی ندارد در سایت همراه رایانه همکاران ما برای آسوده خاطر بودن شما تلاش های فراوانی انجام داده اند ، و مطالبی راجب شبکه های اجتماعی ، نرم افزار ، سخت افزار موبایل و کامپیوتر را در اختیار شما قرار داده است . می توانید با مراجعه به سایت همراه رایانه و یا با تماس به شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و با خط ثابت مشکلات خود را با کارشناسان ارشد ما در میان بگذارید ایشان تمام ساعات شبانه آماده پاسخ گویی به شما می باشند .

 

 

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *