اندروید, اینترنت و شبکه, بله, دسته‌بندی نشده, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

حریم خصوصی پیام رسان بله

حل مشکلات با کمک رایانه               

 

ممکن است شماهم  علاقه مند به دانستن کیفیت حریم خصوصی پیام رسان بله باشید ، کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد وپیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که موفق به تماس با تلفن ثابت نشدید از لینک ( شماره تماس مشاورین همراه رایانه ) استفاده کنید تا همکاران ما در همراه رایانه در باره ی حریم خصوصی پیام رسان بله شما را راهنمایی نمایند .

پیام رسان بانکی بله ، شبکه اجتماعی مالی بانک ملی ایران است که همزمان امکان گفتگو و پرداخت را برای شما فراهم می کند . با پیام رسان بله می توانید به راحتی اماس صوتی و تصویری بگیرید و با استفاده از ویژگی « وضعیت » ، لحظه های خود را با دوستان تان به اشتراک بگذارید .

. پیام رسان بله با بیش از ۱۹ میلیون نصب ، بستری عالی برای دیده شدن کسب کار شماست . علاوه بر این ، بیش از ۳۰۰ هزار کانال فعال در بله گسترده وسیعی از مخاطبان را در اختیار شما قرار می دهد .

برای شناخت بیشتر از پیام رسان بله بهتر است مطلب پیام رسان بله چیست ، را مطالعه کنید . چنانچه قصد دانلود پیام رسان بله را دارید بهتر است قبل از دانلود سری به مطلب دانلود بله بزنید و برای اطلاعات بیشتر در باره ی امکانات پیام رسان بله بر روی مطلب گفته شده کلیک کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

بعد از دانلود پیام رسان بله برا نصب نیاز به آموزش و راهنمایی نیز دارید به سایت همراه رایانه مرا جعه کنید و به مطالب آموزش نصب پیام رسان بله ، نصب اپلیکیشن بله برای اندروید گوشی نگاهی بیاندازید .

اگر متمایل به نصب برنامه بر روی دسکتاپ می باشید همراه رایانه مطلب نصب اپلیکیشن بله بر روی کامپیوتر را برای شما به اشتراک گذاشته است کافی است شما به مطالعه آن بپردازید تا برای نصب با مشکل مواج نشوید .

ممکن است گاهی خواسته باشید که مطلب درون یک برنامه را در برنامه ای دیگر به اشتراک بگذارید و با هم همگام سازی کنید اگ مایل به اتصال پیام رسال به سایر برنامه ها هستید در مطلب نحوه اتصال بله ، به ایتا توضیحات بیشتری در این باره داده ایم .

بررسی حریم خصوصی پیام رسان بله

بررسی حریم خصوصی پیام رسان بله

بررسی حریم خصوصی پیام رسان بله

پیام ها و اطلاعات تعاملات و تراکنش ها و امور مالی شما ، متعلق به خود شماست و مورد احترام شمردن حریم خصوصی کاربر در پیام رسان بله در فرهنگ سازمانی شان نهادینه شده است .

پیام رسان بانکی بله با رعایت قوانین وموضوعه و حقوق شهروندی و بشر ، به حریم خصوصی کاربران خود احترام گذاشته است . این اپلیکیشن هیچ گونه دخالت و تصرفی برای دسترسی ، انتقال تغییر یا حذف محتوا و یا محدود سازی کاربر به اطلاعات خصوصی را ندارد و هیچ گونه پالایشی در اطلاعات تبادل شده خصوصی  انجام نمی دهد .

در ادامه مطلب به توضیحات بیشتری برای بررسی حریم خصوصی بله می پردازیم .

بدیهی است نسبت به اطلاعات ، مطالب و تصاویری که قابلیت مشاهده برای عموم را دارد ؛ کاربر با مسئولیت خود متعهد به به رعایت مقررات و ضوابط قانونی و اخلاقی است .

در مواقعی که دستور از مقامات صالح قضایی ارسال گردد ، پیام رسان بله ، به لحاظ قانونی متعهد به اطلاعات از دستور مقام قضایی است .

مواردی که اطلاعات شما  در پیام رسان بله ذخیره می شود :

  • شماره تلفن همراه
  • نام کاربری
  • لیست مخاطبین در صورت تایید کاربر
  • سایر موارد مطابق تنظیمات به درخواست و تایید خود کاربر

و در آخر

باید گفت که برخی از اطلاعات ضروری کاربر برای ارئه خدماتی بهتر با اخذ اجازه کاربر و مشخص نمودن تنظیمات توسط کاربر ، توسط پیام رسان بله جمع آوری می شوند .

 کاربران می توانند اجازه ی دسترسی بله را مطابق با تنظیمات تعریف شده بر حسب صلاح دید و اراده خود مشخص نمایند و در این باره ادعایی نخواند داشت . کاربران می توانند اجازه دسترسی اجازه ی دسترسی پلتفرم بله به مخاطبان خود و تصاویر ، فایل ، فیلم ، پیام ها و ویس های موجود در تلفن همراه یا رایانه شخصی خویش را محدود نمایند که البته منجر به پذیرش محدودیت هایی نسبت به امکانات ارتباطی در چار چوب پیام رسان می گردد .

چنانچه با مطالعه مطلب حریم خصوصی پیام رسان بله هم چنان سوالاتی در ذهن تان خطور می کنند به راحتی می توانید با شماره گیری ۹۰۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و با خط ثابت سوالات خود را بپرسید .

بهتر است برای ارتباط با پشتیبانی بله مطلب گفته شده را لمس نمایید .

در شرکت همراه رایانه همکاران ما شبانه روزی آماده پاسخ گویی به سوالات شما در خصوص شبکه های اجتماعی ، نرم افزار ، سخت افزار موبایل و کامپیوتر می باشند و تمام تلاش خود را برای حل مشکل شما انجام می دهند فقط کافی است شما تلفن ثابت را بردارید و بدون شماره گیری هیچ گونه کدی با شماره ۹۰۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *