اینترنت و شبکه, بله, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

خرید ارز اربعین در بله

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر قصد خرید ارز اربعین در بله را دارید کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون وارد کردن هیچ گونه کد و پیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب و با تجربه همراه رایانه شما کاربران عزیز را راهنمایی کنند . در صورتی که نتوانستید با شماره فوق تماس بگیرید از پست شماره تماس مشاوران همراه رایانه استفاده نمایید .

جهت خرید ارز مسافرتی اربعین در بله دیگر نیاز نیست تا به صورت حضوری به شعب بانکی ملی بروید . امروزه با پیشرفت فناوری و وجود اپلیکیشن ها و نرم افزار ها سیستم سنتی جای خود اپ ها و نرم افزار ها داده اند . مراجعه به بانک انتظار کشیدن در یک صف طوالانی و از دست دادن زمان را با کمک فناوری حذف گردیده است . 

بر اساس گفته بانک ملی ایران ، از این پس خرید ارز اربعین مسافرتی از طریق پلتفرم بله نیز می باشد . و مسافران و زائران گرامی می توانند با دانلود و نصب این برنامه ارز مسافرتی خود را خریداری کنند . همچنین می توانید به مطالعه ثبت نام ارزاربعین ۱۴۰۳ نیز بپردازید . درحال حاضر اپلیکیشن بله برای سیستم عامل های اندروید و نسخه تحت قابل اجرا است .

 

نحوه دانلود و نصب اپلیکیشن بله

چنانچه قصد دانلود این برنامه را دارید می توانید به سایت رسمی بله مراجعه کنید و یا بر روی لینک دانلود بله کلیک کنید . و جهت نصب مطلب آموزش نصب بله را مطالعه کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

نحوه خرید ارز اربعین در بله

بعد از نصب برنامه وارد پلتفرم شوید . جهت خرید ارز مسافرتی اربعین از قسمت بانک من وارد صفحه ی ارز مسافرتی شوید . در این بخش می بایست اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید . این اطلاعات شامل :

نام ، نام خانوادگی ، نام پدر ،تاریخ تولد ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، کد پستی و شماره گذر نامه می باشد . پس از تکمیل اطلاعات و تایید تعهد نامه وارد صفحه پرواز می شوید . در این مرحله تاریخ پرواز ، اسم فرود گاه ، کشور مقصد ، نوع ارز و مقدار ارز را وارد کنید . و در ادامه وارد مرحله پرداخت و در پایان سیستم به شما یک شناسه فروش پانزده رقمی ارائه می دهد .

 

دریافت ارزمسافرتی در فرودگاه

دریافت ارزمسافرتی در فرودگاه

 

 

نحوه دریافت ارز مسافرتی در فرود گاه

بعد از اینکه خرید را انجام دادید و شناسه فروش را دریافت کردید . برای دریافت ارز در فرود گاه ابتدا می بایست عوارض خروج از کشور را بپردازید ، کارت پرواز را دریافت کنید و از گیت پلیس گذرنامه عبور کنید . شناسه فروش را به باجه یا دستگاه خود پرداز بانک ملی برده و با ارائه شناسه فروش به مسئول باجه یا وارد کردن آن در دستگاه خود پرداز می توانید ارز خود را دریافت کنید .

 

نکات پایانی

شماره موبایل ثبت شده در اپلیکیشن بله با کد ملی و حساب بانکی می بایست متعلق به یک شخص باشد .

در طول یک سال فقط یک بار به اندازه ۵۰۰ دلار به هر شخص قابل پرداخت است .

با یک شماره موبایل فقط یک بار قادر خرید ارز مسافرتی می باشید .

چنانچه قادر به خرید ارز در بله نشدید نگران نباشید به راحتی می شود با مطالعه مطلب مشکل خرید ارز بله را مطالعه کنید و مشکلتان را حل کنید .

مدت زمان تاریخ خرید ارز و مسافرت در بازه زمانی ۷ روزه است .

چنانچه با مطالعه مطلب خرید ارز اربعین در بله قادر به خرید نبودید و دچار مشکلاتی شدید کافی است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره و با خط ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان ارشد در مرکز مشاوره همراه رایانه شما را راهنمایی کنند در این مرکز بجز پاسخ گویی در ارتباط با خرید ارز اربعین در بله بلکه در باره ی تمام مشکلات پلتفرم های شبکه اجتماعی ، نرم افزار ، سخت افزار ، موبایل و کامپیوتر نیز شما عزیزن را راهنمایی میکنند . کافی است تلفن ثابت را برداشته و با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “خرید ارز اربعین در بله

  1. محمد گفت:

    حساب کاربری روبیکا متعلق شده باید چکار کنم

    1. زهرا سادات شیرازی گفت:

      سلام دوست عزیز
      گاهی اوقات تعلیق ها موقت بوده و امکان رفع تعلیق وجود دارد .با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *