سروش, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

دانلود استیکر سروش

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنانچه موفق به دانلود استیکر سروش نشدید ، تنها لازم است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا از اطلاعات بی نظیر کارشناسان همراه رایانه بهره مند شده و بتوانید به راحتی مشکل خود را حل کنید .

این پست وبلاگ از همراه رایانه را به دانلود استیکر در سروش و این که چجوری اون رو ارسال کنیم اختصاص می دیم . در قدم اول بهتر است که کمی از دانلود سروش و نحوه استفاده اش بدونیم .

ابتدا لازم داریم تا برنامه سروش رو دانلود کنیم ، پست دانلود سروش پلاس رو باز کنید و از لینک های قرار داده شده استفاده کنید . بعد از این که سروش رو دانلود کردید ، حساب کاربری بسازید .

همچنین اگر تو ارسال پیام و فایل در سروش با مشکل خوردید ، حتما مطالب حل مشکل ارسال نشدن پیام در سروش پلاس و مشکل ارسال نشدن فایل در سروش پلاس را به ترتیب مطالعه کنید .

کاربران عزیز توجه کنید ، شما می تونید برای بررسی و حل هر گونه مشکل در سروش ، پست پشتیبانی سروش پلاس را بخونید و یا با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

آموزش ارسال استیکر سروش

یکی از فعالیت هایی که در طول گفتگو کردن ( چت کردن ) با دوستامون انجام می دیم ، ارسال و دریافت استیکر هست . پیام رسان سروش می تونه به راحتی استیکر دریافت و ارسال کنه .

برای ارسال استیکر اول باید پک اون رو داشته باشیم . سروش پلاس یه قابلیت خوبی که داره این است که پک برترین استیکر هارو به شما پیشنهاد میده .  دو روش برای دانلود استیکر وجود داره که در ادامه به شما نحوه دانلود و ارسال استیکر رو آموزش می دیم .

 

روش اول دانلود استیکر سروش

  • اول صفحه چت مورد نظرتون رو باز کنید و بعد آیکون ایموجی در کادر ارسال پیام رو لمس کنید .
لمس آیکون ایموجی

لمس آیکون ایموجی

  • حالا روی ایکون استیکر کلیک کنید .
  • تو این بخش می تونید استیکر مورد نظرتون رو انتخاب کنید و یا با زدن به روی یکی از استیکر ها ، وارد صفحه استیکر های پر طرفدار بشید .
  • روی افزودن استیکر مورد علاقتون بزنید و اون ها رو به صفحه استیکرهاتون اضافه کنید .
استیکر در سروش پلاس

استیکر در سروش پلاس

روش دوم دانلود استیکر سروش

  • تو صفحه اصلی سروش ، وارد ویترین بشید و کانال رسمی استیکر سروش پلاس رو انتخاب کنید .
انتخاب کانال استیکر

انتخاب کانال استیکر

  • حالا ، وقتی که وارد کانال بشید ، استیکر های انبوهی رو می بینید که منتظرند تا شما دانلودشون کنید .

 

کانال رسمی استیکر در سروش پلاس

کانال رسمی استیکر در سروش پلاس

 

نتیجه گیری

از اونجایی که همراه رایانه راحتی کاربرانش ، براش مهمه ، برای شما پست وبلاگی قرار داده که اگر قصد دیلیت اکانت داشته باشید ، بتونید به راحتی انجامش بدید . فقط کافیه مطلب حذف حساب کاربری سروش رو ببینید .

سروش پلاس در کنار این که به پیام رسانی مشغوله کلی قابلیت های دیگه هم داره که شما رو به طور ناخواسته جذب خودش می کنه . به عنوان مثال شما می تونید با سروش فیلم و سریال های تلوزیون رو به صورت آنلاین تماشا کنید . اگه شما هم تمایل دارید که از این پیام رسان اطلاعات بیشتری کسب کنید ، پس امکانات سروش رو مطالعه کنید .

اگر با مطالعه پست نحوه آموزش دانلود استیکر سروش ، باز هم موفق به دانلود استیکر ها نشدید ، تنها کافیه با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت ، بدون کد و پسش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به حل مشکل شما کمک کنند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *