اینترنت و شبکه, سروش, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

دلیل قطعی سروش پلاس

حل مشکلات با کمک رایانه               

شاید شما هم به دنبال دلیل قطعی سروش پلاس باشید ، به راحتی می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد وپیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که موفق به تماس با تلفن ثابت نشدید از لینک ( شماره تماس مشاورین همراه رایانه ) استفاده کنید ، تا کارشناسان همراه رایانه دلیل قطعی سروش پلاس را برای تان شرح دهند .

 

در این پست قصد داریم دلایل قطعی سروش پلاس را مورد بررسی قرار دهیم ، شما هم می توانید برای دانلود این پلتفرم  مطلب دانلود سروش پلاس را مطالعه کنید و سپس نسخه مناسب را دانلود کرده و اکانت کاربری خود را ایجاد کنید  .

همچنین شما می توانید برای نصب این برنامه بی نظیر  مطلب ، آموزش نصب سروش پلاس را مطالعه کنید .

چنانچه از گوشی هوشمند آیفون استفاده می کنید و قصد برنامه سروش پلاس را بر روی گوشی خود دارید ، پیشنهاد می کنم مطلب ، نحوه نصب سروش بر روی آیفون را مطالعه کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

شاید برای شما هم سوالی پیش بیایید که برای ارتباط با پشتیبانی سروش پلاس چه باید کرد ؟ این برنامه قابلیت  پشتیبانی تلفنی را ندارد و تنها با یک ترفند خاص می توان به جواب رسید ، برای تعامل و دانستن برای ارتباط با پشتیبانی سروش مطلب ، پشتیبانی سروش پلاس در وبلاگ همراه رایانه مطالعه کنید .

از شما تقاضا می کنم تا آخر این پست ما را همراهی کنید .

حتما برای شما هم پیش آمده که وقتی می خواهید از این پلتفرم یعنی سروش پلاس استفاده کنید ، وصل نشود وبه درستی کار  نکند ، در چنین شرایطی خودتان را ناراحت نکنید کافی ست به سایت همراه رایانه مراجعه کنید و مطالبی در ارتباط با قطعی سروش پلاس را مطالعه کنید  و اگر موفق به اتصال نشدید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید .

اگر نصب پلتفرم سروش پلاس برای تان دشوار بود و مشکلاتی سر راه تان سبز شد با مطالعه آموزش نصب سروش و مشکلات نصب سروش تمام این مشکلات مزاحم را از سر راه تان محو کنید .

 

 بررسی دلایل قطعی سروش پلاس

برای بررسی دلایل قطعی سروش پلاس ،موارد زیر را مطالعه نمایید .

 

بررسی دلایل قطع شدن سروش

بررسی دلایل قطع شدن سروش

عدم اتصال به سرور 

در همچین مواقعی استرس به خود وارد نکنید از طرافیان و آشنایانتان کسانی که از سروش پلاس استفاده می کنند سوال کنید که آیا سروش آنها هم دچار اختلال شده است ، در این صورت باید صبوری پیش کنید تا مشکل اختلال سرور حل بشود .

عدم اتصال به اینترنت

در این صورت اتصال اینتر نت خود را چک کنید ، اگر اتصال اینترنت مشکلی نداشت یک اینترنت خود را خاموش و روشن نموده سپس به مدت ۲ الی ۵ دقیقه تلفن خود را در حالت پرواز قرار دهید .

تغییر آی پی 

چک کنید که آی پی دستگاه تان بر روی آی پی ایران باشد  ؛

یعنی چه ؟

یعنی هیچ گونه فیل . تر . شکنی نباید وصل باشد و آن را باید خاموش کنید تا آی پی دستگاه بر روی ایران باز گردد .

نسخه مناسب

برای کامپیوتر نسخه دسکتاپ مناسب می باشد .

برای گوشی هوشمند اندروید آخرین نسخه بروز رسانی استفاده کنید .

تلفن های آیفون ، نسخه آی او اس را نصب کنید .

گاهی از نسخه ای که قبلا دانلود کردید و حال بعد از مدتی به مشکل برخورده باشید ، در همچین شرایط صرفا برنامه را حذف کرده و مجدداَ آخرین نسخه را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید .

در مواقعی هم با دل خوش خرین نسخه را دانلود کرده در صورتی که اندروید تلفن تان کم است در چنین شرایطی نسخه با اندروید مناسب دانلود کنید ، اگر باز هم دچار مشکل شدید تلفن ثابت را بردارید و شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد شماره گیری کنید .

 

از آن جایی که همکاران ما در شرکت همراه رایانه برای راحتی و آموزش شما شبانه روزی  در تلاش اند ؛ 

مطالبی برای رفع مشکل تماس صوتی و  مشکل تماس تصویری ارائه داده است ؛ برای اطلاع از این مطالب کافی ست فقط با لمس متن ذکر شده وارد سایت شده و مطلب را مطالعه کنید .

کلام پایانی

اینکه خیلی کم ممکن است تا اختلال سرور سراری باشد ، ما در این پست تمام تلاش خود را کردیم تا اطلاعات لازم را در دسترس شما قرار دهیم چنانچه جایی از مطلب را متوجه نشدید و یا اینکه تلاش تان بی اثر بود ، همراه رایانه نه تنها در باره برنامه سروش بلکه تمام برنامه های اجتماعی ، نرم افزار ، سخت افزار موبایل و کامپیوتر به شما کمک خواهد کرد تنها کافی ست با شماره همراه رایانه یعنی ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵  تماس بگیرید . لازم به ذکر است شماره ذکر شده را بدون کد و با خط ثابت شماره گیری کنید .

 

 

 

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *