سروش, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

دلیل کار نکردن سروش پلاس

حل مشکلات با کمک رایانه               

جهت اطلاع از آخرین وضعیت دلیل کار نکردن سروش پلاس ،تنها کافی است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا از آخرین وضعیت دلیل کار نکردن سروش پلاس با خبر شوید .

پیام رسان سروش ، جزء بهترین پیام رسان های داخلی در عصر حاظر به حساب می آید که علاوه بر قابلیت پیام رسانی ، از ویژگی ها و امکانات بسیاری نیز برخوردار است .

همراه رایانه پست وبلاگی برای شما عزیزان تهیه دیده است که شما می توانید با مطالعه مطلب آن ، از امکانات سروش با خبر شده و با چشمی باز پیام رسان خود را انتخاب کنید . جهت مراجعه به مطلب گفته شده ، کافی ست به روی عبارت امکانات سروش پلاس کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید .

اگر تا به اکنون از پیام رسان سروش استفاده نکردید و حال قصد دارید جزو کاربران این برنامه باشید ، کافیست به دانلود و ایجاد یک حساب کاربری در آن بپردازید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از پیام رسان سروش کافی ست به پشتیبانی سروش مراجعه کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

چرا سروش کار نمیکنه

همانطور که قبلا گفته شده است ، هیچ برنامه ای از ابتدای تولید و انتشار از باگ و اختلال مبرا نبوده و همواره با اشکالات گوناگونی رو به روست . سروش نیز مانند بسیاری از آن ها از این قائده پیروی می کند .

چرا سروش کار نمیکنه

چرا سروش کار نمیکنه

برخی اواقات ممکن است سروش شما از کار بی افتد و نتواند به فعالیت خویش ادامه دهد . حال باید چه کرد ؟

این اختلال چندین دلیل دارد که در ادامه به هر یک از آن ها پرداخته و راهکار های متنوعی جهت حل هر یک از آن ها ارائه می دهیم .

 

۱ . دلیل کار نکردن سروش پلاس : اختلال در سرور سروش 

راهکار : قبل از هر واکنش و راهکار برای حل مشکل شما ، از دوستان خود که کاربر سروش هستند نیز بپرسید که آیا سروش آن ها نیز مثل شما کار نمی کند یا خیر ؟ اگر اکانت کاربری سروش آن ها هم مشکل داشت ، اختلال از طرف سرور بوده و باید تا رفع حل آن صبور باشید .

اما اگر مشکل فقط برای شما بود ، مطابق راهکار های زیر عمل کنید .

 

۲ . دلیل کار نکردن سروش : عدم اتصال به اینترنت

راهکار : ابتدا اینترنت خود را بررسی نموده و از اتصال آن مطمئن شوید ، در صورت وصل بودن اینترنت و بالا نیامدن پیام ها ، یک بار اینترنت خود را روشن و خاموش نموده و سپس به مدت دو دقیقه به روی حالت پرواز قرار دهید .

حال از حالت پرواز خارج کرده و دستگاه خود را ری استارت کنید .

 

۳ . کار نکردن سروش : اشکال در نسخه سروش پلاس شما

راهکار : نسخه فعلی سروش خود را حذف کرده و سپس از طریق بازار و یا سایت اصلی سروش ، نسخه فعلی و به روزرسانی شده برنامه را دانلود کنید . شما می توانید جهت دانلود آخرین نسخه سروش پلاس به مطلب دانلود سروش مراجعه کرده و سپس برای ایجاد یک اکانت کاربری از مطلب آموزش نصب سروش پلاس دیدن بفرمایید .

 

۴ . دلیل کار نکردن سروش پلاس : نبودن IP دستگاه به روی ایران

راهکار : یکی از عوامل دیگر دلیل کار نکردن سروش پلاس ، روشن بودن قندشکن است . در این جا لازم است هرگونه فیل.تر شک.ن خود را خاموش کرده و آی پی تلفن هوشمند و یا مرورگر خود را به روی ایران بگذاریم .

آخرین راهکار که تاکید ما بر شما این است ، آخرین راه شما برای حل مشکل کار نکردن سروش باشد ، حذف اکانت کاربری اتان است . اگر طبق راهکار های ارائه شده ، برنامه کماکان با قطعی مواجه بود می توانید به مطلب دیلیت اکانت سروش مراجعه کنید .

چنانچه قصد دیلیت اکانت سروش خود را ندارید و سروش شما کار نمی کند ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید .

 

 

اگر پس از مطالعه این پست وبلاگ همچنان دلیل کار نکردن سروش پلاس برای شما مبهم بود و موفق به حل مشکل آن نشدید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه به بررسی حل مشکل کار نکردن سروش شما بپردازند .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “دلیل کار نکردن سروش پلاس

  1. علی گفت:

    سلام سروش مسدود شده چکارکنم توخدا درست کنید

    1. زهرا سادات شیرازی گفت:

      مسدودیت دائمیه یا موقت ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *