سروش, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

دیلیت اکانت سروش

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر قصد دیلیت اکانت سروش را دارید ، لازم است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا با کارشناسان همراه رایانه به حذف حساب کاربری سروش شما اقدام کنند .

برنامه سروش مانند شبکه های مجازی دیگر از امکانات بسیار خوبی برخوردار است که شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید ؛ در صورت تمایل به کسب اطلاعات از امکانات پیام رسان سروش کافی ست به مطلب امکانات سروش پلاس مراجعه کنید .

همراه رایانه برای شما آخرین نسخه بروزرسانی شده سروش پلاس را قرار داده است که شما می توانید آن را دانلود کرده و به ایجاد یک اکانت کاربری سروش بپردازید ، در ادامه جهت دانلود برنامه و ایجاد اکانت کاربری می توانید به ترتیب به پست دانلود سروش و آموزش نصب سروش پلاس مراجعه کنید .

در این پست از همراه رایانه قصد داریم به دیلیت اکانت سروش بپردازیم . اگر شما نیز جزو طرفداران و کاربران پیام رسان محبوب سروش پلاس هستید که قصد دارید اکانت کاربری خود را حذف کنید اما با مشکل مواجه شدید ، کافی ست تا پایان مطلب همراه ما باشید .

شما می توانید جهت نحوه ارتباط با پشتیبانی سروش به پست پشتیبانی سروش پلاس مراجعه کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

اما بریم سراغ مبحث اصلی یعنی دلیت اکانت سروش .

 

 

پاک کردن اکانت سروش پلاس

آیا تا به حال به دیلیت اکانت سروش خود نیاز داشته اید ؟ حذف حساب کاربری ، یکی از بهترین ویژگی های هر پیام رسان است .

 چرا ؟ الان بهتون می گم .

فرض کنید اکانت کاربری شما را یک نفر هک کرده و شما را از حساب کاربری انداخته بیرون ، وقتی دوباره وارد برنامه بشید با حجم زیادی از گروه و پی وی هایی مواجه می شید که برای شما نیست و از آن طریق دزد اکانت شما ، به انجام کلاه برداری مشغول است .

خب ، الان باید چکار کرد ؟

بهترین راه حل ، حذف اکانت کاربری شماست . پاک کردن اکانت کاربری شما تنها از طریق پیام رسان صورت می گیرد . شما با پاک کردن اکانت سروش پلاس خود ، حساب کاربری خود را حذف کرده و هیچ راهی برای کلاه برداران باقی نمی گذارید .

برای پاک کردن اکانت سروش پلاس ، به مطلب حذف اکانت سروش مراجعه کنید ؛ همچنین شما می توانید جهت دیلیت اکانت سروش پلاس با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت تماس گرفته تا کارشناسان همراه رایانه به شما در حذف اکانت سروش خود کمک کنند .

 

 

آشنایی با سروش پلاس

دیلیت اکانت سروش موجب شده است تا کمی نیز به آشنایی با سروش پلاس بپردازیم .

پاک کردن اکانت سروش پلاس

پاک کردن اکانت سروش پلاس

سروش در ابتدا به عنوان جایگزین پیام رسان خارجی تلگرام وارد میدان شد که از ابتدای ورود به بازار تحت حمایت صدا و سیمای جمهوری اسلامی درآمد ؛ پس از گذشت دو سال از عمر این برنامه درست در تاریخ ۱۳۹۷ به مزایده گذاشته شد و به سروش پلاس تغییر نام یافت .

سروش پلاس حال یکی بهترین پیام رسان ها ایرانی ست که باگ های بسیار کمی داشته و همواره در جهت بهترین ماندن تلاش می کند .

همانطور که می دانید همه برنامه ها پس از گذشت چند سال از ورود به عرصه اینترنت پیشرفت های زیادی را متحمل می شوند ؛ سروش نیز از این قائده مستثنا نبوده و نسخه سروش پلاس او از سرعت خیلی بهتری نیز برخوردار است .

اما خب نمی توان گفت برنامه ای کاملا بی عیب و نقص است ، یکی از باگ های کوچک این برنامه دریافت نکردن کد ورود به برنامه ست که تنها با مطالعه مطلب چرا سروش کد نمیده قابل حل است .

 

چنانچه با مطالعه مطلب دلیت اکانت سروش دچار مشکل شدید و موفق به حذف حساب کاربری نبودید ، تنها لازم است با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا از اطلاعات بی نظیر کارشناسان همراه رایانه بهره مند شده و بتوانید به راحتی اکانت کاربری سروش پلاس خود را حذف کنید . 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *