آیفون, اندروید, اینستاگرام, دانلود, دانلود اندروید, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب, ویندوز

ذخیره استوری در اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

آیا مایلید ذخیره استوری در اینستاگرام را یاد بگیرید ؟ میتوانید شبانه روزی با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که نتوانستید تماس بگیرید ، از لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) استفاده کنید تا کارشناسان همراه رایانه شما را در ذخیره استوری در اینستاگرام راهنمایی کنند .

تا به حال شده از استوری یک کاربر در اینستاگرام خوشتان آید و بخواهید آن را دانلود کنید ؟ تا پایان این پست همراه ما باشید تا به شما انواع راه ها و روش های ذخیره استوری را آموزش دهیم .

اگر در طی ذخیره استوری در اینستاگرام به مشکل خوردید از پست پشتیبانی اینستاگرام استفاده کنید تا ۸ روش ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام را آموزش ببینید . همچنین با مطالعه این مقاله می توانید ۱۰ مشکل رایج اینستاگرامی خود را برطرف کنید .

نمی توانید استوری های گوشی شیائومی خود را ببینید ؟ از پست مشکل استوری اینستاگرام در شیائومی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید .

قصد دارید استوری اینستاگرامی دوستتان را اد استوری کنید و در انجام آن به مشکل خوردید ؟ نگران نباشید چرا که با مطالعه پست مشکل اد استوری اینستاگرام می توانید به هدف خود برسید و فرایند اد استوری را انجام دهید .

حل مشکلات با کمک رایانه

در ادامه با آموزش ذخیره استوری در اینستاگرام با همراه رایانه ، همراه ما باشید .

 

 

آموزش ذخیره استوری در اینستاگرام

آموزش ذخیره استوری در اینستاگرام

آموزش ذخیره استوری در اینستاگرام

استوری های دیگران برای شما به نمایش گذاشته نمی شود ! پست مشکل عدم نمایش استوری در اینستاگرام راه حل بسیار خوبی برای حل آن است .

برنامه اینستاگرام جایی برای به اشتراک گذاشتن محتواهای جذاب تصویری در قالب استوری ، پست و ریلز به شمار می رود . بنابراین محتواهای بسیاری را در استوری ها می بینید که  کاربر را ترغیب به دانلود و ذخیره می کند !

اگر فیلم منتخب شما در استوری به چرخش در آمده است همین الان پست حل مشکل چرخش فیلم در استوری اینستاگرام را مطالعه کنید .

ذخیره استوری در اینستاگرام به دو دسته تقسیم می شود که در ادامه به معرفی هر بک از آنان می پردازیم .

  1.  ذخیره استوری خود کاربر
  2. ذخیره استوری دیگران

 

توجه داشته باشید که این روش ها در ذخیره استوری کاربرانی که پیج اینستاگرامی اشان خصوصی بوده اثری ندارد ؛ توجه داشته باشید که ذخیره پست پیج های خصوصی خارج از چهارچوب اخلاقی می باشد .

 

۱ ) ذخیره استوری خود کاربر

خیلی وقتا شده است که از یک پستی در اینستاگرام خوشمان می آید و آن را اد استوری می کنیم . حال دلمان می خواهد آن را در شبکه های اجتماعی دیگر نیز به اشتراک بگذاریم .

در اینجا لازم است استوری خود را مشاهده کرده و از قسمت بیشتر ( more ) ذخیره ویدئو ( Save video ) را لمس کنید .  

با انجام این فرایند می توانید ذخیره استوری در اینستاگرام را برای حساب کاربری خود انجام دهید .

 

۲ ) ذخیره استوری دیگران

چیزی که دنیا را می چرخاند ، تفاوت در سلیقه انسان هاست . بعضی اوقات ممکن است از استوری اینستاگرامی که دوستتان گذاشته است خوشتان بیاید و برای شما جالب باشد ! حال لازم می دانید که آن را دانلود کنید و شما هم از آن استفاده کنید .

در این بخش از پست ذخیره استوری در اینستاگرام روش های مختلف دانلود و ذخیره استوری را به شما آموزش می دهیم ، فقط کافی ست با ما همراه باشید .

ذخیره استوری اینستاگرام از ۵ روش انجام می شود که در ادامه هر یک از روش های فوق را آموزش می دهیم .

 

۲.۱ . ذخیره استوری از طریق اپلیکیشن

یکی از روش های ذخیره استوری در اینستاگرام ، استفاده از نرم افزار های مخصوص است . شما می توانید با استفاده از این برنامه ها استوری های پیج های عمومی را به سادگی دانلود کنید .

اپلیکیشن Story Save

کار با برنامه Story Save بسیار ساده و راحت است ، فقط کافیه آی پی خود را تغییر دهید و از طریق فروشگاه play برنامه را دانلود و نصب کنید .

پس از نصب برنامه با دقت مراحل زیر را اجرا کنید تا در ذخیره استوری در اینستاگرام به مشکل برنخورید .

  • ورود به حساب کاربری اینستاگرامتان
  • پیدا کردن شخص مورد نظر جهت دانلود استوری اش
  • لمس به روی ویدئو و یا عکس استوری شده جهت ذخیره آن

اپلیکیشن Story Server

این برنامه همچون اپلیکیشن story save  می تواند بدون هیچ دغدغه ای استوری دلخواه شما را ذخیره کند . فقط کافی ست برای استفاده از آن ابتدا فایل نصبی را از گوگل پلی دانلود کرده و سپس آن را نصب نمایید .

  • برنامه را به روی تلفن خود نصب نمایید .
  • نام کاربری و رمزعبور خود را وارد کرده تا به حساب کاربری خود وارد شوید .
  • یافتن اکانت کاربری که قصد دانلود استوری او را دارید .
  • استوری مورد نظر را پیدا کنید و هنگام تماشای آن دکمه ذخیره را لمس کنید .

در ضمن توجه داشته باشید ذخیره استوری های اینستاگرام شما در پوشه ای به نام Story Server انجام می شود .

اپلیکیشن  Story Reposter 

متاسفانه اپلیکیشن های قبلی که به ما معرفی کردیم در تلفن های هوشمند ios قادر به فعالیت و حتی نصب نیستند . بنابراین بهترین گزینه استفاده از برنامه Story Reposter  است .

برای استفاده از این برنامه نیازی نیست که وارد حساب کاربری خود شوید و این نیز یک مزیت ویژه است . فقط کافیه :

  • وارد برنامه شوید .
  • در کادر جستجو نام کاربر مورد نظر را جستجو فرمایید .
  • حال از میان لیست نمایش داده شده استوری ها ، استوری مورد نظر را لمس کنید .
  • روی گزینه Share بزنید .
  • حال به روی گزینه ذخیره کلیک نمایید .

با انجام این روش ها و استفاده از برنامه مورد نظر می توانید هر فیلم و عکسی که قصد ذخیره آن را در اینستاگرام دارید به دست آورده و در تلفن هوشمند خود ذخیره اش کنید .

در صورتی که در حین استفاده از برنامه ها به مشکل خوردید از پشتیبانی اینستاگرام درخواست کمک کنید .

 

۲.۲ . ذخیره استوری از طریق وبسایت

یکی از بهترین روش های ذخیره استوری در اینستاگرام ، استفاده از وبسایت هاست ؛ چرا که سایت نیازی به ورود به حساب کاربری اینستاگرام شما ندارد و امنیت اکانت شما را تحت شعاع قرار نمی دهد !

حال وقت آن رسیده است که یکی تا از بهترین وبسایت های ذخیره استوری در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم .

وبسایت StorySaver.net   

با درج نام کاربری StorySaver.net در جستجوی گوگل می توانید وارد سایت شوید .

  • حال نام پیجی که قصد ذخیره استوری آن را دارید را در کادر مربوطه وارد نمایید
  • تیک من ربات نیستم را سبز کنید تا برنامه از حقیقی بودن شما اطمینان پیدا کند .
  • پس از نمایش استوری های پیج ، به روی گزینه Save as photo یا Save as video کلیک کنید تا محتوای مورد علاقه شما ذخیره شود .

اگر کار با وبسایت StorySaver.net  برای شما دشوار بود و نتوانستید فرایند ذخیره استوری در اینستاگرام را از طریق آن تکمیل کنید می توانید از سایت های زیر کمک بگیرید .

سایت Save-insta.com

وبسایت Igram.io

سایت Storiesdown.com

وسایت Savefrom

۲.۳ . ذخیره استوری از طریق اینستاگرام های فرعی

اینستاگرام های فرعی نظیر اینستا پرو و اینستاگرام X  علاوه بر این که یکی از روش های ذخیره استوری به حساب می آیند می توانند ریلز ها و پست های دیگر این برنامه را دانلود و ذخیره کنند .

شما با داشتن حساب کاربری در اینستاگرام های فرعی دیگر هیچ نیازی به سایت و بات برای ذخیره استوری در اینستاگرام ندارید !

فقط کافیه مثل وارد شدن به حساب اینستاگرام در اینستاگرام اصلی ، وارد اکانت کاربری خود شوید در این برنامه به فعالیت های روزمره خود برسید .

چنانچه در استفاده از اینستاگرام به مشکل خوردید با پشتیبانی اینستاگرام در تماس باشید .

فعال به صورت ساعته و در ایام تعطیلات : ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵

 

۲.۴ . ذخیره استوری از طریق بات تلگرامی

روش دیگری که برای ذخیره استوری وجود دارد ، استفاده از بات های تلگرامی ست . فقط کافیه یک بات معتبر پیدا کنید ، به طوری که از شما نام کاربری و آیدی نخواهد .

با داشتن بات معتبر فقط کافی ست لینک پست مورد علاقه اتان در اینستاگرام را کپی کرده و برای او بفرستید تا فایل ویدئو شما را برایتان ارسال کند .

 

۲.۵ . ذخیره استوری اینستاگرام در ویندوز !

اگر برای ورد به اینستاگرام از ویندوز استفاده می کنید فقط کافیه افزونه Chrono Download  را به مرورگر خود اضافه کنید تا به راحتی هر استوری ای که لازم دارید را دانلود کنید .

این افزونه یه دانلود حرفه ای ست که داشتن آن برای هر کاربر ویندوزی واجب است ؛  می تواند تمامی استوری ها را در ابعاد دلخواه شما ذخیره کند و بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد !

برای استفاده از آن فقط کافیه وارد وب استور شوید و نام افزونه Chrono Download را سرچ کنید ، حال او را بارگیری کرده و دانلود اش کنید ؛ تبریک می گویم شما توانستید یک اینستاگرام حرفه ای برای خود بسازید .

 

 

خلاصه ذخیره استوری در اینستاگرام

ذخیره استوری در اینستاگرام بسته به سیستم عامل شما از چند روش مختلف امکان پذیر است . همراه رایانه سعی دارد دستیار مفیدی در جهت حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شما باشد .

اگر به دنبال راهی راحت می گردید ، از اپلیکیشن های مخصوص استفاده کنید .

حافظه تلفن همراهتان پر شده است و از نصب چند برنامه خسته شدید ؟ مس توانید به راحتی از بات های دانلود در تلگرام استفاده کنید .

امنیت بالا برای حساب کاربری اتان از اهمیت خاص برخوردار است ؟ استفاده از سایت های دانلود استوری را جدی بگیرید .

برای وارد شدن به اینستاگرام از ویندوز استفاده می کنید ؟ افزونه Chrono Download را نصب کرده تا استوری های دلخواه را دانلود نمایید .

در صورتی که به امنیت خود زیاد اهمیتی نمی دهید و استفاده از برنامه اصلی یا فرعی برایتان مهم نیست ، می توانید یک اینستاگرام فرعی دانلود کنید و از آن برای فعالیت در اینستا و ذخیره استوری استفاده کنید .

چنانچه در استفاده از آموزش های پست ذخیره استوری در اینستاگرام به مشکل خوردید ، نگران نباشید و تنها با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید تا کارشناسان خبره همراه رایانه شما را راهنمایی کنند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *