اندروید, اینترنت و شبکه, روبیکا, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

ساخت کانال در روبیکا

حل مشکلات با کمک رایانه               

 

شاید شما هم جزو افرادی باشید که علاقه مند به ساخت کانال در روبیکا هستید ، کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد وپیش شماره و با تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید . در صورتی که موفق به تماس با تلفن ثابت نشدید از لینک ( شماره تماس مشاورین همراه رایانه ) استفاده کنید ، تا کارشناسان همراه رایانه شما کاربران عزیز را برای ساخت کانال در روبیکا راهنمایی کنند .

روبیکا برنامه ی اجتماعی برای گوشی های هوشمند است . این برنامه نوعی رسانه جمعی و نرم افزار ارتباطی است که توسط شرکت توسکا وابسته به وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است . این اپلیکیشن متعلق به سپاه جمهوری اسلامی ایران است .  این پلتفرم ویژگی های قابل توجهی دارد که از جمله این ویژگی ها تماشای فیلم ، پخش زنده می باشد اما یکی از قابلیت ها ی ویژه این اپلیکیشن پیام رسان امکان ساخت کانال و گروه برای اشتراک گزاری مطالب مختلف و کسب درامد می باشد .

برای یاد گیری این آموزش تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید .

اگر مایل به دانلود روبیکا هستید  ، اینجا را لمس کنید و یا به سایت همراه رایانه مراجعه کنید . پیشنهاد میکنم قبل از نصب حتماٌ مطلب آموزش نصب روبیکا رو مطالعه کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

چنانچه از نسخه وب روبیکا استفاده می کنید و دچار مشکل شدید می توانید با مراجعه به سایت همراه را یانه و یا با لمس مشکل نسخه وب رو بیکا را مطالعه کنید .

چگونه در روبیکا کانال بسازیم ؟

رایگان بودن این اپلیکیشن باعث شده تا کار بران زیادی جذب روبیکا شوند . از این رو با توجه به محبوبیتی که این برنامه دارد ، می توان از آن به عنوان یک منبع  کسب در آمد با ایجاد یک کانال خلاقانه و رفع مشکل مردم استفاده کرد .

برای ساخت کانال در روبیکا مراحل زیر را با ما قدم به قدم پیش برید .

قبل انجام هرکاری مطمئن باشید که آخرین نسخه روبیکا را نصب کرده اید . در غیر این صورت همراه رایانه برای شما آخرین نسخه را در دسترس قرار داده است  .

آموزش ساخت کانال در روبیکا

ساخت گروه در روبیکا

گام اول – برنامه را باز کنید و از طریق نوار پایین وارد بخش پیام ها یا پیام رسان شوید .

گام دوم – الان شما باید بر روی آیکون قلم که به رنگ آبی بوده و در قسمت سمت چپ پایین قرار دارد کلیک کنید .

گام سوم – حال در صفحه جدید باز شده دو گزینه  با عنوان های گروه جدید و کانال جدید وجود دارد که شما باید بر روی آیکون کانال جدید ضربه بزنید .

گام چهارم – یک نام کسب و کار و توضیحاتی درمورد کانال کسب و کار خود بنویسید . اگر قصد جذب مخاطب را دارید حتما توجه کنید یک عکس حرفه ای و توضیحات خاص انتخاب کنید که کار بران را جذب خود کند .

گام پنجم – اگر مایل بودید مخاطبین و افرادی که دوست دارید را در کانالتان باشند را در این مرحله انتخاب کنید ، در غیر این صورت بر رو تیک آبی کلیک کنید .

و تمام ! تبریک میگم طبق تصویر که مشاهده می کنید که کانال خود را طبق اطلاعاتی که وارد کردید با موفقیت ایجاد شده است .

در همراه رایانه همیشه برا آسوده خاطر بودن شما تلاش های فراوانی شده است ،  تا حالا مطالب اندکی در باره ی روبیکا به اشتراک گذاشته ایم در آینده خیلی نزدیک مطالب بیشتری را در اختیارتان خواهیم گذاشت . مطالب اشترک گذاری شده در ارتباط با روبیکا عبارت است از :

دانلود روبیکا     ،   آموزش نصب روبیکا   ،   مشکل ورود به روبیکا   ،   مشکل باز نشدن عکس و ارسال نشدن عکس در روبیکا   ،   مشکل ارسال فایل در روبیکا و  مشکل دانلد فایل روبیکا   ،   رفع مشکل تعلیق در روبیکا   ،   پشتیبانی روبیکا  ،   تایید دومرحله ای روبیکا   ،   امکانات روبیکا  و…

در ادامه مطلب به آموزش ایجاد گروه در روبیکا می پردازیم از شما خواهشمندم تا آخر این پست ما را همراهی کنید .

اگر برای نصب و یا دانلود برنامه های شبکه اجتماعی با مشکلی رو به رو شدید و یا اینکه مشکلی در ارتباط با نرم افزار ، سخت افزار موبایل و کامپیوتر داشتید می توانید فقط با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با خط ثابت بدون کد تماس بگیرید .

آموزش ساخت گروه در روبیکا

برای ساخت گروه در روبیکا نیاز است حتما یک حساب کار بری در ین اپلیکیشن ایجاد کنید . برای ورود به روبیکا چنانچه دچار مشکل شدید میتوانید در همراه رایانه مقاله مشکل ورود به روبیکا را دنبال کنید .

بعد از ساخت یک حساب کار بری مراحل زیر را برای ساخت گروه در روبیکا طی کنید .

گام اول – برنامه را باز کنید و از طریق نوار پایین وارد بخش پیام ها یا پیام رسان شوید .

گام دوم – در ادامه مانند ساخت کانال که پیش تر گفتیم باید بر روی آیکن قلم که به رنگ آبی نیز می باشد کلیک کنید .

گام سوم – طبق  گفته های پیش تر ، دو گزینه با عنوان کانل جدید ، گروه جدید مشاهده می کنید ؛ که شما برای ساخت گروه می بایست آیکون ساخت گروه جدید را انتخاب کنید .

گام چهارم – سپس افراد مشخصی که در مخاطبین قرار دارند و شما مایل به اضافه کردن ایشان به گروه میباشید را انتخاب کرده و تیک آبی را لمس کنید .

گام پنجم – در این قسمت نامی برای گروه انتخاب می کنید و در صورت تمایل عکس جالبی برای گروه خود انتخاب کنید و در آخر تیک آبی را کلیک کنید .

تبریک ! شما موفق به ایجاد گروه در روبیکا شدید .

چنانچه موفق به ایجاد گروه و یا کانال نشدید کافی ست با شماره  ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و با خط ثابت تماس بگیرید .

در آخر تلاش خود را کردیم تا بتوانیم برای  شما کار بران عزیز را آموزش کامل و جمامع  ساخت کانال و گروه در روبیکا را به اشتراک بگذاریم . چنانچه جایی از مطلب را متوجه نشدید و یا برای ایجاد گروه و یا افزودن افراد با مشکل رو به رو شدید همراه رایانه به کمک شما آمده تا شما را ، راهنمایی نماید کافی ست با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید . اگر هم با  مشکلات نرم افزاری ، سخت افزار موبایل و کامپیوتر رو به رو شدید صرفا با همین شماره تماس بگیرید .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *