ثبت نام سامانه ها, سامانه ها, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد

حل مشکلات با کمک رایانه               

در صورتی که هر گونه سوالی در مورد سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد دارید ، قادر هستید در طول شبانه روز با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با استفاده ازخط های ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

چنان چه نتوانستید ارتباط برقرار کنید ، پیشنهادمی کنیم به پست ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه ) رفته و آن را کامل مطالعه کنید تا بتوانید به راحتی با تیم همراه رایانه تماس حاصل فرمایید . کارشناسان ما پاسخگوی شما راجع به سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد خواهند بود .

همان گونه که مستحضرید نهاد کمیته امداد ، یکی از نهاد هایی بود که پس از انقلاب اسلامی در راستای ساماندهی و رسیدگی به افراد نیازمند کشور تاسیس شد . با گذشت زمان و به وجود آمدن تکنولوژی های روز افزون ، این سازمان مانند دیگر نهاد های مهم دولتی تصمیم به ایجاد سامانه های متنوع در حوزه ی خود گرفت . این سامانه ها از نظر عملکرد به دو دسته ی کلی تقسیم می شوند که عبارت است از سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد و سها .

در این مقاله قصد داریم تا بخش های مختلف سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد را مورد بررسی قرار دهیم . با همراه رایانه تا پایان این مطلب بمانید .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

 

سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد چیست ؟

تمامی سامانه های کمیته امداد را با رفتن به سایت اصلی کمیته امداد که به نشانی emdad.ir می باشد ، می توانید به راحتی مشاهده نمایید .

 

سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد چیست ؟

سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد چیست ؟

فرقی ندارد که شما قصد دارید به صورت دائمی یا موقت به افراد نیازمند کمک کنید ؛ زیرا این سامانه برای هر دو نوع اشخاص متقاضی بخش هایی را ایجاد کرده است تا افراد بتوانند در حد توان به نیازمندان کمک های لازم را انجام دهند و به آن ها دست یاری بدهند . بسته به این که شما قصد چه نوع کمکی در سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد را دارید ، به قسمت های مختلف فرستاده خواهید شد که در ادامه با آن ها آشنا می شوید .

 

۱ . سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد ” می خواهم کمک کنم … “

این قسمت مخصوص کسانی ست که به صورت عمومی وظیفه ی خود را برای کمک به دیگران در این خصوص انجام می دهند . برای مثال شما می توانید با رفتن به این بخش انواع صدقه ها را بپردازید ، همچنین می توانید زکات ، فطریه و … را بپردازید . لازم به ذکر است هیچ محدودیتی در پرداخت برای شما عزیزان وجود ندارد و هر مقداری که بخواهید می توانید به کمیته امداد پرداخت نمایید .

 

۲ . سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد ” سامانه اکرام “

سامانه اکرام یک بخش تخصصی برای کمک به کودکان ایتام و محسنین می باشد که شما با ثبت نام در آن و انتخاب یک فرزند معنوی به عنوان یک حامی در این سامانه پذیرش می شوید .همچنین قادر هستید تا یک حامی یاب باشید .

چنان چه تصمیم دارید در سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد یا اکرام ثبت نام کنید با ما بمانید .

 

 

ثبت نام در سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد

 

ثبت نام در سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد

ثبت نام در سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد

ثبت نام در این سامانه فقط در بخش اکرام قابل اجرا می باشد و در ” می خواهم کمک کنم … این چنین گزینه ای وجود ندارد . در صورتی که قصد دارید تا در سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد حساب کاربری ایجاد کنید ، ابتدا به سایت اکرام رفته و دکمه ی سبز رنگ را لمس کنید . شما برای ثبت نام کردن می توانید هم خودتان این کار را انجام دهید ، هم کارشناسان اکرام خودشان ثبت نام شما را انجام دهند . بعد از انتخاب این گزینه صفحه ای برای شما باز می شود که با وارد کردن اطلاعات خود در سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد ، ثبت نام شما تکمیل خواهد شد .

 

نحوه ثبت نام در سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد

نحوه ثبت نام در سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد

ضمنا در صورتی که در خارج از کشور زندگی می کنید و می خواهید جزو مددجویان این سامانه باشید ، باید اطلاعات خود را به ایمیل مربوطه ی این سامانه ارسال نمایید . چنان چه نمی دانید این کار را چگونه انجام دهید ، می توانید از طریق شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با ما در ارتباط باشید و پرسش های خود را در میان بگذارید .

 

 

آیا بدون ثبت نام در سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد می توان به کودکان کمک کرد ؟

خبر خوب برای شما یاری دهنده های عزیز این است که شما برای کمک کردن به فرزندان ، در صورت تمایل حتی می توانید به صورت ناشناس و بدون ثبت نام به نیازمندان در حد توانتان کمک کنید .

 

آیا بدون ثبت نام در سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد می توان به کودکان کمک کرد ؟

آیا بدون ثبت نام در سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد می توان به کودکان کمک کرد ؟

بدین منظور می توانید به بخش ” می خواهم کمک کنم … ” بروید و نوع کمک خود را اکرام ایتام محسنین انتخاب کنید و یا مستقیما به سامانه اکرام بروید ، پرداخت به فرزندان را انتخاب کرده ، فرزندان مد نظر خود را انتخاب کرده و در نهایت مبلغ پرداختی برای این عزیزان را پرداخت نمایید .

 

 

پشتیبانی سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد

 

پشتیبانی سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد

پشتیبانی سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد

برای ارتباط با پشتیبانان سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد کافی ست در ساعات اداری و روز های غیر تعطیل با شماره ۱۴۹۸ به این مجموعه تماس حاصل فرمایید . همچنین در صورتی که نمی توانید از راه فوق با ایشان ارتباط بگیرید ، پیشنهاد می کنیم برای گرفتن پاسخ در لحظه و هر زمانی با تیم مشاوره همراه رایانه تماس بگیرید و از ایشان درخواست مشاوره در زمینه سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد داشته باشید . برای ارتباط با ما لازم است شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون کد و پیش شماره با استفاده از تلفن ثابت خود ارتباط برقرار کنید .

 

کلام پایانی

به انتهای مطلب سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد رسیدیم ! امیدواریم این پست برای شما همراهان گرامی همراه رایانه آموزنده و مفید باشد . چنان چه در هر قسمتی از این مقاله با سوالی مواجه شدید ، همکاران ما ۲۴ ساعته از طریق شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ در خدمت شما عزیزان خواهند بود تا در مورد سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد شما را راهنمایی کنند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

یک فکر در مورد “سامانه خیرین و مددجویان کمیته امداد

  1. مجید رنود گفت:

    سلام دو فرزند مدرسه ای دارم نیاز به گوشی دارند

  2. مجید رنود گفت:

    سلام خسته نباشید بچه مدرسه ای دارم نیاز به گوشی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *