سامانه ها, شاد, شبکه های اجتماعی, همه مطالب

سامانه شاد آموزش پرورش چیست

حل مشکلات با کمک رایانه               

کاربران عزیز برای دریافت اطلاعات بیشتر راجب سامانه شاد آموزش پرورش چیست، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره (تمس از طریق موبایل امکان پذیر نیست) فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید تا کارشناسان همراه رایانه شما را راهنمایی کنند.

چنانچه کاربری به تلفن ثابت دسترسی ندارد، می توانند با مراجعه به صفحه تماس با مشاورین همراه رایانه، نحوه ارتباط از طریق موبایل را مطالعه کنید و با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید.

در سال های گذشته با شیوع ویروس کرونا تمامی مدارس تعطیل شد و دانش آموزان با مشکلات زیادی مواجه شده انچ. بعد از مدتی آموزش پرورش با همکاری وزارت ارتباطات سامانه ای، قادر به تولید سامانه شاد برای دانش آموزان کردند. تولید این سامانه به این معناست که دانش آموزان بتوانند به صورت مجازی و به صورت غیر حضوری در منزل به آموزش و یادگیری پایه تحصیلی خود بپردازد.

برای اطلاعات بیشتر راجب سامانه شاد آموزش و پرورش چیست تا انتها ما را دنبال کنید.

 

حل مشکلات با کمک رایانه

معرفی سامانه شاد آموزش پرورش

شاد مخفف عبارت شبکه اجتماعی دانش آموزان است.

معرفی سامانه شاد آموزش پرورش

معرفی سامانه شاد آموزش پرورش

این برنامه بسیار کاربردی است و توانست تعدادی از مشکلات تحصیلی دانش آموزان را رفع کند، زیرا معلمان و مدیران از طریق شاد با دانش آموزان خود در ارتباط بوده و معلمان در گروه ها به حضور و غیاب، پرسش و پاسخ، فیلم های آموزشی و تدریس کتاب های درسی می پرداختند.

بعد از تموم شدن ویروس کرونا همچنان این سامانه پابرجاست و تمامی مدارس در این سامانه با دانش آموزان خود در ارتباط هستند. این برنامه در هیچ فروشگاه مجازی وجود ندارد، تنها راه استفاده از این برنامه به نشانی اینترنتی shad.ir  است.

 

مزایا و معایب سامانه شاد آموزش و پرورش

برنامه شاد یک شبکه اجتماعی برای دانش آموزان است و دانش آموزان از طریق این برنامه می تواند خیلی راحت با معلمان و مدیرات در ارتباط باشد.

مزایا و معایب سامانه شاد آموزش و پرورش

مزایا و معایب سامانه شاد آموزش و پرورش

با توجه به مطلب بالا، این نرم افزار در زمان شیوع کرونا طراحی و تولید شد. هر اپلیکیشن معایب و مزایایی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

مزایای سامانه شاد آموزش پرورش

سامانه شاد امکان دسترسی آسان به محتوا ها را به دانش آموزان داده است، یعنی دانش آموزان از طریق برنامه شاد می توانند به محتوای آموزشی دروس، کانال های سازمانی، فیلم و سریال، مجله و سرویس ورزشی دسترسی داشته باشد و از قابلیت ها به نحوه احسنت استفاده کنند. همچنین دانش آموزان به صورت آنلاین با معلمان خود در ارتباط باشند و سوالات متنوع خود را جب درس را خیلی راحت مطرح کنند.

نرم افزار شاد قابلیت ایجاد کانال و گروه را فقط برای معلمان و مدیران فراهم کرده است. با وجود گروه درسی، دانش آموزان میتوانند مانند کلاس با دوستان خود به صحبت گروهی بپردازند و معلمان می توانند در گروه به آموزش مجازی خود بپردازند و با دانش آموزان به صورت پرسش و پاسخ مراوده داشته باشند.

 

معایب سامانه شاد آموزش پرورش

همانطور که میدانید با وجود مزایا، معایبی هم به وجود می آید. یکی از آن معایب، «مشکلات فنی» است که باعث نارضایتی بسیاری از کاربران شده است. این معایب یعنی کاربر با مشکل قطع و وصلی سرور، کندی و عدم دسترسی به برخی از محتواها مواجه می شوند.

یکی از معایب برنامه شاد «کاهش ارتباط اجتماعی» دانش آموزان می شود زیرا دانش آموزان به جای گفتگوی حضوری به پیام متنی در گروه های درسی تبدیل شده است.

معایب بعدی «عدم تنوع در روش یادگیری» است، برخی از دانش آموزان ممکن است نتوانند با روش تدریس مجازی، یادگیری راحتی داشته باشند. این مشکل باعث نارضایتی اولیا از یادگیری فرزند خود شوند.

 

 

در پایان

با توجه به توضیحات این مطلب چنانچه سوال راجب برنامه شاد داشتید، می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد و پیش شماره فقط با تلفن ثابت تماس بگیرید. کارشناسان همراه رایانه به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس شما عزیزان هستند.

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *