اینترنت و شبکه, ثبت نام سامانه ها, سامانه ها, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

حل مشکلات با کمک رایانه               

در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه ، می توانید در طول شبانه روز با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با استفاده از تلفن ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) با مرکز مشاوره همراه رایانه تماس حاصل فرمایید .

چنان چه نتوانستید تماس بگیرید ، مطلب ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه ) را کامل مطالعه فرمایید تا بتوانید از روش جایگزین مجموعه همراه رایانه ، برای ارتباط با همکاران ما در زمینه سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه استفاده نمایید .

سامانه سخا یکی از بزرگ ترین سامانه های موجود در کشور می باشد که توسط دولت راه اندازی شده است . سامانه سخا از بخش های متنوعی تشکیل شده است که کاربردهای مختلفی دارند . از مهم ترین قسمت های سخا ، می توان به سخا پلیس و سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه اشاره کرد ؛ می توانید برای آشنایی با سخا پلیس به مطلب ” سامانه سخا چیست ” سر بزنید .

در این مقاله قصد داریم تا سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه را به طور کامل معرفی نماییم ؛ همچنین با خواندن این پست تا انتها ، چگونگی ورود به سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه را یاد خواهید گرفت . با همراه رایانه بمانید .

شما با ورود به سخا پلیس ، قادر هستید از امکانات ویژه آن مانند امکان خروج از کشور سربازان ، استفاده نمایید و درخواست خود را ثبت نمایید . مقاله پشتیبانی سامانه سخا نظام وظیفه خروج از کشور به این موضوع می پردازد .

حل مشکلات با کمک رایانه

 

 

سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه چیست ؟

با توجه به افزایش مدارس حوزه علمیه سراسر کشور و تعداد بالای افراد دانشجو ، سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه با هدف تسریع فرایند های مربوط به طلاب های عزیز ایجاد شد ؛ خواهران و برادرانی که قصد تحصیل در حوزه های علمیه را دارند ، باید در سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه ، اطلاعات خود را وارد کنند .

 

سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه چیست ؟

سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه چیست ؟

این افراد پس از ثبت نام و ورود ، قادر هستند از امکانات این سامانه همچون درخواست وام الکترونیکی ، تکمیل پرونده و … بهره مند شوند ؛ اما خدمات این سامانه ، این جا به پایان نمی رسد و در ادامه آن ها را به شما معرفی خواهیم نمود ؛ همچنین اگر قصد ورود به سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه را دارید ، با ما همراه باشید .

 

 

نحوه ورود به سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

 

نحوه ورود به سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

نحوه ورود به سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

برای ورود یا ثبت نام در سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه ، به مرورگر خود بروید ؛ سپس سامانه سخا یا نشانی service.csis.ir را در فیلد های مشخص سرچ نمایید . ( همچنین برای استفاده از امکانات سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه ، می توانید اپلیکیشن سخا را دانلود کنید و آن را بر تلفن خود نصب کنید . )

سپس از بین وب سایت ها ، وارد اولین سایت که متعلق به سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه می باشد ، بشوید .

 

وب سایت سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

وب سایت سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

اکنون ، در صورتی که قبلا در این سامانه ثبت نام کرده بودید ، کد مرکز خدمات یا شماره ملی خود را همراه با پسورد خود وارد کنید تا لاگین شوید . اگر گذرواژه خود را فراموش کرده اید ، همین الان با تلفن ثابت شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را شماره گیری نمایید تا به کارشناسان مجموعه ی ما متصل شوید .

 

ورود به سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

ورود به سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

اما چنان چه قصد دارید در سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه تشکیل پرونده یا ثبت نام کنید ، پس از وارد شدن به صفحه ی بالا ، گزینه ” تشکیل پرونده طلاب جدید الورود ” را لمس نمایید . در این مرحله برای ثبت نام در سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه ، تابعیت و مرکز حوزوی خود را از بین کشو ها انتخاب نمایید ؛ سپس کد ملی و شماره پرونده تحصیلی تان را در کادر ها وارد کرده تا عمل ثبت نام با موفقیت به پایان برسد .

 

ثبت نام در سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

ثبت نام در سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

در حال حاضر پس از انجام گام های بالا ، وارد صفحه شخصی خود شده اید و قادر هستید از ویژگی های سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه استفاده نمایید .

 

 

امکانات سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

آیا با کاربرد های سامانه سخا ( مرکز خدمات اینترنتی ) ، آشنا هستید ؟ ! سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه از ویژگی های فراوانی برخوردار می باشد که در ادامه برخی از آن ها را به شما توضیح خواهیم داد .

 

امکانات سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

امکانات سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

 

درخواست وام قرض الحسنه

امکان درخواست وام الکترونیکی ، آن هم به شکل قرض الحسنه یکی از امکانات مفید سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه می باشد ؛ شما با استفاده از این بخش از سامانه سخا ، می توانید علاوه بر درخواست وام ، اقساط وام های خود را پرداخت نمایید و یا درخواستی جدید برای وام ارسال نمایید .

 

خدمات مسکن حوزه علمیه برای طلبه ها

بسیاری از دانش آموختگان گرامی حوزه علمیه ، از محل های اسکان و خوابگاه های ویژه ای که این مدارس تعبیه کرده اند استفاده می نمایند . داوطلبان ، می توانند با رفتن به این قسمت از سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه ، اجاره محل سکونت خود را بپردازند و یا درخواست محلی جدید برای سکونت شان بدهند .

 

پذیرش حوزه علمیه

خواهران و برادران ، پس از قبول شدن در آزمون های ورودی حوزه علمیه ، چنان چه قصد ادامه تحصیل در این مدارس را دارند ، کافی ست به این وب سایت ( service.csis.ir ) مراجعه کنند و در آن جا ثبت نام خود را تکمیل نمایند و پرونده خود را تشکیل دهند .

در صورتی که برای انجام این کار سوالی دارید ، قادر خواهید بود ۲۴ ساعته با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با تیم همراه رایانه ارتباط برقرار نمایید .

 

پشتیبانی سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

طبیعی ست که سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه همانند بسیاری از سامانه ها ، گاهی دچار اختلالاتی شود و کاربران با مشکل روبه رو شوند .

 

پشتیبانی سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

پشتیبانی سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه

شما برای برقراری ارتباط با پشتیبانی سخا ، می توانید از دو شماره ۸۱۲۴۰۰۹۰ و ۳۱۲۰۰ همراه با پیش شماره ۰۲۱ استفاده نمایید و پرسش های خود را از پشتیبانی سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه بپرسید .

 

کلام پایانی

به انتهای مطلب سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه رسیدیم ! چنان چه با خواندن این پست دچار ابهامی شدید ، می توانید از سراسر کشور با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون کد با همکاران ما ارتباط برقرار کنید ؛ همچنین اگر نتوانستید از طریق دو شماره فوق با پشتیبانی سامانه مرکز خدمات حوزه علمیه تماس بگیرید ، تیم همراه رایانه در خدمت شما همراهان گرامی خواهد بود .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *