اینترنت و شبکه, شبکه های اجتماعی, همه مطالب, واتس اپ

سوالات متداول واتساپ

حل مشکلات با کمک رایانه               

با سلام امروز با مطلب سوالات متداول واتساپ در خدمت شما هستیم ، اگر هنگام خواندن مطلب سوالی ذهنتان را درگیر کرد ، به راحتی می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تماس بگیرید و سوال خود را مستقیم از کارشناسان همراه رایانه بپرسید .

ما در این مطلب قصد داریم تا به سوالات متداول ، عمده و مهم کاربران واتساپ بپردازیم و جهت رفع مشکلات این برنامه راهنمایی های لازم را ارائه دهیم .  

بعید است که تا به حال اسم پیام رسان واتساپ به گوشی شما نخورده باشد و هر کاربر اندرویدی و آی او اس حداقل یک دوره ای از این نرم افزار برای ارسال و دریافت پیام ، عکس ، موسیقی ، ویدیو و … استفاده کرده اند و اغلب این کاربران از رابط کاربری آسان و جذاب این نرم افزار راضی بوده اند .

برنامه واتساپ یک پیام رسان خارجی ، ساده اما پر کاربرد است که کاربران ایرانی و خارجی زیادی از این نرم افزار استفاده می کنند و بین مردم جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است .

با اینکه در کشور ما واتساپ دوسالی هست که  در حالت غیر قابل دسترسی قرار گرفته است اما کاربران کشور عزیزمان هنوز هم از این نرم افزار پرکاربرد استفاده می کنند و در امور روزانه خود حتما به استفاده از این نرم افزار محبوب دچار می شوند .

حل مشکلات با کمک رایانه

سوالات واتساپ

 

سوالات واتساپ

سوالات واتساپ

واتساپ جزو معدود برنامه هایی است که دچار باگ های امنیتی و حمله های DOS نمی شود اما با این حال هر نرم افزار پیشرفته ای باز هم با مشکلات متعددی رو برو می شود و این مورد اجتناب ناپذیر است .

اما واتساپ با بروز رسانی هایی که در هر شال ارائه می دهد باعث می شود تا این شکاف ها از بین برود و با توجه به اختلالاتی که کاربران در مورد باگ های نرم افزاری گزارش می دهند سعی کرده است تا این موارد را هر چه زود تر رفع کند .

نگاهی به سوالات متداول واتساپ

این سوالاتی که در زیر میبینید از جمله سوالاتی هستند که به صورت روزمره همکاران ما با آن ها مواجه می شوند و جزو مهم ترین مشکلات متداول واتساپ هستند بنا بر این احتمال این که سوال و مشکل شما هم به این دسته از سوالات مربوط باشد بسیار بالا هست .

چرا واتساپ من بالا نمیاد ؟

می بایست اندروید گوشی با نسخه واتساپ شما سازگار باشد .

اگر واتساپ را حذف کنم اطلاعات پاک می شود ؟

بله . قبل از حذف می بایست از اطلاعات پشتیبان گیری کنید آموزش پشتیبان گیری واتساپ

علت اینکه فایل ارسال شده من بعد از یک هفته پاک می شود چیست ؟

این اختلال مربوط به واتساپ است و باید دلیل اصلی  آن را از کارشناسان بپرسید .

چرا مشکل در ارسال عکس یا ویدیو دارم ؟

اگر هنگام ارسال با خطای قرمز رنگ مواجه می شوید یعنی ریپورت شدید .

عکس های قدیمی داخل واتساپ دانلود نمی شود چرا ؟

واتساپ الگوریتمی دارد که بعد از گذشت سه ماه از ارسال پیام آن را پاک میکند .

چرا من نمی توانم استوری آپلود کنم ؟

آپلود نشدن استوری به چند دلیل بستگی دارد یکی از آن ها مشکل در اینترنت و سرور واتساپ است .

هنگام ارسال پیام با پیغام قرمز رنگ مواجه می شوم ؟

شما ریپورت شده اید و برای رفع ریپورت می بایست فرم پشتیبانی واتساپ را ارسال کنید .

دلیل اینکه هنگام پشتیبان گیری واتساپ بسته می شود چیست ؟

نسخه نصبی واتساپ با اندروید خود را چک کنید یا از روش پشتیبانه گیری محلی استفاده کنید .

اما اگر سوال خود را در لیست زیر نیافتید یا سوال تخصصی تری در این زمینه داشتید می توانید از کارشناسان همراه رایانه کمک بگیرید و یا به سایت مرکز راهنمایی واتساپ مراجعه کنید . 

همچنین می توانید از پست های دیگر سایت که در مورد واتساپ هستند مثل پشتیبانی واتساپ و مشکلات رایج واتساپدیدن کنید تا بخشی از ابهامات ذهنتان برطرف شود .

ما در طول روز گزارش هایی از کاربران دریافت می کنیم که انواع مشکلات و دغدغه های یک نرم افزار را شامل می شود و متاسفانه واتساپ هنوز تدابیری را برای این مشکلات ارائه نداده است .

کارشناسان ما در همراه رایانه هر روز با این سوالات مواجه می شوند و تعدادی از سوالات متداول کاربران واتساپ را هنگام تماس رفع می کنند .

با توجه به اینکه هر مطلب فقط به صورت نوشتاری است و یک سری از مطالب قابل توضیح به صورت متنی نیست می توانید از کارشناسان به صورت تلفنی سوال کنید تا ایشان دقیق تر بتوانند مشکلتان را راهنمایی کنند .

به احتمال زیاد با خواندن این مطلب ، جواب خیلی از سوالات ذهنتان را خواهید یافت اما باز هم سوالات دیگری از واتساپ ذهن شما را درگیر کرده است می توانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از طریق تلفن ثابت با همکاران ما تماس برقرار کنید تا در زمینه سوال شما بتوانند حرفه ای تر مشاوره دهند .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *