آیفون, اندروید, اینترنت و شبکه, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

شماره پشتیبانی فیلیمو

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای اطلاع از شماره پشتیبانی فیلیمو با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد و پیش شماره تماس بگیرید . ( تماس با موبایل ممکن نیست ) در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت از پست ( شماره مشاورین همراه رایانه ) برای اطلاع از شماره پشتیبانی فیلیمو استفاده کنید .

پشتیبانی ، واژه ای که که به کاربر قدرت می دهد و به او یادآوری می کند هر مشکلی که برای او پدید آید کسی هست که آن را حل کند  . در این پست وبلاگ قصد داریم یکی از اپلیکیشن های محبوب ایرانی را معرفی کرده و شما را با آن آشنا کنیم .

فیلیمو ، اپلیکیشنی ایرانی برای تماشای فیلم و سریال های ابرانی و خارجی ست . این برنامه در سال ۱۳۹۴ توسط شرکت ایده پردازان سبا تولید و روانه بازار شد ؛ این پلتفرم ایرانی با ۹ سال سابقه در عرصه پخش فیلم و سریال ، هم اکنون به یکی از محبوب ترین برنامه های پر طرفدار ایرانی تبدیل شده است .

همراه رایانه پشتیبانی تخصصی تلفنی موبایل و کامپیوتر ، قصد دارد شما را برای ارتباط با پشتیبانی فیلیمو راهنمایی کرده و مشکلات نرم افزاری این اپلیکیشن محبوب را برطرف سازد .

در این مطلب علاوه بر آشنایی یا فیلیمو از راه های ارتباط با پشتیبانی و شماره پشتیبانی فیلیمو مطلع می شوید . 

حل مشکلات با کمک رایانه

با تهیه اشتراک در فیلمو می توانید به صورت ماهیانه و یا سالیانه به انبوهی از فیلم و سریال های جدید و قدیمی ایرانی حتی بین المللی دست پیدا کنید . در ادامه میریم با این برنامه جذاب و تماشایی آشنا بشیم .

همراه رایانه ، در کنار شما برای حل مشکلات فیلیمو ست . برای ارتباط با کارشناسان همراه رایانه در جهت اطلاع از شماره پشتیبانی فیلیمو با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد تماس بگیرید . 

 

 

ویژگی های خاص فیلیمو

ویژگی های خاص فیلیمو

ویژگی های خاص فیلیمو

فیلیمو یک اپلیکیشن پرطرفدار برای تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین و آفلاینه ، چطوری ؟ با تهیه اشتراک ماهیانه یا سالیانه فیلیمو می توانید به همه فیلم و سریال های موجود در این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید .

اگر از پلتفرم تلوبیون استفاده می کنید برای ارتباط با پشتیبانی آن به پست شماره پشتیبانی تلوبیون مراجعه کنید . 

کاربران در فیلیمو می توانند به صورت آنلاین به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه اشان بپردازند ، با تهیه اشتراک نه تنها به همه فیلم و سریال های جدید دسترسی دارید بلکه می توانید با بالا ترین کیفیت ممکن آن ها را دانلود کنید .

توجه داشته باشید اپلیکیشن فیلیمو برای تمامی کاربرانی که از اینترنت رایتل استفاده می کنند به صورت کاملا رایگان عرضه می شود .

این اپلیکیشن ویزگی های جذابی دارد که آن را با بقیه برنامه ها متمایز کرده است ، به عنوان مثال :

  • دسترسی ساده همه سیستم عامل ها همچون ، اندروید ، IOS ، تلوزیون های هوشمند و رایانه های شخصی
  • پخش آنلاین فیلم و سریال با کیفیت بالا
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و آنلاین
  • محتوای غنی برای هر سن و سال و در ژانر های مختلف
  • استفاده از توصیه گر هوشمند که بر اساس علاقه و آخرین تماشای کاربر ، فیلم های پیشنهادی را مطرح می کند 

 

 

قابلیت های کاربردی فیلیمو

قابلیت های کاربردی فیلیمو

قابلیت های کاربردی فیلیمو

خارج از ویژگی های خاص ، فیلیمو امکانات بسیاری هم دارد که با کارکرد بهتر کاربر در این برنامه و کسب رضایت او رابطه مستقیمی دارد . در ادامه امکانات فیلیمو را شرح می دهیم تا با مطالعه آن از انتخاب خود مطمئن شوید .

  • اشتراک محتوا از طریق لینک ویدئو
  • ساخت حساب کاربری در فیلیمو و تاریخچه تماشای شما
  • امکان تماشای آفلاین پس از دانلود فیلم و سریال موردنظر
  • زیرنویس فارسی ، انگلیسی و عربی برای تمامی فیلم ها

یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این پلتفرم که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم ، دسترسی آسان به فیلیمو از طریق تلوزیون های هوشمند سامسونگ ، ال جی و اندروید تی وی ست .

 

 

اطلاع از شماره پشتیبانی فیلیمو

اطلاع از شماره پشتیبانی فیلیمو

اطلاع از شماره پشتیبانی فیلیمو

یکی از ملاک های یک پلتفرم خوب ، داشتن پشتیبانی ۲۴ ساعته ست ، فیلیمو از این قابلیت بی بهره نبوده و در هر ساعت و مناسبتی می تواند مشکلات پلتفرم شما را برطرف سازد .

شاید با خود بگویید مگر یک پلتفرم فیلم و سریال چه مشکلاتی می تواند داشته باشد که به پشتیبانی ۲۴ ساعته نیازمند است ؟

  • وصل شدن فیلیمو به تلوزیون های هوشمند ، یکی از معضلاتی ست که گاها کاربران با آن مواجه می شوند .
  • خرید اشتراک ممکن است ناموفق شود و پول شما رو هوا بماند .
  • نمی توانید حساب کاربری فیلیمو بسازید .
  • خطای اتمام زمان دسترسی به سرور در دراز مدت می تواند مشکل ساز باشد .
  • برنامه باز نمی شود و با صفحه سیاه مواجه می شویم .
  • رمزعبور حساب کاربری را فراموش کرده اید .
  • با اینترنت خود نمی توانید به فیلیمو وصل شوید .

عبارات بالا مشکلاتی بود که ممکن است بدون نگاه کردن به ساعت و زمان درگیر آن شویم و به ارتباط با پشتیبانی فیلیمو نیاز داشته باشیم .

برای ارتباط با پشتیبانی فیلیمو لازم است از طریق ایمیل payment@filimo.com پیش رویم و مشکل فیلیمو ی خود را با کارشناسان مطرح کنیم . 

فیلیمو به صورت تلفنی نیز پشتیبانی پلتفرم خود را انجام می دهد اما متاسفانه ارتباط با آن به راحتی ممکن نیست و خیلی کم پیش می آید کاربری از این راه نتیجه بگیرد .

چنانچه در استفاده از فیلیمو به مشکل خوردید و به ارتباط با پشتیبانی فیلیمو نیاز دارید ، با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ از تلفن ثابت بدون کد تماس بگیرید . همچنین می توانید برای اطلاع از شماره پشتیبانی فیلیمو با کارشناسان همراه رایانه در ارتباط باشید .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *