اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

شکایت از پیج اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

چنان چه قصد شکایت از پیج اینستاگرام را دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید . برای حل سریع تر این موضوع می توانید با استفاده از تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵  ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) به صورت ۲۴ ساعته با تیم همراه رایانه تماس بگیرید .

 در صورتی که در برقراری ارتباط دچار مشکل شدید ، کافی ست از لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه ) استفاده کنید تا کارشناسان خبره ما در مورد شکایت از پیج اینستاگرام راهنمای شما عزیزان باشند .

برای یادگیری ۸ روش ارتباطی با پشتیبانی اینستا و حل ۱۰ مشکل رایج در این برنامه ، پست پشتیبانی اینستاگرام را با دقتی فراوان مطالعه فرمایید .

یکی از دلایل محبوبیت فراوان اینستاگرام نسبت به برنامه های مشابه ، ایجاد قابلیت های روز افزون می باشد . یکی از ویژگی های بسیار کاربردی که در این اپ وجود دارد ، شکایت از پیج اینستاگرام می باشد .

چنان چه با شکایت از پیج اینستاگرام آشنایی ندارید و می خواهید بدانید نحوه این کار به چه شکل است ، با وب سایت همراه رایانه همراه باشید .

حل مشکلات با کمک رایانه

اگر فارسی بودن زبان اینستا عملکرد برنامه ی شما را مختل کرده است ، پیشنهاد می کنیم به مطلب مشکل زبان فارسی در اینستاگرام سر بزنید .

در صورتی که تمامی مراحل خارج شدن از حساب کاربری را به درستی انجام می دهید اما موفق به اتمام کار نمی شوید ، پست مشکل خارج شدن از اکانت اینستاگرام برای شما همراهان گرامی می باشد .

هیچ می دانستید در اپ اینستا اجازه نوشتن و بارگزاری یک سری کلمات وجود ندارد ! در صورت نا آگاه بودن از کلمات ممنوعه اینستاگرام و استفاده از آن ها کم کم پیج شما رو به نابودی خواهد رفت . برای اطلاع از این کلمات از طریق لینک فوق به مقاله مورد نظر مراجعه کنید .

 

 

ریپورت پیج اینستاگرام

 

ریپورت پیج اینستاگرام

ریپورت پیج اینستاگرام

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که افراد با سخنان خود شما را آزرده خاطر کرده باشند یا به عبارتی مزاحم شما شده باشند و یا با خرید از بسیاری از آنلاین شاپ های به ظاهر معتبر سرتان کلاه رفته باشد .

در این زمان بهترین کاری که شما برای مسدود کردن حساب ایشان می توانید انجام دهید ، شکایت از پیج اینستاگرام می باشد . چگونه ؟ !

برای شکایت از پیج اینستاگرام لازم است که اکانت شخص مد نظر را ریپورت کنید .

ریپورت پیج اینستاگرام از دو طریق حاصل می شود :

۱ . ریپورت توسط الگوریتم اینستا

۲ . ریپورت توسط کاربران دیگر

در صورتی که شما قوانین این برنامه را مکررا نقض کنید ، الگوریتم اینستا شما را به طور موقت محدود خواهد کرد ؛ پست رفع محدودیت اینستاگرام به این موضوع همراه با راه حل اشاره دارد .

شکایت از پیج اینستاگرام به نوع دوم ریپورت ( گزارش دادن ) اشاره دارد .

برای شکایت از پیج اینستاگرام شما علاوه بر خود اکانت قادر هستید کامنت ، پیام دایرکت ، پست و استوری را نیز گزارش دهید . برای نحوه ریپورت پیج اینستاگرام با ما بمانید .

 

ریپورت پروفایل پیج اینستاگرام

در صورتی که قصد شکایت از پیج اینستاگرام به طور کامل را دارید این روش مناسب شماست .

  • برای ریپورت پروفایل ، نام کاربری حساب شخص را جستجو و پیدا کنید .
  • بعد از رفتن به حساب آن فرد ، سه نقطه را لمس کنید .
  • اکنون از بین گزینه های پیشنهادی ، بر روی اولین گزینه کلیک کنید .
  • سپس با توجه به مشکل خود  (چیزی در این حساب ) یا ( گزارش به عنوان غیر قانونی ) را انتخاب نمایید .
  • چنان چه چیزی در این حساب را انتخاب کرده اید باید دلیل خود را برای شکایت از پیج اینستاگرام عنوان کنید .

 

ریپورت کامنت پیج اینستاگرام

گزارش کامنت از آن دسته مواردی ست که علاوه بر صاحب اکانت دیگران هم می توانند درخواست ریپورتی را ارسال کنند .

برای ریپورت کامنت ها لازم است چند ثانیه بر روی کامنت مد نظر خود نگه دارید تا آبی رنگ شود . اکنون آیکونی که در داخل آن علامت تعجب ( ! ) وجود دارد را برای ریپورت کردن لمس نمایید .

 

ریپورت پیام دایرکت پیج اینستاگرام

در صورتی که محتوای پیامی ، مزاحمت یا الفاظ رکیک می باشد از این روش استفاده کنید . برای گزارش دادن پیام ها کافی ست بر روی پیام مورد نظر ضربه بزنید . سپس با انتخاب گزارش دادن و عنوان دلیل پیام را ریپورت کنید .

 

ریپورت پست پیج اینستاگرام

شکایت از پیج اینستاگرام در صورتی که از پست های شما سواستفاده کردند یا به نحوی این پست ها غیر قانونی می باشند برخلاف موارد دیگر از دو راه قابل انجام است .

راهکار اول : در این راه شما باید مستقیما سراغ پستی که قصد ریپورت آن را دارید بروید و از طریق سه نقطه در کنار آن ، گزینه گزارش دادن را پیدا کنید . اکنون پس از انتخاب دلیل ، اینستاگرام به شما پیشنهاداتی با عنوان مسدود کردن ، محدود کردن ، لغو دنبال کردن و بی صدا کردن پیج را خواهد داد .

راهکار دوم : روش شکایت از پیج اینستاگرام در پروفایل رابه طور کامل به خاطر دارید ؟ ! از همان راهی که در آن جا رفتیم استفاده خواهیم کرد ؛ با این تفاوت که به جای لمس آن دو گزینه ، بر دکمه پست ویژه ضربه می زنید .

حال پست مد نظر را خود را پیدا کرده و عنوان گزارش را لحاظ کنید .

 

ریپورت استوری پیج اینستاگرام

نحوه انجام ریپورت استوری پیج اینستاگرام بسیار آسان می باشد .

کافی ست مانند ریپورت پست ، نماد سه نقطه در بالای صفحه ی استوری را انتخاب کنید و گزارش را انجام دهید .

 

کلام پایانی

پس از شکایت از پیج اینستاگرام توسط شما ، گزارش شما بررسی خواهد شد و در صورت تاییدیه ریپورت شما از طریق اعلانات به شما خبر داده خواهد شد . نتیجه شکایت از پیج اینستاگرام بسته به نوع خلافی که اشخاص انجام داده اند از ۲۴ ساعت محدودیت تا حذف دائمی پیج ممکن می باشد . چنان چه افرادی که قصد شکایت از پیج اینستاگرام شان را دارید ، خسارت مالی بزرگی به شما زده اند ، پیشنهاد می کنیم علاوه بر ریپورت کردن اکانت این افراد همین الان با ما از طریق شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید تا راهنمای شما عزیزان باشیم .

منتظر انتقادات و پیشنهادات شما در دیدگاه های وب سایت همراه رایانه خواهیم بود .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *