اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

صاحب اینستاگرام کیست

حل مشکلات با کمک رایانه               

اگر شما هم دوست دارید بدانید صاحب اینستاگرام کیست می توانید در طول شبانه روز با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خط ثابت بدون کد و پیش شماره ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

چنان چه نتوانستید تماس حاصل فرمایید ، روی لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) بزنید .همکاران ما شما را برای پاسخ به سوال صاحب اینستاگرام کیست راهنمایی خواهند کرد .

مرکز مشاوره همراه رایانه پستی برای کاربران اپلیکیشن اینستاگرام طراحی کرده است ؛ پشتیبانی اینستاگرام همان پست است . در این پست به حل ۱۰ مشکل در این برنامه و ۸ روش برای برقراری ارتباط با پشتیبانی اشاره شده است .

اینستاگرام همانند برنامه هایی همچون واتساپ از آن دسته برنامه هایی ست که زیر نظر فیسبوک یا متا در حال فعالیت می باشد . این که اینستا وابسته به فیسبوک می باشد موجب می شود تا کاربران علاقه مند باشند دلیل آن را به طور واضح متوجه شوند . از سوالاتی که ذهن افراد را به خود درگیر می کند می توان به صاحب اینستاگرام کیست ، چرا به فیسبوک وابسته است ، تفاوت سازندگان و مالک این اپلیکیشن چیست و … اشاره کرد .

ما اینجاییم تا به تک تک سوالات شما مخصوصا صاحب اینستاگرام کیست پاسخ دهیم .

حل مشکلات با کمک رایانه

اینستاگرام در آخرین آپدیت های خود از روش هایی جدید برای عوض کردن پسورد رونمایی کرده است ؛ برای یاد گرفتن این روش ها به مطلب تغییر رمز اینستاگرام سر بزنید.

اگر شما هم جزو آن دسته افراد هستید که قصد دارید مانند دیگر افراد به صورت حرفه ای شروع به فعالیت کنید ، بهتر از قبل از شروع کردن آگاهی خود را نسبت به این برنامه با استفاده از مطالب چگونه ادمین اینستاگرام شویم ، هایلایت اینستاگرام چیست تنظیمات و فعال سازی هایلایت و کلمات ممنوعه اینستاگرام بالا ببرید .

حال شما با خواندن این سه مقاله به آگاهی نسبی از برنامه رسیده اید . اکنون با خیال راحت می توانید به صورت کاملا حرفه ای در این اپ فعالیت کنید .

در صورتی که مدت هاست از حساب خود خارج شده اید و الان می خواهید دوباره برگردید اما با مشکل روبه رو شدید ، پیشنهاد می کنیم مشکل لاگین اینستاگرام را مطالعه فرمایید .

صاحب اپلیکیشن اینستاگرام کیست ؟

 

صاحب اپلیکیشن اینستاگرام کیست ؟

صاحب اپلیکیشن اینستاگرام کیست ؟

وقتی که برای سوال صاحب اینستاگرام کجاست در یک مرورگر جستجو می کنید با چندین نام روبه رو می شوید . ممکن است با خود این فکر را بکنید که چگونه چندین نفر می توانند مالک اینستا باشند !

باید به شما بگوییم در حال حاضر فقط یک نفر مالک این اپ می باشد و آن کسی نیست جز مارک زاکربرگ صاحب متا ( فیسبوک سابق ) و بقیه افراد جزو کادر اجرایی و سازندگان این برنامه جذاب هستند .

مارک زاکربرگ مالک شرکت فیسبوک در سال ۲۰۱۲ با مشاهده رشد و فراگیری بیش از حد اپلیکیشن اینستاگرام تصمیم به خریداری آن با ارزش یک میلیارد دلار گرفت . در آن سال شرکت اینستاگرام با داشتن فقط ۱۳ کارمند به چنین موفقیت بزرگی دست پیدا کرد .

 

مارک زاکربرگ کیست ؟

مارک زاکربرگ متولد ۱۴ مه سال ۱۹۸۴ میلادی ،  برنامه نویس رایانه و اصلی ترین موسس شرکت متا می باشد . ایشان اولین اقدام مهم خود در این صنعت را توسط چندین هم کلاسی خود در دانشگاه هاروارد در داخل خوابگاه دانشگاه به ثمر رساندند . در حال حاضر این شخص جزو ۵ فرد ثروتمند جهان می باشد .

پس در یک کلام صاحب اینستاگرام کیست ؟ مارک زاکربرگ . علاوه بر این برنامه مالکیت اپ هایی مانند واتساپ هم برای ایشان می باشد .

 

 

سازندگان اینستاگرام چه کسانی هستند ؟

 

سازندگان اینستاگرام چه کسانی هستند ؟

سازندگان اینستاگرام چه کسانی هستند ؟

پلتفرم اینستاگرام را دو شخص کوین سیستروم و مایک کرایگر بنیان نهادند . اولین نسخه این برنامه ابتدا در سال ۲۰۱۰ برای کاربران آیفون منتشر شد ؛ در کمتر از یک سال بیش از یک میلیون نفر این اپ را بر روی تلفن خود نصب کردند . سیستروم با مشاهده این پیشرفت سعی کرد تا امکانات جدیدی به برنامه اضافه کند و پس از آن کاربران اندروید هم می توانستند از این برنامه استفاده کنند . با این عمل سیستروم و کرایگر ، تعداد نصبی ها از ۵ میلیون نفر فراتر رفت .

با این رشد صعودی ، شرکت فیس بوک پیشنهاد خریداری این اپلیکیشن را به این دو نفر داد . پس از آن هر دوی آن ها به عنوان یکی از اصلی ترین مسئولان اجرایی اینستاگرام در شرکت متا تبدیل شدند ؛ کوین سیستروم در سال ۲۰۱۸ از سمت خود استعفا داد و به سراغ کارآفرینی هایی جدید رفت .

 

کلام پایانی

همان طور که قول داده بودیم شما با خواندن مطلب صاحب اینستاگرام کیست ، با مالک و سازندگان بی نظیر این برنامه تا حدودی آشنا شدید ؛ همچنین متوجه علت زیر مجموعه بودن اینستاگرام در شرکت متا هم شدید .

خوشحال می شویم پس از خواندن مقاله صاحب اینستاگرام کیست نظر خود را در وب سایت همراه رایانه با ما به اشتراک بگذارید . چنان چه هر سوالی در مورد این برنامه دارید با پشتیبانی اینستاگرام با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با ما ارتباط برقرار کنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *