اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, همه مطالب

ضبط صدا در اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای یادگیری ضبط صدا در اینستاگرام تا پایان این مطلب با ما بمانید ، هم چنین می توانید ۲۴ ساعته با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ تنها با استفاده از خط ثابت ( تماس با موبایل امکان پذیر نیست ) تماس بگیرید .

 چنان چه با عدم برقراری ارتباط مواجه شدید ، با استفاده از لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه  ) می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید . همکاران ما شما را برای ضبط صدا در اینستاگرام راهنمایی خواهند کرد .

پلتفرم اینستاگرام یک رسانه تصویری پر مخاطب در سرتا سر دنیا می باشد . این برنامه در حال حاضر دارای ۲ میلیارد کاربر فعال می باشد . محبوب بودن این برنامه سبب شد تا قابلیت های اینستا روز افزون باشد ؛ یکی از قابلیت هایی که از خیلی سال پیش به این برنامه وارد شده ، ضبط صدا در اینستاگرام می باشد .

 اپلیکیشن اینستا چندین سال پیش پس از اضافه شدن این ویژگی در برنامه های واتساپ و تلگرام ، در آپدیتی ویژگی ضبط صدا در اینستاگرام را ایجاد نمود . این قابلیت به طور اختصاصی برای پیام دادن در چت های فردی و گروهی تشکیل شد .

امروز اینجاییم تا نحوه عمل کردن ضبط صدا در ایستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم .

حل مشکلات با کمک رایانه

صاحبان کسب و کار و ادمین های قابل باید با مشکلات رایج و راه های ارتباطی با پشتیبانی به طور کامل آشنا باشند . به همین موجب مرکز مشاوره همراه رایانه در پستی با نام پشتیبانی اینستاگرام ، به ۱۰ مشکل معمول و ۸ روش برای ارتباط با پشتیبانی این پلتفرم اشاره کرده است .

در صورتی که ویس ها ، کلیپ ها و به طور کلی صدا ها در اینستا برای شما بی صدا می باشند ، می توانید برای حل این مسئله پست مشکل پخش نشدن صدا در اینستاگرام را مطالعه فرمایید .

مطلب تنظیمات دایرکت اینستاگرام به اساسی ترین تنظیمات برای این قسمت از برنامه اشاره می کند . پیشنهاد می کنیم از لینک فوق به مطلب مراجعه نمایید و بهره ببرید .

 

 

نحوه ضبط صدا در اینستاگرام

 

نحوه ضبط صدا در اینستاگرام

نحوه ضبط صدا در اینستاگرام

با ایجاد قابلت ضبط صدا در اینستاگرام دیگر احتیاج به نوشتن متن هایی طولانی و زمان بر نبود ؛ همچنین ضبط صدا در اینستاگرام موجب شد تا کاربران خصوصا آنلاین شاپ ها حس صمیمیت را به مخاطبان خود القا کنند .

به همین علت با وجود سادگی ، ضبط صدا در اینستاگرام به نسبت دیگر قابلیت ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد .

  • برای ضبط صدا در اینستاگرام کافی ست به چت مورد نظر خود در دایرکت بروید .
  • سپس از بین آیکون های موجود در پایین صفحه ، برروی علامت میکروفون ضربه بزنید .
  • اکنون تا یک دقیقه می توانید بدون هیچ نگرانی ای ضبط صدا در اینستاگرام را انجام دهید .
  • برای ارسال ویس کافی ست علامت فلش رو به بالا را لمس کنید تا برای مخاطبتان ارسال شود . چنان چه قبل از ارسال از ضبط صدا در اینستاگرام خود منصرف شدید ، لازم است برو روی سطل زباله در کنار صفحه کلیک نمایید .

نکاتی در مورد ضبط صدا در اینستاگرام

  1.  توجه داشته باشید ضبط صدا در اینستاگرام برای هر ویس فقط به مدت یک دقیقه امکان پذیر می باشد نه بیش تر .
  2. در صورتی که پس از ارسال ویس پشیمان شدید ، به سادگی می توانید با کلیک در کنار پیام ها لغو ارسال را انتخاب کنید .
  3. برای تغییر سرعت صدا بر روی خود ویس ضربه بزنید تا این امکان برای شما فراهم شود .
  4. لازم است بگوییم قفل کردن در زمان ضبط صدا در اینستاگرام احتیاجی نیست ، شما با خیالی راحت می توانید ویس خود را ضبط کنید .
  5. چنان چه پس از ارسال صدا با ضربدر قرمز کنار پیام اینستاگرام مواجه شدید ، می تواند دلیل بر پر سر وصدا بودن ویس یا حجم بالای آن باشد ؛ بنابر این احتمالا با ضبط دوباره ی صدا با حجمی کم تر مشکل حل خواهد شد .

 

کلام پایانی

خب ، به انتهای مطلب ضبط صدا در اینستاگرام رسیدیم . چنان چه برای هر عملی در این برنامه با مشکل مواجه شده اید ، همین الان شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون پیش شماره شماره گیری نمایید .

تیم همراه رایانه در راستای موضوع ضبط صدا در اینستاگرام و دیگر مسائل راهنمای شما خواهند بود . منتظرات نظرات سازنده شما خواهیم بود .

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

1 نظر در “ضبط صدا در اینستاگرام

  1. امید گفت:

    سلام روبیکام فیلتر شده لطفا میشه برشگردونی لطفا برش گردون بیدلیل تعلیق شد۰۹۹۲۷۸۱۱۵۷۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *