اینستاگرام, شبکه های اجتماعی, موبایل, نرم افزار, همه مطالب

ضبط ویدیو از اینستاگرام

حل مشکلات با کمک رایانه               

برای آموزش ضبط ویدیو از اینستاگرام می توانید در تمامی ساعات با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ فقط از طریق خطوط ثابت ( تماس با تلفن همراه امکان پذیر نیست ) شماره گیری کنید .

 سامانه شارژی راه حل جایگزین برای افرادی ست که تلفن ثابت ندارند ؛ برای بهره مندی از این سامانه با استفاده از لینک ( شماره تماس مشاوران همراه رایانه ) به مطلب مورد نظر هدایت شوید و با تیم مجرب ما در مورد ضبط ویدیو از اینستاگرام تماس حاصل فرمایید .

اینستاگرام بی دلیل مشهور نشده است ! این اپلیکیشن یکی از برنامه های محبوب و پر طرفدار در شرکت متا می باشد . سازندگان این پلتفرم انواعی از قابلیت ها را بر روی این برنامه ی کوچک پیاده سازی کرده اند .

یکی از این ویژگی ها ضبط ویدیو از اینستاگرام می باشد ؛ امروز قرار است ضبط ویدیو از اینستاگرام که یک قابلیت کاربر پسند است را به شما توضیح دهیم .

پشتیبانی اینستاگرام یکی از مقالات پر اهمیت در مورد این شبکه اجتماعی می باشد ؛ این مطلب با معرفی مشکلات اساسی مردم و راه های پشتیبانی در این پلتفرم بسیار مفید واقع شده است . برای استفاده از این پست کافی ست بر روی پیوند فوق ضربه بزنید .

حل مشکلات با کمک رایانه

آیا ایمیل و شماره ثبت شده در حسابتان را فراموش کرده اید ؟ اصلا نگران نباشید ، مطلب آموزش برگرداندن پیج اینستاگرام بدون ایمیل و شماره به شما کمک خواهد کرد تا پیج خود را برگردانید .

اگر با بخش های مختلف direct آشنایی ندارید ، پیشنهاد ما به شما خواندن مقاله دایرکت اینستاگرام چیست ؟ می باشد .

 

 

آموزش ضبط ویدیو از اینستاگرام

آموزش ضبط ویدیو از اینستاگرام

آموزش ضبط ویدیو از اینستاگرام

شاید با خود بپرسید مگر ضبط ویدیو از اینستاگرام چه برتری ای نسبت به دیگر برنامه ها دارد ؟ ! در اپ های دیگر معمولا یک قسمت بیش تر برای ایجاد عکس و فیلم در نظر نگرفته اند ، که آن هم خروجی کار بسیار جذابی ندارد ؛ اما ضبط ویدیو از اینستاگرام دارای چندین مزیت نسبت به دیگر پلتفرم ها می باشد .

در اینستا شما قادر هستید با استفاده از دو گزینه لایو و استوری، ضبط ویدیو از اینستاگرام را انجام دهید ؛ همچنین شما به نسبت یک سری از اپ ها از محدودیت های کم تری برخوردارید ؛ و مورد سوم ! شما با استفاده از افکت های موجود در این سوپر اپلیکیشن می توانید خروجی هایی زیبا ایجاد کنید ، به صورتی که بسیاری از آن ها یک محتوای قوی به حساب می آیند .

پیش از آن که چگونگی ضبط ویدیو از اینستاگرام را یاد بگیرید ، لازم است بلد باشید به دوربین این پلتفرم بروید .

برای یادگیری ضبط ویدیو از اینستاگرام با وب سایت همراه رایانه تا پایان بمانید .

 

برای ضبط ویدیو از اینستاگرام چگونه به دوربین برنامه برویم ؟

شما با استفاده از دوربین این پلتفرم می توانید ضبط ویدیو از اینستاگرام را شروع نمایید ، که این مورد به دو دسته لایو و استوری تقسیم می شود .

برای ضبط ویدیو از اینستاگرام در هر دو مورد باید وارد دوربین اپ شوید . برای وارد شدن به دوربین سه راه دارید :

۱ . از قسمت نوار استوری های بالای صفحه هوم ، به پروفایل خود ضربه بزنید ؛ سپس از بین دکمه های موجود ” دوربین ” را انتخاب نمایید .

۲ . دکمه + در تسک اصلی برنامه را لمس کنید ؛ سپس با توجه به نوع نیاز خود داستان یا زنده را انتخاب کنید .

۳ . برای رفتن به دوربین راه سومی هم وجود دارد ! در این روش به گزینه پروفایل اکانت خود بروید ؛ اکنون بر عکس نمایه خود ضربه زده ، این صفحه مانند راه اول با انتخاب دکمه دوربین موفق خواهید شد .

 

نحوه  فیلم گرفتن در استوری اینستاگرام

همانطور که پیش تر توضیح دادیم با استفاده از یکی از روش های بالا به دوربین بروید ؛ سپس اگر قصد دارید ضبط ویدیو از اینستاگرام شما فقط به خودتان نمایش داده شود ، استوری بهترین انتخاب خواهد بود .

در ضبط ویدیو اینستاگرام از طریق استوری ، اولین چیزی که مشاهده خواهید کرد ، دوربین خواهد بود . شما در استوری می توانید نوع افکت دوربین خود را تنظیم نمایید ، برای صورت خود انواع فیلتر ها را اجرا نمایید ، رنگ پس زمینه را با توجه به نیاز خود تغییر دهید و … که تمامی این اعمال با کشیدن آن نوار رنگارنگ که در پایین صفحه قرار دارد و دارای پروفایل های متفاوتی است امکان پذیر می باشد  .

همچنین اگر فیلتر مناسب خود را پیدا نکردید ، قادر هستید نوار را تا آخر به سمت چپ بکشید تا با آیکون ” جست و جو ” برخورد کنید و با دنیایی از افکت ها روبه رو شوید .

پس از انتخاب افکتی مناسب ، نوبت ضبط ویدیو از اینستاگرام است . این برنامه ۳ راه متفاوت را برای این کار را در اختیار شما قرار داده است .

روش اول : در این راه کافی ست روی افکت مورد نظر خود را لمس کنید و تا زمانی که ضبط ویدیو از اینستاگرام به پایان نرسیده است به هیچ عنوان دست خود را از روی آیکون برندارید .

روش دوم : این راهکار به نسبت آسان تر و پر طرفداری به نسبت روش پیشین می باشد . در این راه باید از گزینه هایی که در وسط صفحه سمت چپ وجود دارد استفاده نمایید ؛ گزینه مورد نظر ما هنذفری می باشد .

در این روش شما لازم است یک ضربه کوتاه بر فیلتر خود بزنید تا ضبط ویدیو از اینستاگرام شروع شود ؛ زمانی که از این روش استفاده می کنید ، ضبط ویدیو از اینستاگرام تا یک دقیقه به صورت خودکار ادامه پیدا خواهد کرد ، اما برای افرادی که قصد دارند کلیپ خود را زیر یک دقیقه تمام کنند هم هیچ مشکلی وجود ندارد .

روش سوم : در این راهکار شما با ضبط ویدیو از اینستاگرام از نوع سه ثانیه ای روبه رو هستید . این راهکار که با نام بومرنگ شناسایی می شود بیش تر جنبه گیف بودن دارد تا یک کلیپ ! با این حال مانع توضیح ما نخواهد شد و تصمیم گیرنده نهایی شما هستید که از چه راهی استفاده نمایید . !

در استفاده از این روش باید علامت ( بی نهایت ) را انتخاب کنید و پس از ضربه به افکت ، ضبط ویدیو از اینستاگرام پس از ۳ ثانیه پایان خواهد یافت . شما می توانید پس از ضبط کلیپتان تنظیمات بومرنگ را تغییر دهید .

توجه داشته باشید که بومرنگ ها بدون صدا می باشند . !

 

در آخر ! پس از انتخاب یکی از راه های بالا برای ضبط ویدیو از اینستاگرام به صفحه جدیدی منتقل می شوید ؛ در این صفحه شما می توانید از گزینه های مختلف برای ادیت فیلم خود استفاده نمایید و در نهایت با انتخاب گزینه ذخیره ، فایلتان را در گالری داشته باشید .

 

نحوه گذاشتن لایو در اینستاگرام

ضبط ویدیو از اینستاگرام با استفاده از قابلیت لایو این برنامه همانند استوری می باشد ، با این تفاوت که شما در ضبط ویدیو از اینستاگرام با لایو ، دیگران قادر هستند لایو شما را به صورت زنده مشاهده نمایند .

شما در این قسمت می توانید قبل از شروع لایو افرادی را به صورت منتخب انتخب نمایید که لایو شما را ببینند . همچنین می توانید عنوانی برای لایو خود در نظر بگیرید یا زمان شروع لایو را به دیگران اعلام نمایید . پس از انتخاب گزینه های مورد نظر شروع به ضبط ویدیو از اینستاگرام به صورت زنده نمایید !

پس  از ف.ی.ل.ت.ر شدن اینستا بعضی افراد نمی توانند به راحتی ضبط ویدیو از اینستاگرام را توسط لایو انجام دهند ، اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید می توانید بدون نیاز به پیش شماره با شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ با ما تماس بگیرید .

پس از شروع به ضبط ویدیو از اینستاگرام در پخش زنده ، قابلیت های زیادی برای شما فعال می باشد که می توانید بر اساس سلیقه از آن ها استفاده نمایید .

از قابلیت های مهم لایو می توان به قطع و وصل کردن میکروفون و تصویر اشاره کرد . در گذشته یک لایو پس از یک ساعت به صورت خودکار بسته می شد ، اما در حال حاضر شما می توانید تا ۴ ساعت به گرفتن لایو خود و ضبط ویدیو از اینستاگرام تان ادامه دهید .

برای اتمام ضبط ویدیو از اینستاگرام خود ، کافی ست علامت ضربدر که گوشه بالایی صفحه می باشد را لمس نمایید ؛ سپس با لمس پایان ویدیو لایوتان به اتمام خواهد رسید .

توجه داشته باشید برای اشتراک گذاری به صورت IGTV باید لایو شما حداقل یک دقیقه باشد ! در صورتی که قصد دارید پس از ضبط ویدیو از اینستاگرام به شکل لایو آن را در گالری خود داشته باشید ، به مطلب چگونه از اینستاگرام دانلود کنیم تا با انواع روش های موجود آشنا شوید .

 

سخن پایانی

خب ! در مقاله ضبط ویدیو از اینستاگرام یاد گرفتید که چگونه به دوریین برنامه وارد شوید و با استفاده از ویژگی های این برنامه ، ضبط ویدیو از اینستاگرام را انجام دهید . امیدواریم این مطلب پاسخگوی تمامی سوالات شما در این مورد باشد !

منتظر نظرات و انتقادات شما در دیدگاه ها خواهیم بود ؛ همچنین برای ارتباط با همراه رایانه کافی ست تلفن ثابت خود را بردارید و شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را شماره گیری نمایید .

 

 

حل مشکلات با کمک رایانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *